יום רביעי, 5 ביוני 2019

ברז או פסל? המטבח הייחודי של LAZY

ברז ה –LAZY של חברת HAMAT עם הפטנט הרשום – זוכה במקום הראשון בתחרות העיצוב המובילה NYCxDESIGN AWARDSובכך טבעה את חותמה שהיא המובילה בתחום!

חמת מעלה את הרף בעיצוב חדרי הרחצה והמטבחים ומציגה את ברז ה - LAZY שהינו ברז ייחודי וחדשני המאתגר את מגוון המוצרים העולמי בסגמנט של ברזי המטבח בשוק , מכניס חיים חדשים ומשדרג משמעותית את מראה החלל הנתון.

פסל של גיקומטי - המטבח הייחודי של LAZY  חברת HAMAT  . צילום  יחצ

המעצב האיטלקי רונן ג'וזף הינו מעצב מוביל בתחום אדריכלות פנים ועיצוב חלל, פיתוח אסטרטגיית מוצרים ומתמחה בעיצוב שהינו מיזוג בין המדע לטכנולוגיה. מתוך ההתמחות שלו חברת חמת חברה אליו בכדי לייצר ברז חדשני שעוד לא נראה בשוק תוך חשיבה אל מחוץ לקופסה עם שילוב של אסתטיקה מוקפדת וטכנולוגיה מתקדמת. החיבור בין השניים יצר ברז ייחודי ומרשים עם פטנט רשום.

ג'וזף רצה להעניק לברז מראה אסוציאטיבי בשילוב של פרופורציות ואסתטיקה בהשראת הפסלים של הפסל אלברטו ג'קומטי. לכן, הוא ריכז את מערכת ההפעלה באלמנט קומפקטי קרוב למשתמש עם אחיזה ארגונומית שמשלב את כל פעילויות השימוש: פתיחה וסגירה, שליטה על כמות הזרם וטמפרטורת המים בשילוב עם שני סוגי זרימה.

LAZY הצליח לעמוד בכל הסטנדרטים הגבוהים של החברה וההוכחה לכך היא הזכייה שלו במקום הראשון בתחרות NYCxDESIGN AWARDS.

ברז LAZY של חברת חמת קרדיט צילום- סטודיו מיראז
ברז LAZY של חברת חמת צילום- סטודיו מיראז

הברז החדש לצד הברזים הנוספים של חברת חמת ממשיכים את הקו המוביל את הקבוצה כי במובנים רבים מזכירים תכשיט או פסל מרשים ומגבים את התפיסה הגורסת כי בכוחם של פרטי הסניטריה מהדור החדש לשנות ולהחיות את החלל הנתון.

חברת חמת - www.hamat.co.il
בקרוב אצל המשווקים המורשים

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...