יום שני, 22 באפריל 2019

המותג לי קופר משיק: קולקציית קיץ 2019 – לצעירות ולנשים

לי-קופר הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שהDNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל צעירה/אישה למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לה. 

בנוסף, כל אישה תוכל למצוא את הפריטים המשלימים ללוק מלא בשיק. לכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.

לי קופר ג'ינס קצר מחיק 169.90 שח צילום נועה סלטי 
לי קופר ג'ינס קצר מחיק 169.90 שח צילום נועה סלטי 

בגזרת הג'ינסים: הג'ינסים מוצעים בסקאלה של כחולים מבהיר ועד לכהה הקלאסי וסקאלה של אפורים מבהיר, פחם ועד שחור מלא. כל דגם מקבל טיפול שלא דומה לשני, סיומות גזורות, פרומות, א סימטריות וקרעים במיקומים שונים.

לצד הגזרות הקיימות של לי –קופר: לולה- גזרה גבוהה, פרל – גזרת מותן אמצע וסופר רייב – גזרה עם מותן נמוכה, השיק המותג לי קופר גזרת ג'ינס המתכתבת עם הטרנד הנוח והלא מתאמץ: גזרת המונה, שהיא עם מפשעה ארוכה יותר ורגל צרה להשגת מראה ה"טום בוי", שיהיה מושלם עם סניקרס ביום ובערב בשילוב נעלי עקב.

קבוצת השורטים: בקיץ זה השורטים בעלי נוכחות גדולה בקולקציית הג'ינסים של לי-קופר, ונעשה שימוש בכביסות וינטא׳ג מבד 100% כותנה, סיומות הפרומות, שקית כיס מבצבצת ולוק בניחוח נוסטלגי של פעם עם סוויץ' עדכני ובגזרות משוחררות. כמו כן, הוספנו לקבוצת השורטס גם בדים שהם עם לייקרה שמחמיאים לגוף. כמו כן המותג מציע קבוצה קטנה של שורטים בגזרה גבוהה, 100% כותנה, שנותנות לוק קצת יותר מתוחכם בכל גזרת השורטים.

טופים: קולקציית הקיץ מתאפיינת בקו מאוד בייסיק, לא מנסה להתחכם וכל מטרתו היא להחמיא לג'ינס, שהוא כידוע עיקר הקולקציה. הצבעוניות נעה בין צבעי הבסיס, שהם שחור לבן, ומתובלת בנגיעות של אדום, נייבי, חאקי וורוד עתיק.

שמלות ג'ינס: קלילות ועדכניות יחד עם שמלות צמודות שמחמיאות לגוף.

לי קופר קיץ 2019 מחיר 199.90 שח צילום נועה סלטי  
לי קופר אוברול ג'ינס מחיר 199.90 שח צילום נועה סלטי 
חולצות וגופיות אריג קלילות, חולצות טי שירט מודפסות באווירת האינסטגרם, סוגי דפוסים שונים, רקמות ואבנים.

טווח מחירים:
ג'ינסים – החל מ 169 שח עד 299 ₪
שורטים - 169 ₪
חולצות – החל מ 59 שח עד 169 שח
שמלות: החל מ 99 ₪ עד 199 שח

מידות:
גינסים: 22-34
טופים: XS-L
נעליים: 37-41

להשיג ברשת לי קופר @leecooperisrael

חג פסח שמח ומועדים לשמחה !

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...