יום שבת, 16 בפברואר 2019

חדש על מסכי הקולנוע: אליטה - מלאך קרב Alita: Battle Angel


על רקע המאה ה- 26, בעידן של ייאוש, אליטה ( רוזה סלזאר) מתגלה במקרה בחצר גרוטאות, ע"י ד"ר עידו  הרחום והמסתורי (כריסטוף וולץ),  היא אדם-מכונה נשית, שלומדת להכיר ולהבין את הגוף המכאני שלה, לא זוכרת מי היא ומאין הגיעה, אבל ד"ר עידו  מבין מיד כי מאחורי המעטפת החיצונית של הסייבורג, קיימת אישה צעירה בעלת נשמה ולב רחב עם עבר יוצא דופן.


הצילום באישור שימוש היחצ

אליטה מהר מאוד משכנעת שהיא למעשה אנושית לחלוטין , הופכת להיות ישות קטלנית ומסוכנת, על מנת להשיג את ייעודה האמיתי, עליה להילחם ולהרוג . היא האחת שיכולה לשבור את מעגל המוות וההרס שנותר בעידן הנוכחי.  ד"ר עידו  מנסה להגן עליה, בעוד ידידה הוגו דווקא מנסה להעיר את זיכרונה מחייה הקודמים. זה קורה כאשר סביבתה התומכת מאוימת על ידי כוחות מושחתים וקטלניים. אליטה משתמשת במומחיותה באמנות הלחימה, והופכת לציידת ראשים, בדרך להציל את העולם אותו למדה לאהוב.






שחקנים:      ג'ניפר קונלי, מישל רודריגז, כריסטוף וולץ רוזה סלאזר
ג'אנר:          מתח/פעולה, מדע בדיוני, הרפתקאות
אורך הסרט: בדקות 122
מקום/שנה:   ארה"ב 2018  
הקרנת בכורה: 14.2.2019        
הגבלת צפיה מוגבל מגיל 14
הסרט מופץ על ידי א.ד מטלון ופורום פילם




הסרט  מתאים לאוהבי הג'אנר - סרט עתיר אפקטים מיוחדים, ובייחוד עבור חובבי מאנגה יפניתעם המון פעלולים, פראי, קרבי, המציע פעילות בועטת לאורך כל הסרט , עולם וירטואלי אימפרסיבי  בתוספת של רגשות חמלה, חיבה ואהבה. אליטה היא דמות שאפשר להתאהב בה בקלות.

כדי לשדרג את חוויית הצפייה האולטימטיבית, ממליצה לראות את הסרט בתלת מימד  - הסרט מתעורר לחיים בטכנולוגיית ההקרנה והסאונד והמסך הענק, או  ב-4DX - חווית 4 מימדים עוצרי נשימה - להרגיש בתוך הסרט עם אפקטים של כיסאות זזים, מים, ריח, זרמי אוויר, בועות וערפל.

ערכה: נדיה היבא
בכתבה צילום וטריילרים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
  
     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...