יום חמישי, 24 באוקטובר 2019

מותג האופנה העולמי טימברלנד יוצא בקמפיין יוצא דופן לרגל השקת קולקציית חורף 2020

מותג האיכות והפנאי הבינלאומי טימברלנד יוצא בקמפיין עולמי לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2020, במסגרתו יככבו 11 אושיות מעוררי השראה הפועלים למען שינוי חיובי עבור כדור הארץ בהיבטים שונים בתחום איכות הסביבה.

הקמפיין יעלה משבוע הבא גם בישראל ע"י חברת SBN, המייבאת ומשווקת בארץ את המותג טימברלנד. החברה תשקיעה בקמפיין כחצי מיליון ₪, שיכלול בין הייתר פעילויות הסברתיות, אירועים למען שמירה על איכות הסביבה והטבע בארץ, קמפיין פרסומי שיכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בסניפי הרשת, חסויות בטלוויזיה ופעילות ברשתות החברתיות.

TIMOTHEE טימברלנד 2019-20 סתיו-חורף , צילום יחצ חול (2)
מטרת הקמפיין שיעלה תחת הסיסמא: nature needs heroes להדגיש ולהסביר על ערכי איכות הסביבה וחשיבותו, לצד עדכניות ורלוונטיות של המותג.

בין המשתתפים הבולטים בקמפיין: קווין אספיריטו – גנן עירוני מסן דייגו, הפועל למען עידוד גידול פירות וירקות בעיר ובכפר, לצריכה אישית. מרג'אן ואן אובל מאמסטרדם - מהנדסת ומעצבת חפצים סולאריים לשימוש יומיומי המפיקים אנרגיה מן השמש. בין החפצים ניתן למצוא שולחנות, כיסאות, מנורות ופריטים רבים נוספים. מרג'אן היא השראה של אנשים רבים ברחבי העולם בתחום עיצוב וטכנולוגיה.

כמו כן תככב בקמפיין אליס אדי מלונדון- צלמת-עיתונאית ופעילה למען איכות הסביבה. אליס צלמת תיעודית ויוצרת סרטי קולנוע בנושאים חברתיים כולל איכות הסביבה. בעזרת החומר התיעודי שיצרה היא הצליחה להשפיע על מאות אלפי אנשים ולקרב אותם לטבע ועוד.

190402_TIMOHEE & ALICE_COURMA לטימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול
190402_ALICE_COURMA לטימברלנד סתיו-חורף 2019-20
לדברי דיויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד בישראל: " המותג "טימברלנד" הפך לשם נרדף לאופנת פנאי השומרת על איכות הסביבה. טימברלנד, המזוה מאז הקמתו עם קירבה לטבע מייצרת אופנה שאופן ייצורם אינו פוגע באיכות הסביבה, גישה זו באה לידי ביטוי החל מהבדים האורגנים מהם עשויה הקולקציה ועד סוליות הנעליים העשויות מגומי ממוחזר. על כן החלטנו גם בישראל לעלות עם הקמפיין הבינלאומי ולחזק את ההסברה והמודעות לנושא גם בישראל".

190403_MARJAN_SILVER לטימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#טימברלנד #קמפיין_לחורף_2020 #אופנה_בישראל #אופנת_נשים #אופנת_גברים

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...