יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

מורן אטיאס עוברת לשעון חורף

דקה לפני הזזת השעון אחורה והמעבר לשעון החורף, הגיעה אתמול בערב (יום ב') שיירת סלבס, מובילי דעה ואושיות אופנה, להשקת הקולקציה החדשה של שעוני היוקרה אומגה, שנערה במלון החדש The Jaffa, שביפו.

מי שנחתה היישר לאירוע, מניו יורק, הייתה השחקנית/דוגמנית מורן אטיאס, שמסתבר שיש לה אהבה מיוחדת לשעוני יוקרה ואוסף שהולך וגדל עם השנים.....מורן עדכנה שהגיעה למספר ימים בלבד, בכדי לקדם את הסדרה הטלוויזיונית שהיא כותבת בעקבות פרשת רצח הילדה תאיר ראדה.


מורן אטיאס עם שלי גפני צילום ערן לם  
מימין סנדרה רינגלר משה שגב וצביקה הדר  
רון שחר סנדרה רינגלר ומשה שגב  
האירוע החל בקוקטייל חגיגי וארוחת גורמה בניצוחו של שף המלון, רועי ענתבי אשר עיצב מנות בהשראת השעונים החדשים. לאחר ארוחת הערב נערכה הופעה של אמן האשליות חזי דין שהצליח לעצור את הזמן והדהים את הנוכחים....

הגיעו בזמן: רון שחר שרכש במקום שעון צלילה של אומגה, סנדרה רינגלר והשף שגב משה שהגיעו עם החברים שלי גפני ואופק קאירי, ראש העיר תל אביב רון חולדאי, צביקה הדר שרץ מיד בתום האירוע להשקה של השחקנית חנה לסלאו, שחקן הכדורגל מאור בוזגלו ורעייתו מירן, פולינה אלברשטיין שהגיעה עם המנהלת האישית של האוליגרך ארקדי גיידאמק שסיפרה שהוא מתכוון לפתוח בישראל רשת חנויות חדשה, מלכת היופי במיל' ילנה ראלף, איציק זוהר עם הצמודה לאורה, ד"ר להבית אקרמן – מומחית לטיפולים אסתטיים שמטפלת בכל סלבס ארצנו, השף פרנק אזולאי, אנשי הטלוויזיה: מירב מילר ואלעד זוהר שהגיע לצד מגי טביבי, גיל וזיו ביילין.

מורן אטיאס צילום ערן לם  

מימין ילנה ראלף ופולינה אלברשיין צילום ערן לם   
צביקה הדר ואלעד זוהר צילום ערן לם  
שלי גפני ואופק קאירי צילום ערן לם 


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...