יום שלישי, 31 בדצמבר 2019

אסם משיקה קונכיות פתיתים בטעם תרד ובטעם קלאסי בסדרת הזהב ומתכון להכנת מרק ברוקולי חורפי

פתיתים היא אחת מהתוספת האהובות ביותר על המשפחה שלי, קטנים וגדולים. אני נוהגת להכין את הפתיתים כל פעם בצורה אחרת עם תוספות שונות. עם אפונה ועשבי תיבול, עם בצל וגזר, או עם תוספת גרגרי תירס.

השבוע קיבלתי להתנסות קונכיות פתיתים ב-2 טעמים: בטעם תרד ובטעם קלאסי המוכר והאהוב. הסדרה החדשה פונה גם לקהל מבוגר יותר שמחפש גיוון ועניין בארוחה.


מרק ברוקולי עם שמיר בתוספת   קונכיות פתיתים ושמן זית. צילום: נדיה היבא
המוצר מגיע באריזה שונה חדשה, השומרת על הצורה המיוחדת של הפתיתים. הטעם, המרקם וחווית האכילה מעניקים חידוש מרענן לפתיתים האהובים. תהליך ההכנה קל ומהיר, בדומה לפתיתים המוכרים. משתלב נהדר עם רוטב עגבניות, רוטב שמן זית ופרמז'ן ועוד.

במידה ולא משתמשים עם כל כמות קונכיות הפתיתים (400 גרם), אי אפשר להשתמש שוב באותה אריזה, אלה יש צורך להעביר לקופסה סגורה.

את קונכיות הפתיתים הכנתי לפי ההוראות שעל האריזה.
טיגנתי בשמן רגיל בצל קצוץ עד להזהבה, הוספתי את קונכיות הפתיתים וטיגנתי גם אותם עוד 2-3 דקות. תיבלתי עם שום, מלח ופלפל שחור, הוספתי מים רותחים עד לכיסוי הקונכיות בסיר ועוד כוס מים, כיסיתי את הסיר חלקית והמשכתי לבשל על אש נמוכה.
אחרי 6 דקת בישול הקונכיות נשארו קשות. הוספתי עוד מים רותחים והמשכתי לבשל עד לריכוך. בסופו של דבר התוצאה לא הייתה מלהיבה - לא בטעם ולא בניראות.


אסם משיקה את  קונכיות פתיתים בסדרת הזהב. צילום: נדיה היבא
אז מה עושים??!! מאלתרים!!!
בסיר מטגנים בצל קטן במעט שמן רגיל עד להזהבה קלה, במקפיא הייתה לי שקית של ברוקולי קפוא שאותם שטפתי והוספתי לסיר הבצל המזהיב, הוספתי מים רותחים עד לכיסוי, הוספתי שמיר, שום, מלח ופלפל שחור ובישלתי כ-10 דקות. לא צריך יותר כי הברוקולי כבר מבושל. טעמתי ותיקנתי טעמים. במוט טחנתי את תוכן הסיר, הוספתי אליו את קונכיות הפתיתים המבושלים, בישלתי עוד חמש דקות, והנה לכם מנה חדשה, - מרק ברוקלי חורפי, סמיך, חם ,טעים ומשביע בתוספת קונכיות פתיתים - הכי מתאים לערב קר מול הטלוויזיה.

לדברי ליאת קידר, מנכ"לית החטיבה הקולינרית באסם: "בשנים האחרונות חל שינוי והצרכנים מחפשים יותר חוויה קולינרית מרעננת. סדרת הפתיתים החדשה באה לתת מענה לאותו ביקוש ומציגה טעם ומרקם ייחודיים. אנחנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לחדש ולרענן את החוויה הקולינרית עבור הצרכנים. אנחנו בטוחים שהילדים ייהנו לגוון בטעם החדש והמרענן והמבוגרים ימצאו מענה קולינרי, באותה קלות הכנה אליה רגילים".

נמכר באריזות של 400 גרם
מחיר מומלץ לצרכן: 5.90 - 10.90 ש"ח

מתכונים נוספים עם קונכיות פתיתים באתר בישולים
באתר תוכלו למצוא גם קופון הנחה בתוקף עד 1.3.2020


ניתן להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות הפרטיות.
כשרות פרווה - אישור הרבנות הראשית לישראל


אסם משיקה את  קונכיות פתיתים בסדרת הזהב. צילום: נדיה היבא

מרק ברוקולי עם שמיר בתוספת   קונכיות פתיתים ושמן זית. צילום: נדיה היבא
מרק ברוקולי עם שמיר בתוספת   קונכיות פתיתים ושמן זית. צילום: נדיה היבא

ערכה וצילמה: נדיה היבא


עקבו אחרי גם ב 
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...