יום ראשון, 2 בדצמבר 2018

מערכת בטיחות MOVON למניעת תאונות דרכים היחידה עם התרעה קולית בפני שכחת ילדים ברכב

השבוע ביקרתי במשרדי  חברת א.ד.י מערכות לרכב שבראשון לציון, לשמוע מה התחדש בתחום מערכות הבטיחות למניעת תאונות דרכים.

במפגש הוצגה לי מערכת  בשם  "MOVON" שמותקנת כבר ב- 30,000 רכבים בישראל. מערכת בטיחות מעניינת, חדשנית, מדברת  לנהג בעברית, עם חידושים טכנולוגיים שעשתה לי חשק להחליף את  המערכת המותקנת במכונית שלי.


"MOVON"- מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים בישראל. צילום: נדיה היבא
"MOVON"- מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים בישראל. צילום: נדיה היבא
"MOVON"- מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים בישראל. צילום: נדיה היבא
"MOVON"- מערכת בטיחות למניעת תאונות דרכים בישראל - צג חדש. צילום: יחצ

א.ד.י מערכות הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והתקנה של מוצרים חכמים לרכב, מייצגת בישראל, באירופה ובמספר מדינות בדרום אמריקה , באופן בלעדי את תאגיד "MOVON" מדרום קוריאה.  לאחר שנתיים של פעילות אגרסבית להחדרת המוצר לשוק הישראלי יכולה א.ד.י מערכות לציין בסיפוק את הבעת האמון של הצרכן הישראלי במוצר.

מערכת  הבטיחות למניעת תאונות דרכים MOVON היא המערכת היחידה שדוברת עברית, היחידה מסוגה המתריעה עם כיבוי מנוע הרכב, מפני שכחת ילדים ברכב והיחידה עם מצלמת דרך מובנת לתיעוד מהלך הנסיעה וניתוח התנהגות נהיגה לאחור לסיוע הנהג.



המערכת MOVON TOP כוללת בנוסף להתרעה על התנגשות ברכב שמלפנים (FCW) והתרעה על סטייה ממסלול הנסיעה (LDW) זיהוי והתרעה מפני התנגשות בהולכי רגל.

בנוסף כוללת המערכת אופציית התקנת מצלמה פנימית המיועדת לצלם את פנים הרכב ו/או את מסלול הנסיעה האחורי של הרכב, כמו-כן יש למצלמה אופציה להקלטה קולית.




מערכת ''MOVON TOP'' הינה מערכת בטיחות בטכנולוגיה מתקדמת המסייעת למניעת תאונות דרכים, מצוידת במצלמה המותקנת על גבי השמשה הקדמית והינה המערכת היחידה בישראל המשלבת מצלמת DVR לתיעוד מהלך הנסיעה ומערכת התראה WAKE UP CALL עם תחילת נסיעת הרכב שלפנים.


מערכת MOVON TOP פועלת באמצעות סריקה של תוואי הכביש במהלך הנסיעה ומתריעה ומסבה את תשומת לב הנהג בעזרת התרעות קוליות וויזואליות.




בלעדי ב MOVON מערכת ניהול להורים עם נהגים צעירים לבדיקת התנהגות הנהג ברכב.

באמצעות אפליקצית MDAS9 VIEWER שפיתח התאגיד ניתן להעביר את כרטיס ה SD שמורכב ביחידה ולצפות אחר התנהגות הנהג במהלך הנסיעה. 
האפליקצה מציגה את מהירות הרכב, האם הנהג הפעיל איתות במעבר בין נתיבים, כמה פעמים הרכב ביצע כמעט התנגשות ועוד.

המערכת עומדת בכל הדרישות של משרד התחבורה ומזכה את בעל הרכב שמתקין אותה ב 1,500 ₪ הנחה על התקנת המוצר (בכפוף לנוהל 151 של משרד התחבורה) .
לבדיקת קבלת הזכאות יש להתקשר לכוכבית 8375.

מתוך אמון באיכות ואמינות המערכת, חברת א.ד.י מערכות היתה חלוצה בתחום הענקת אחריות של 3 שנים למערכת הבטיחות מערך השירות מבוסס על מוקד השירות של החברה הפעיל 24/7 ורשת תחנות ההתקנה בפריסה ארצית.





מוטי קוסובסקי סמנכל אסטרטגיה. צילום יחצ
מוטי קוסובסקי, מנהל תחום "MOVON" בחברת א.ד.י מערכות לרכב : "לאחרונה זכתה החברה במספר עסקאות להתקנת מערכות "MOVON": ברכבי חב' מקורות, רכבי יד שניה של רשת "טרייד מובייל", בציי חב' "רדימיקס" ועוד..

המחיר של מערכת ''MOVON TOP'' בישראל יהיה כ-2,100 ש''ח כולל מע"מ, התקנה ואחריות ל-36 חודשים (וכאמור גם מצלמת DVR).

לאתר הבית של חברת "א.ד.י מערכות"

חברת "א.ד.י מערכות" מתמחה ביבוא, שיווק והתקנה של מערכות לרכב . החברה הוקמה ב 1984 ע"י איציק ואבי זינו. פעילותה רבת השנים בתחום מערכות הרכב הביאו את חברה להיות מובילה בתחומה במדינת ישראל. בינואר 2017 נכנסו כשותפים לחברה קרן ההשקעות סקאי באמצעות חברת המצברים. במהלך 2018 רכשה חברת א.ד.י מערכות את חברת SERVISION מפתחת ויצרנית מערכות DVR/ NVR בעלות יכולות כיווץ ושידורן בתקשורת אינטרנטית רגילה וגם תקשורת אינטרנטית ברוחב פס צר. 

 לחברה הסכמי תיפעול של ייבוא, התקנה ושירות של מערכות מתקדמות לרכב עם יבואני הרכב המובילים בשוק הישראלי . חברת א.ד.י מערכות לרכב היא הנציגה הבלעדית של תאגיד MOVON למדינת ישראל לאנגליהת לשוק האירופאי , ארגנטינה וברזיל. א.ד.י מערכות לרכב היא היבואנית והנציגה הבלעדית בישראל של מערכות שמע לרכב חברת Harman יצרני אינפינטי ו JBL ושל עוד חברות מובילות בעולם בתחום אביזרים לרכב. א.ד.י מערכות לרכב הקימה ומממנת חממה טכנולוגית בתחום ה Automotive . החברות הפועלות בחממה עוסקות בתחום הסייבר לרכב, רכב מקושר ועוד.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים וסרטונים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...