יום חמישי, 18 באפריל 2019

רשת טיב טעם עולה בקמפיין חגיגי לקראת חג פסח תחת הסלוגן: חג חירות שמח עם טיב טעם!"

רשת טיב טעם חוגגת את חג הפסח ותעלה בקרוב בקמפיין חגיגי תחת הסלוגן: "חג חירות שמח עם טיב טעם!" במסגרת הקמפיין הרשת תציע, מגוון מבצעים והטבות משתלמות לשולחן החג.

הקמפיין יעלה ב- 17.4.19 בערוצי הטלוויזיה קשת 12, רשת 13 ובדיגיטל. בעלות הנאמדת בכ- 1 מיליון ₪ . הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

קמפיין טיב טעם פסח 2019 צלם אורן אביבי 
קמפיין טיב טעם פסח 2019 צלם אורן אביבי 

הקמפיין מציג ארוחת חג של משפחה ישראלית מגוונת הכוללת זוג מקהילת הלהט"ב בכיכובם של הזוג אוהד נורי ורועי אמויאל. אוהד ורועי, שהם זוג גם מחוץ לקמפיין ומגדלים יחד את בנם ובתם שהביאו לעולם לאחר הליך פונדקאות.

בקמפיין ניתן לראות במהלך הארוחה את סב המשפחה (אבי פניני) מתעצבן על הזוג אבל מיד מבינים שזה לא מגיע מהסיבות שהייתם מצפים.

יוסי שלו סמנכ"ל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם: "כרשת המציעה, מגוון ייחודי של מוצרי מזון איכותיים מהארץ והעולם. ושהמסר העיקרי שלה הוא "החופש לבחור" זאת הזדמנות מצוינת להזמין את עם ישראל לחגוג יחד עם המשפחה את חג הפסח (חג החירות) ברוח הליברליות וללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר".



עוד ציין שלו כי: "הקמפיין נועד להעלות את המודעות ליהנות מחופש הבחירה של כל אחד לחיות את חייו על פי אמונותיו ללא הבדל דת, גזע ומין וכן, גם מחופש הבחירה הקולינרי. טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה".


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...