משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, קיבל את תקציב הדוברות יחסי ציבור של "FunExpo 2019", תערוכת אומנים ועסקים זעירים מברית המועצות וחבר העמים.
התערוכה פועלת בשיתוף עם העמותה ARTUNITY (איגוד אומנים ויוצרים) במטרה לעודד ולתמוך באומנים ועסקים זעירים מחבר העמים וברית המועצות.
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת נחשב לאחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בתחום הצרכנות, קמעונאות, לייף סטייל ומסחר.
בין הלקוחות המשרד: קבוצת קניוני עופר, חטיבת המזון של חברת שסטוביץ', קבוצת טיב טעם, חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל, קבוצת BBB,קבוצת רולטיים, רשת קפה גרג, נעלי סקופ, H&O, קבוצת בריל, הרבלייף, קבוצת ברימאג ועוד.
ומכאן מאחלת בהצלחה רבה למשרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת.
ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור משרד יחסי ציבור
עקבו אחרי גם ב:
באינסטגרם
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
התערוכה פועלת בשיתוף עם העמותה ARTUNITY (איגוד אומנים ויוצרים) במטרה לעודד ולתמוך באומנים ועסקים זעירים מחבר העמים וברית המועצות.
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת נחשב לאחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בתחום הצרכנות, קמעונאות, לייף סטייל ומסחר.
בין הלקוחות המשרד: קבוצת קניוני עופר, חטיבת המזון של חברת שסטוביץ', קבוצת טיב טעם, חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל, קבוצת BBB,קבוצת רולטיים, רשת קפה גרג, נעלי סקופ, H&O, קבוצת בריל, הרבלייף, קבוצת ברימאג ועוד.
צילום: משרד יחסי הציבור |
ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור משרד יחסי ציבור
עקבו אחרי גם ב:
באינסטגרם
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.