יום שבת, 27 ביולי 2019

"להחזיק אותך קרוב" - רומן אירוטי חדש מבית ספר לכל

איאן צ'ייס שבר לי את הלב בגיל 17, ואת 18 השנים האחרונות ביליתי בלשנוא אותו על זה.

וזה לא היה קשה כל כך, בגלל הפה החריף שלו וסגנון החיים ההולל – שלצערי אני חייבת להיות עדה לו, כי אנחנו גרים זה ליד זה. בכל פעם שאני רואה אותו יוצא מהבריכה שלו, חצי עירום וסקסי בטירוף, הגוף שלי מגיב אליו. היה לי קל לתעב אותו. מעולם לא תכננתי להזדקק לו.

לונדון פריש היא החברה הכי טובה של אחותי הקטנה, לא שזה מנע ממני להתאהב בה.
הסיפור שלנו מסובך. הדבר היחיד שמשותף לנו, הוא העובדה שהחיים שלנו השתנו ברגע טרגי אחד.
כעת אנחנו מנסים להתאבל על אובדן נורא, ולהילחם במשיכה הברורה שיש בינינו.

אסור שהרגשות הישנים שקברתי עמוק יצופו שוב על פני השטח, כי אני יודע שלעולם לא אצליח להשאיר אותה איתי, לא משנה כמה אנסה להחזיק אותה קרוב אליי.

..."אחרי כמה שניות, איאן שיחרר אותי. אני עומדת שם, לא ממש מבינה מה בדיוק קרה עכשיו. איאן נישק אותי. הוא פשוט תפס אותי ונישק אותי. כל כך הרבה פעמים חלמתי שהפה שלו על שלי. כל כך הרבה לילות קיוותי שהוא יבוא אלי, שיגיד לי שהוא מרגיש משהו, שהוא מצטער, שינשק אותי שוב ושוב ויאהב אותי, אבל זה אף פעם לא קרה"...

להחזיק אותך קרוב עטיפה קדמית. צילום יחצ



מחברות רבי המכר: מייקלס קורין, הארלו מלאני
תרגום: נעמי גליק-עוזרד
עריכה: לין תהל כהן
תאריך יציאה: 6/2019

כריכה רכה
232 עמודים
הוצאת ספר לכל
ז'אנר: רומן רומנטי ארוטי
מחיר מומלץ לצרכן:   98 שקל

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...