יום רביעי, 19 בספטמבר 2018

רשת בורגרים פותחת בעיר אילת סניף חדש וכשר

סניף חדש ונוסף של רשת בורגרים נפתח בימים אלו בעיר אילת. הסניף החדש הינו סניף כשר, כמו רוב סניפי רשת בורגרים ונמצא בשדרות התמרים 11 באילת. 

זהו הסניף השני של רשת בורגרים בעיר אילת והוא נפתח בנוסף לסניף הקיים בטיילת, אשר פתוח בשבת. מיד לאחר החגים יחלו בשיפוץ הסניף בטיילת.

הסניף החדש משתרע על שטח של כ-100 מ"ר והוא כולל כ-40 מקומות ישיבת בפנים ובחוץ, על גבי מרפסת. הסניף מתאפיין בעיצוב חדשני ומודרני המאפיין את כל סניפי רשת בורגרים המתחדשים. בהקמת הסניף הושקעו כ-300 אלף ₪.


בורגרים . צלם בן פרידמן 

בורגרים סניף אילת. צילום בוריס בלקין

פבלו פילוננקו ובוריס בלקין הם הזכיינים אשר יחנכו את הסניף החדש. השניים הינם תושבי העיר אילת.

שרון שפירא, סמנכ"ל שיווק בקבוצת BBB לה שייכת רשת בורגרים, מסר: "בשנים האחרונות, מאז רכשה קבוצת BBB את רשת בורגרים, עברה הרשת שינויים עמוקים, כולל השקת תפריט חדש, החליפה את ספקי הרשת ודאגה להתייעלות במחירי המוצרים, עשתה מיתוג מחדש החל מהלוגו וכלה בנראות הסניפים ופרשה על זכייניה ניהול תומך שהגדיל משמעותית את מחזוריהם."

עוד הוסיף שפירא: "אנו ממשיכים לפתח את הרשת ופתיחת סניף חדש ונוסף באילת מוכיחה כי כניסת BBB שינתה את אסטרטגיית קודמיה מפתיחת סניפים ומכירת זכיינות - לניהול, זכיינות ופיתוח הזכיינים והמיקומים הקיימים, ותוצאותיה נושאות פרי עבור הזכיינים שיכולים להעיד על השינוי שעברו."

שעות הפתיחה בסניף החדש הינם: 
בימים א'-ה' 11:00-חצות, ביום ו' 11:00- שעה לפני כניסת השבת, במוצ"ש חצי שעה מצאת שבת עד חצות. 
ניתן להזמין משלוחים מהסניף לרחבי העיר אילת.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

הצטרפו לאינסטגרם שלי
לדף הפייסבוק : נדיה היבא
לקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...