יום רביעי, 20 בפברואר 2019

תוספות השיער של טייפ איט – הקולקצייה שתסדר לך את הראש לקיץ הקרוב

חולמת על שיער ארוך, רך, נעים בגוון טרנדי עכשווי?
מותג תוספות השיער טייפאיט ממשיך להוביל את תחום תוספות השיער בארץ ובעולם ואת הטרנדים העכשוויים בתחום האופנה והלייף סטייל .

באחד מימי השבוע שעבר נסעתי לאור יהודה לצפות ביום צילומים  שנערכו במספרה של מעצבת השיער זהבית מוריסי , שבה הוצגו הגוונים החדשים שילוו את שנת 2019 ע"י אופיר יוסף מנכ"ל ובעלים של טייפאיט ישראל .


טייפ איט וזהבית מורסי. צילום חלי פרידמן 

טייפ איט וזהבית מורסי. צילום חלי פרידמן
לחברת טייפאיט מגוון רחב של צבעים ובנוסף לליין הקיים שמורכב מ – 50 גוונים נוספו המון גוונים חדשים כגון בליאז , אומברה וגוונים אפורים . 

המגוון הרחב של הגוונים מאפשר למעצבי השיער להתאים את תוספת השיער לגוון של הלקוחה ובכך להגיע להתאמה מדויקת של גוון התוספת מול השיער הטבעי של הלקוחה .


היתרון הגדול של טייפ איט הוא מהירות הטיפול. שנים של תחושות חוסר בטחון ומבוכה יכולות להיפתר ב- 20 דקות של התקנת התוספות. 

טייפ איט וזהבית מורסי. צילום נדיה היבא

טייפ איט וזהבית מורסי. צילום נדיה היבא

זהבית מורסי, מעצבת שיער בכירה מבית לוריאל ומומחית בשיקום השיער, מספרת על התוספות ששיקמו את מראה השיער שלה לאחר טיפולים כימותרפיים קשים למחלת הסרטן. לדבריה, השיער הוא המראה לגוף ולנפש ולאחר שניסתה מגוון רחש של שיטות, היא גילתה את שיטת ההדבקה של Tape It ומאז היא לא מחליפה אותה. היא מעידה כי זוהי שיטה מוצלחת ועמידה יותר משיטות כמו הלחמות שיער קרות וחמות, חרוזים ועוד והתחושה היא טבעית וזורמת.

לצורך הדגמה הגיעו למספרה דוגמניות עליהן הורכבו תוספות השיער של טייפאיט עם עוצמת ההדבקה הכפולה ע"י מעצבת השיער זהבית מוריסי . תוספות השיער של טייפאיט בניגוד לשיטות אחרות ומיושנות אינן עושות נזק לשיער הטבעי בכלל , לא בעת ההרכבה ולא בעת ההורדה .


טייפ איט וזהבית מורסי. צילום נדיה היבא

טייפ איט וזהבית מורסי. צילום נדיה היבא

מדהים היה לראות את השינוי המהיר במראה הדוגמנית עם תוספות השיער החדשות. השיער החדש, רך, נעים, נראה טבעי לחלוטין ובאותם הגוונים של השיער הטבעי. 
לדברי הדוגמנית: אין כל בעייה לישון איתו, לחפוף והוא נראה תמיד מסודר ויפה.

אופיר יוסף מציין : כי בראש ובראשונה אנו שמים דגש על בריאות שיער הלקוחה וזאת הסיבה שבחר בחיבורים דקים ולא מורגשים . היות ומדובר בשיער טבעי לא מעובד , הלקוחה יכולה ליהנות מתוספות השיער תקופה מאוד ארוכה ולהגיע לתחזוקה שוטפת כל חודשיים לצורך פירוק תוספות השיער והחזרתן לשורש .

חברת טייפאיט משווקת את מוצריה למאות מספרות ומעצבי השיער בכל רחבי הארץ וידועה כחברת תוספות השיער האיכותית ביותר .


טייפ איט וזהבית מורסי. צילום חלי פרידמן 

טייפ איט וזהבית מורסי. צילום חלי פרידמן 

טייפ איט וזהבית מורסי. צילום חלי פרידמן 

ולכן בנות: זה הזמן להתחדש בתוספות שיער יפות ואיכותיות של טייפאיט ולסדר לעצמך יופי של מראה חדש ורענן לקיץ הקרוב.

עמוד  פייסבוק של חברת טייפאיט tapeit.official מציג סרטונים / תמונות של לקוחות וסלבס כגון ליהיא גרינר , נופר מור , קארין עליה ,נסרין קדרי , אלין כהן ועוד... שבחרו טייפאיט .

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ


עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...