יום רביעי, 23 באוקטובר 2019

קובי מאור הפרזנטור החדש של סדרת הטיפוח לגבר Leo Man

קובי מאור מי שהפך לאורח קבוע אצלנו בסלון בכל ששי בערב בסדרה הפופולרית "סברי מרנן" בה הוא מגלם את מני חסון, הבן של יהורם גאון, נבחר להיות הפרזנטור של מותג טיפוח חדש לגבר Leo Man.

מאור, 38, נשוי לדנה ואבא לאריאל, שחקן עסוק ומבוקש בסדרות טלוויזיוניות כמו סברי מרנן, "מטומטמת" עם בת חן סבג כריבי הטראנסג'נדרית, ב"חברות" עם ליטל שוורץ, ב"עספור", וב"טקסי דרייבר". 

בסדרה "כפולה" הוא גילם את האבא של נעה קירל וגם הוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית "מדינת הגמדים" בערוץ 11. מופיע שנים בתיאטרון כמו ב"גבעת חלפון אינה עונה" כויקטור חסון, ב"צמה של אבא", בחייל האמיץ שוויק, ועוד.


קובי מאור הפרזנטור של מותג הטיפוח " Leo Man" חברת  לאונרדו קוסמטיקה
צילום: נדיה היבא
קובי נולד וגדל בירושלים, בן לאימא ספרית ולאבא שף. "אני גבר מטופח ותמיד הייתי כזה. זה התחיל אצלי עוד בילדות" הוא מעיד על עצמו. כילד, אחרי הלימודים נהג ללכת למספרה של אמו שניסתה עליו תסרוקות חדשות והקוסמטיקאיות שעבדו אצלה ניסו עליו קרמים חדשים. כשהלך למסעדה של אביו היה זה מנסה עליו את התבשילים החדשים שבישל.

מרקע זה צמח גבר שהוא חלומה של כל אישה. גבר מטופח שמודע לעצמו וללוק שלו, שחקן וסטנדפיסט מצחיק, וגם מי שאוהב לאכול ולבשל. חולה על תוספי בריאות וויטמינים, חולה ניקיון וזה כולל גם פנלים, ומעדיף מוסיקה קלאסית ואופרות. 

קובי מאור. צילום חלי פרידמן 
יש לו תכנית אוכל בטלוויזיה המשודרת באיטליה "אכול כפי יכולתך" שהצטלמה בטוסקנה ופירנצה וחושפת מקומות טובים לאכול, החל מ5- יורו, 50 יורו ועד 500 יורו. בקרוב עונה שנייה, הפעם הצילומים יהיו בנפולי הקסומה.

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" המתמחה בשילוב מנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים הפועלים באופן סינרגי לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים וגוף, והשיקה בימים אלה סדרה טיפוח חדשה לגבר "Leo Man"בחרה בקובי להוביל את הקמפיין של ליין המוצרים. 

היה זה אך טבעי במיוחד עבור קובי, כמי שגדל על קרמים וטיפוח, וכמי שמקפיד שתמיד יראה מצויין, שהוא האיש הנכון לתפקיד. יש לו את כל הקרמים בבית והוא גאה לספר שהוא משתמש בהם באופן יומיומי. "קרמים מצוינים" הוא לא שוכח לציין. 




" Leo Man" וקובי מאור הם כמו כפפה ליד. ביחד עם הצוות הקריאטיבי של  "לאונרדו קוסמטיקה" עם כישורי הסטנדאפ של קובי, הם פיתחו את דמותו של ריקו ביוטי שתוביל את כל מערך הקמפיין, דמות מצחיקה ושנונה המנגישה את עולם הטיפוח לגבר החדש.

כגבר מטופח המוביל קמפיין טיפוח גברי, קובי מאור מתכנן בעתיד הקרוב להשיק ליין של בגדים לאנשים גדולים כמוהו, גברים שאוהבים אופנה, מעריכים ומשקיעים בלוק שלכם., וכותב דרמת פשע חדשה.
גברים מוכשרים ומטופחים כבר אמרנו??

ערכה וצילמה: נדיה היבא
הסרטונים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#לאו_מן  #לאונרדו_קוסמטיקה #קובי_מאור #טיפוח_לגבר

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...