יום רביעי, 3 באוקטובר 2018

חדש בקולנוע: "כוכב נולד" (2018) A star is born

לא מדובר בתכנית הכשרונות הישראלית, אלא בגרסה נוספת לסרט  המוסיקלית הקלאסית שזכתה לגרסאות קודמות ב-1937, ב-1954 בכיכובה של ג'ודי גרלנד וב-1976 בכיכובה של ברברה סטרייסנד.

בראדלי קופר מביים ומככב לצד ליידי גאגא ודייב שאפל את סיפורה של זמרת צעירה  ומבטיחה, אך חסרת ניסיון אשר נעזרת בכוכב קולנוע מזדקן למרות הדעיכה  שלו,  הנאבק בגילו ובבעיות אלכוהול וסמים – בדרכם אל הבמה ואהבת הקהל.










במרכז העלילה ניצב זמר ותיק וחובב אלכוהול בשם ג'קסון מיין (קופר), שחווה משבר בקריירה ומרגיש צורך להמציא את עצמו מחדש. ערב אחד הוא פוגש ב-אלי, זמרת ביישנית וחסרת ביטחון, ונשבה בקסמיה. הוא מתאהב בה, לוקח אותה תחת כנפו ומפיק לה אלבום מנצח. אך לאחר שההצלחה הגדולה מגיעה, כך גם מגיע המשבר הבלתי נמנע ביחסים.

הסרט הוא חידוש עדכני ללהיט משנות השבעים בכיכובה של ברברה סטרייסנד. ליידי גאגא המדהימה נחשפת בסרט כמו שלא נחשפה לעולם - בלי איפור וללא מסיכות , באיכויות ווקליות עוצמתיות ומצויינות שמאוד אהבתי,  ובראדלי קופר הוכיח לראשונה את יכולותיו כבמאי.

ממליצה בחום!!! הסרט ארוך מהרגיל, השעתיים וקצת עוברות  מהר מההנאה בשמיעת המוסיקה הנהדרת ומהשירים העוצמתיים  בביצועה של ליידי גאגא.

Tulip entertainment

ז'אנר: דרמה, מוזיקלי, רומנטי, 
שחקנים: בראדלי קופר,ליידי גאגא,סאם אליוט
בימוי:  בראדלי קופר
הפקה: ארה"ב 2018
אורך הסרט:  135 דקות
מקום / שנה ארה"ב / 2018
הקרנת בכורה:   4/10/2018 

ערכה: נדיה היבא
השימוש בסרטון באישור היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...