יום שבת, 2 בפברואר 2019

המותג הבינלאומי SKINTECH משיק בישראל סדרת מוצרי טיפוח להשלמת טיפולי פנים ועור

חברת פרומדיקס, המייבאת ומשווקת מכשור בתחומי הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית, משיקה לראשונה בישראל סדרת מוצרי טיפוח מקצועי של המותג הבינלאומי SKINTECH (סקין טק), להשלמת טיפולי הפנים והעור אצל הרופא.

סדרת הקרמים המקצועית של סקין טק כוללת 12 מוצרים, בניהם: קרם נגד פיגמנטציה, קרם הנלחם בסימני הזמן, קרם מרגיע ונוגד אדמומיות, קרם לחיטי העור, קרם להגנה מהשמש, קצף ניקוי עור, קרם הזנה משקם, קרם לחות לעור יבש ומגורה, קרם לחות וטיפוח לעור מעל גיל 40, קרם ממצק, ג'ל לטיפול בבעיות עור צעיר, וקרם לטיפול בעור שמנוני עם נטייה לאקנה.


Skintech - סקין טק - סדרת קרמים מקצועיים  צילום- שאטרסטוק 

Skintech - סקין טק - סדרת קרמים מקצועיים  צילום- שאטרסטוק 

חברת SKINTECH היא מהיצרניות הבולטות והחשובות בתחום טיפוח העור והאנטי אייג'ינג בעולם. מזה שנים רבות סקין טק עומדת בחזית המחקר והייצור של פילינגים רפואיים ומזותרפיה לטיפול במגוון בעיות עור.

ליין הקרמים המקצועי והמגוון של החברה משלים את הטיפול אצל הרופא ומספק את כל צרכי העור. הקרמים מיוצרים במיוחד עבור עור רגיש ופגוע וחלקם מהווה חלק בלתי נפרד מהטיפול במרפאה.

על מוצרי הסדרה:

💦קצף ניקוי עור מקצועי – מתאים לכל סוגי העור ומסייע לניקוי עדין של עור הפנים ולאיזון רמת החומציות של העור. מיועד גם לעור רגיש ומומלץ לשימוש לפני טיפולים אסתטיים. אינו משנה את חדירות העור.


NutritiveCream_box סקין טק - קרם הזנה משקם. מחיר מומלץ לצרכן 300שח. צילום- יחצ חול.

💦קרם הזנה משקם – קרם טיפוח דרמוקוסטי לתיקון עור הסובל מפגעי הזמן, מנזקי עישון, משיזוף יתר ולאחר טיפולי לייזר ופילינג. משפר את מרקם העור ע"י ייצור קולגן ומגן עליו מפני רדיקלים חופשיים. מכיל ויטמינים מסוג: A-C-E.

💦קרם לחות לעור יבש ומגורה – משקם ומעניק לחות לעור. לשימוש סמוך לאחר שיזוף, טיפול בפילינג או בלייזר. מכיל נוגדי חמצון ובעל מרקם קל ואוורירי מאוד למניעת גירוי או הכבדה על העור. מהווה בסיס מצוין למייק אפ.


DHEAPhyto_סקין טק - קרם לחות וטיפוח לעור למעל גיל 40. מחיר מומלץ לצרכן 300שח. צילום= יחצ חול

💦קרם לחות וטיפוח לעור למעל גיל 40 – משפר את האלסטיות והלחות של העור, מכיל נוגדי חמצון נגד רדיקלים חופשיים ותמציות לשיפור התהליכים המטבוליים של העור. לשימוש לבד או לאחר טיפולים אסתטיים.


Actilift_ סקין טק - קרם ממצק - מחיר מומלץ לצרכן 300שח. צילום- יחצ חול 

💦קרם ממצק – אפקט מתמשך ונראה לעין של מיצוק העור. מגן על העור מפגעי הסביבה. מומלץ לשימוש במיוחד לאחר טיפול בוטוקס.

💦קרם נגד פיגמנטציה – מעכב היווצרות מלנין, עוזר למניעת ולטיפול בהיפר פיגמנטציה, מאט את התחמצנות העור ואת פעילות הרדיקלים החופשיים. מסייע לעור להישאר חלק ונקי. זהו קרם חובה הדרוש להשלמת טיפולים אסתטיים ופילינג בבית.

💦קרם להגנה מהשמש - מגן על עורך ביעילות מרבית מפני קרינת אור השמש ותוצאותיה. מייצר חלבוני HSP הנחוצים להתאוששות העור בחשיה לחום ולקרינה ומכיל נוגדי חמצון. מגן עד לרמה של 98% מקרני UVA ו- UVB.


Atrofillin_סקין טק - קרם הנלחם בסימני הזמן. מחיר מומלץ לצרכן 300שח. צילום - יחצ חול

💦קרם הנלחם בסימני הזמן – מכיל שילוב חומרים בלעדי וייחודי הממצק ומעבה את העור, מעודד ייצור קולגן ומטשטש כתמים. זוכה פרס המוצר הקומסטי הטוב בעולם.



💦קרם מרגיע ונוגד אדמומיות – מכיל פורמולציה ייחודית העוזרת להפחית את הנזק שנגרם לעור כתוצאה מחשיפה לקרינה ולחום. מומלץ במיוחד לאחר טיפולי לייזר ופילינג. מגן על העור ומרגיע אותו במהירות.

💦קרם לחיטוי העור – מיועד תחזוקה יומיומית בין טיפולי פילינג המיועדים לטיפול באקנה. לניקוי וטיהור העור בקרב בני עשרה או לטיפול בחוסר איזון הורמונלי בגל המעבר. עוזר להפחית אדמומיות וכאב הנגרמים מאקנה.

💦קרם לטיפול בעור שמנוני עם נטייה לאקנה – מיועד לגברים ונשים בכל גיל. משפר את מראה ומרקם העור ועוזר להגן מפני הופעת אקנה.

💦ג'ל לטיפול בבעיות עור בגיל צעיר – לניקוי אפקטיבי של העור בקרב צעירים, בני עשרה, וכן בגיל המעבר. נלחם ברדיקלים חופשיים ומשאיר את העור חלק ונעים למגע. לטיפול ארוך טווח, המאריך את תוצאות הטיפול הרפואי.


Skintech - סקין טק - סדרת קרמים מקצועיים  צילום- שאטרסטוק.

מחיר מומלץ לצרכן: 300 ₪.
להשיג במרפאות לרפואה אסתטית ברחבי הארץ

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...