יום רביעי, 22 בינואר 2020

לרגל ט"ו בשבט רשת האופנה לי-קופר מציעה טוטל-לוק מושלם המשלב פריטי אופנה מהטרנד הירוק חאקי

ט"ו בשבט זהו הזמן האידיאלי להתחבר לגווני הטבע. לרגל החג, רשת האופנה לי-קופר מציעה לצעירות ולנשים, פריטי אופנה טרנדים, צעירים ועדכניים המתאפיינים בלוק קז'ואל-קלאסי בגווןירוק חאקי.

הקולקציה החדשה, מחורף 2020 מציעה מגוון רחב של פריטים אופנתיים מהטרנד הירוק צבאי חאקי. בין מבחר הפריטים תוכלו למצוא: מעילי פוך, סריגים וז'קטים מדליקים.

922306_לי קופר סתיו-חורף 2019-20, מחיר 179.90 שח, צילום נועה סלטי (13)
הגוון הירוק חאקי מומלץ לשילוב עם מגוון רחב של צבעים ופריטים שיש לכולכן בארון.
כך למשל הוא מתאים מאד לשילוב עם מכנסי ג'ינס, פריטים בגוונים אדומים, כחולים, חומים ושחורים מה שהופך אותו לשימושי מאד בכל ימות השנה.

קולקציות "לי קופר" מובילות את הטרנדים החמים והעדכניים בעולם האופנה לצד איכות בלתי מתפשרת עם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה על נוחות הלקוחות.

טווח מחירים לדוגמא:
• ז'קטים החל מ- 279.90 ₪
• מעיל פוך החל מ- 179.90 ₪
• סריגים החל מ- 179.90 ₪
• חולצות טי שירט החל מ– 99.90 ₪

מידות הקולקציה: ג'ינסים- 22-34, טופים: XS-L, נעליים: 37-41

922403_לי קופר סתיו-חורף 2019-20, מחיר 279.90, צילום נועה סלטי (9)
ניתן להשיג בכל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ
@leecooperisrael  פייסבוק / אינסטגרם

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...