יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

בכירי אלוני עורכים לאדריכלים ומעצבים סיור בבירת העיצוב והאומנות באמסטרדם

בכירי חברת אלוני בראשם ענת אגסי - מנהלת תחום אדריכלים, ענת פרץ דוידי - מנהלת השיווק ורביד גרינשפיין - אחראית קשרי אדריכלים, ערכו השבוע סיור בן ארבעה ימים בבירת העיצוב והאומנות - אמסטרדם לנבחרת אדריכלים ומעצבים מובילים. את הסיור הנחו אוצרי האומנות גל גאון והילה נבו.

את הסיור פתחה ענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק בחברת אלוני ואמרה: "בהמשך לתכנית ההעשרה השנתית ALONY CULTURE שהושקה בתחילת השנה ומתוך רצון עז להביא את הדברים המעניינים ביותר, המובילים את הזירה המקומית והבינלאומית, החלטנו לסיים את התוכנית לשנה זו ולהוציא את נבחרת אדריכלי ומעצבי אלוני לסיור חד פעמי, חוויתי ובלעדי שיסרוק את הנעשה בזירה ההולנדית, מהזירות המובילות של שוק העיצוב הבינלאומי."

בכירי אלוני ונבחרת האדריכלים -צילום אסף לוי 

מימין לשמאל- ענת אגסי, ענת פרץ דוידי, מרסל וונדרס ורביד גרינשפיין צילום אסף לוי 

הסיור החל באמסטרדם שם ביקרו במוזיאונים ובחללי עיצוב מובילים וזכו להצצה על פרויקטים ויזמויות של מעצב העל מרסל וונדרס, והצצה אישית למטבח האחורי של הסטודיו שלו, דרך עיניו של המנהל האמנותי ויד ימינו קייאבה גבריאלה.

בהמשך הגיעה הקבוצה לשבוע העיצוב ההולנדי בעיר איינדהובן: שהוא, נכון להיום, שבוע העיצוב הגדול בצפון אירופה! עם יותר מ2500 מציגים וקרוב ל100 תערוכות שונות ומסומן כאחד משבועות העיצוב המובילים ופורצי הדרך בעולם. הוא מציג את הסצנה ההולנדית הבועטת, מלאה ועשירה בתרבות, עיצוב ואמנות מהבולטות והרדיקליות כיום.

בתום הסיור קינחו המשתתפים בארוחת ערב מהודרת וסיכמו כי בסיור המרתק הם התעדכנו והתחדשו ויזואלית, טעמו עיצוב משובח, אמנות פורצת גבולות, שיחות אישיות ומפגשים עם אחד ממשרדי העיצוב המובילים בעולם ואף נהנו מזמן חופשי לשאוף אויר, אוכל נהדר ובעיקר - אנשים מצוינים וחוויה חד פעמית.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...