יום ראשון, 14 ביולי 2019

לראשונה בישראל המותג RESERVED משיק קולקציית תינוקות וילדים

בעקבות הצלחת השקת מותג האופנה RESERVED בישראל, המיובא לארץ ע"י קבוצת H&O, מתרחבת הרשת ופותחת השבוע סניף שלישי, המשתרע על שטח של 1500 מטר, במתחם טרמינל 2, בירכא, בו תושק לראשונה קולקציית תינוקות וילדים רחבה ומגוונת, מגילאי תינוקות ועד גיל 14 במחלקה ייעודית, לצד מחלקת הנשים.

קולקציית הילדים לקיץ 2019 שואבת השראתה מאתרי הנופש והולכת להפוך את החופשה עם הילדים לזמן מהנה עוד יותר. היא מתאפיינת באופנתיות ונוחות, וכוללת גם אביזרי אופנה משלימים.

כמו קולקציית הנשים, גם קולקציית הילדים תתחדש בסחורה חדשה פעמיים בשבוע ורמת המחירים בישראל תישאר זהה לזו שבאירופה.

ריזרבד ילדים- צילום יחצ חול  
ריזרבד ילדים- צילום יחצ חול 
ריזרבד ילדים- צילום יחצ חול 
קולקציית הבנות
אופנה צעירה שכל בת תאהב מבלי להיצמד לבחירת הצבע הוורוד המסורתי. בהשראת אופנת הנשים , הקולקציה מורכבת מפריטי בייסיק בצבעוניות אחידה שניתן לשלב בקלות עם פריטים אופנתיים כמו פריטים עם אבזור ותוספות של אלמנטים דקורטיביים כמו תיקתקים או מלמלות עשירות.

שמלות לבנות הן מאסט בכל מלתחה והקיץ הן מככבות בקולקציית הבנות: מגוון עשיר של שמלות בגזרות חופשיות, במרחק הנכון מהגוף, המאפשרות להתנועע בקלות ובנוחות ולהינות מפעילות בכל זמן. 

אחת ההצעות המובילות לעונה, כמו באופנת הנשים, היא שמלת פשתן אוורירית עם מלמלות בשרוול בצבעוניות המזכירה אדמה וטבע ומבליטות את שיזוף הקיץ.

להשלמת המראה מגוון אקססוריז קיציים: משקפי שמש שמגנות על העיניים ומוסיפות טאץ' של סטייל, בנוסף, כובעים סופר אופנתיים, תיקי צד ועוד.


VG267-03X 7ריזרבד ילדים מחיר 79.90 שח צילום אסף לוי
VG957-33X6ריזרבד ילדים מחיר 69.90 שח צילום אסף לוי

קולקציית הבנים
באוסף של הבנים בחבורה, המעצבים בחרו לשלב בין פרטי בייסיק כמו חולצות וחולצות ללא שרוולים, מכנסיים קצרים ועוד. בדומה לטרנד של חולצות הטאי דאי באופנת הגברים, גם פה ניתן יהיה למצוא חולצות בסגנון צבעוני ונוח .

צבעוניות נוספת ואופנתית היא קבוצה בגווני הפסטל שלאט לאט מעבירים אותנו גם לעונת הסתיו.

בנוסף, שורה ארוכה ומגוון רחב של מכנסיים קצרים בולטים בקולקציה – בריזרבד מציעים אותם הן בצבע אחיד והן מכנסי פסים טרנדים במיוחד. לבחור זוג אחד יהיה קשה מאוד!

בגזרת האקססוריז ניתן למצוא: משקפי שמש שהם פריט הכרחי בקיץ הישראלי, כובע בייסבול מעניין- צבעוני במיוחד או מודפס המעניק סגנון וטץ'.

VC110-00X  ריזרבד ילדים מחיר 29.90 שח צילום אסף לוי
מחירים:
חולצות החל מ 14.9 ₪
מכנסיים קצרים החל מ 29.9 ₪
מכנסיים ארוכים החל מ 99.9 ₪
חצאיות החל מ 59.9 ₪
שמלות החל מ 39.9 ₪
ג'ינסים החל מ 49.9 ₪.
להשיג בסניף ריזרבד ירכא - במתחם טרמינל 2

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...