יום ראשון, 8 בדצמבר 2019

אמנים יוצאי חבר העמים וברית המועצות משיקים תערוכה לחג החנוכה במודיעין

"ניסים ונפלאות" בעיר מודיעין!!

בערב חמישי האחרון (5.12) נערך אירוע פתיחת (5.12) תערוכה של עמותת Unity art, במסגרתה הציגו 15 אמנים את יצירותיהם בתערוכת "ניסים ונפלאות", שפתוחה לקהל הרחב במהלך החודש הקרוב, לרגל חג החנוכה.

האירוע נערך בהיכל התרבות, מודיעין וכלל כ – 250 מוזמנים שנחשפו לעובדתם של אומנים יוצאי חבר העמים וברית המועצות, בניהם: ציירים, פסלים, בובאים ואמני זכוכית שהציגו אומנות בטכניקות שונות ומעניינות, כמו: ציורי קפה, אקריליק, זכוכית, פיוז'ן ועוד.


באמצע מריה פרייגר - מייסדת העמותה עם האמנים מתערוכת ניסים ונפלאות צילום אנה ורד רוזין
מימין טטיאינה קורן, מריה פרייגר  יבגניה דיומין - צילום אנה ורד רוזין
האירוע כלל השקת ספר של הסופרת טטיאנה קורן עם ספרה החדש "מה למדתי היום?", המתמקד בגילוי סודות החיים, אהבה עצמית ואושר אישי, בו כל אחד יכול לפגוש את עצמו.

מריה פרייגר, מנכ"לית ומייסדת העמותה Unity art, פתחה את אירוע ההשקה ואמרה: "דצמבר נחשב גם כחודש של ניסים ונפלאות, במהלכו העם היהודי חוגג את נס חג החנוכה ואילו יוצאי ברית המועצות לשעבר חוגגים בנוסף, במהלך דצמבר את הנוביי גוד, המסמן מעבר לשנה אזרחית חדשה. זו תקופה עם אווירה של ניסים ואגדות וזו הסיבה שכך קראנו לתערוכה הזו, שמכניסה אותנו לאווירה של אגדות עם המון יצירות אומנות שסוחפות אותנו אל עולם המופלא שלהן".

בתום האירוע עדכנה פרייבר את האורחים שבקרוב תשיק העמותה תערוכה חדשה להעצמה נשית, לרגל יום האישה הבינלאומי, תחת השם: גברתי הנאווה". 

יש למה לצפות......


מימין  טטיאנה קורן ומריה פרייגר צילום אנה ורד רוזין
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...