יום שלישי, 18 בדצמבר 2018

כיצד תתאימי את הטיפול הנכון לשיערך בימי החורף?

האוויר בחורף נוטה להיות מאוד יבש, וחשיפה לשמש בשילוב עם תנאי קור קיצוניים כמו גשם, רוח חזקה או שלג יכולים להזיק לשיער. טיפוח נכון של השיער לא נגמר בחורף, אלא דורש התאמה לתנאים החדשים של מזג האוויר.

כך תשמרו על השיער שלכם במצב מצוין עם כמה עצות מבית פול מיטשל:


פול מיטשל - מראות שיער לחורף 2018-19 -הלוק הטבעי. צילום- יחצ חול
פול מיטשל - מראות שיער לחורף 2018-19 -פוני חד. צילום- יחצ חול

תחזוקת השיער
מומלץ להקפיד ולבקר במספרה מדי 6 עד 8 שבועות, על מנת לחדש את קצוות השיער ובכך לעזור להפחית את הסיכויים לקצוות שיער יבשים ומפוצלים. באמצעות תספורות קבועות תוכלי לסייע לשמור על שיערך במצב טוב במהלך חודשי החורף.

מניעת חשמל סטטי
תופעת החשמל הסטטי בשיער היא בלתי נמנעת, במיוחד בתקופת החורף. על מנת להילחם בשיער "מחושמל" שעולה כלפי מעלה ונוטה להתנפח,השתמשי בתמרוק לעיצוב בחום כדוגמת ULTIMATE COLOR REPAIR TRIPLE RESCUE. רססי על שיער לח לפני השימוש במכשירי עיצוב וייבוש בחום כדי למנוע מהשיער להתעופף.

Less Is More
מומלץ לצמצמם את תכיפות החפיפות למינימום, פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, דבר זה ימנע את ייבוש השיער. במידה ואת מרגישה צורך לרענן את השיער שלך,נסי את השמפו היבש ללא חפיפה של פול מיטשל.


פול מיטשל- ULTIMATE COLOR REPAIR TRIPLE RESCUE ספריי טיפולי . צילום: יחצ
שמפו יבש דריי ווש 119 שח 252 מל צילום חול 
מסכה פול מיטשל סדרת marula oil מחיר 169 שח קרדיט יחסי ציבור

הגידו שלום לשיער יבש
הקפידו לפנק את שיערכם אחת לשבוע בטיפול ריכוך עמוק כדוגמת מסיכת שמן המרולה על-מנת להעניק לשיער לחות. חפשו מרכיבים מרכזיים כמו חומצות שומן חיוניות וחומרי לחות על-מנת להחיות, לתקן ולחדש את השיער. 

אפשרות נוספת היא להשתמש בשמן טיפולי לאחר חפיפת השיער. השמן הטיפולי לעיצוב מסדרת אוופוהי וויילד ג'ינג'ר הוא כמו זהב נוזלי עבור שיער מיובש או צבוע. ניתן להשתמש על שיער לח לפני ייבוש או על שיער יבש על-מנת להילחם בפריז.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...