יום שבת, 29 בספטמבר 2018

"שבע שנים" ספרו של בני בן ברק

"שבע שנים" הוא ספרו של בני בן ברק - רומן ריגול מותח, עוצר נשימה, מדהים ומרתק מתחילתו ועד סופו. ספר שאי אפשר להניח מהיד עד סופו המפתיע.

ריבי השתחררה מצה"ל ויצאה לעולם הגדול ל'טיול השחרור' שלה. בהיותה דעתנית ובעלת ראייה שונה משל האחרים, היא החליטה לטייל דווקא באפריקה, במדינה הנידחת סיירה לאון. הטיול התמים הפך במהרה להרבה מעבר לזה. במהלכו היא חצתה יבשות, מצאה עצמה עמוק בעולם הריגול, פגשה דמויות שונות ומשונות, ונקלעה לסבך אינטריגות בין־לאומיות.

בתוך כל הכאוס הזה גם מצאה אהבה ‒ כזו שלא העזה לקוות שתהיה לה.
זהו רומן ריגול מרתק ומפתיע, רחב יריעה, המתפרס על פני חמש יבשות טבול בניחוחות אקזוטיים. ספר שאי אפשר להניח מן היד עד הסוף המפתיע.


"שבע שנים"  - ספרו של בני בן ברק (כריכה קדמית) . צילום מדיה 10

הסופר בני בן ברק  צילום מדיה 10

זהו ספרו השני של בני בן ברק, ורומן הביכורים שלו.  בספרו הראשון ‒ 'מלח הארץ' ‒ הוא איגד את ההיסטוריה של משפחתו, שהתקבצה מארבע כנפות תבל, וסיפר את סיפורו האישי המרתק. בכתיבתו הקולחת, שאינה מפסיקה להפתיע, הוא סוחף את הקורא מן המשפט הראשון ועד לסיום.

בני בן ברק, עבר את ימי ילדותו באפריקה, בסיירה ליאון. אביו נשלח, על ידי המוסד למדינה זו, בשליחות ממלכתית. המחבר למד במוסדות החינוך הבריטיים שבמקום, חווה חוויות אקזוטיות - שילדים בני גילו אינם זוכים להם בשום מקום אחר בעולם, והכיר אנשים בני לאומים שונים, חלקם ממדינות המוגדרות כמדינות אוייב.

לפני מספר שנים נסע שוב למדינה מוכת הגורל הזו, הצליח למצוא חלק מן האנשים, והתקבל בלבביות ובאהבה, במפגש שלא היה יכול להתקיים בשום מקום אחר בעולם. לאחר שעזב את המדינה, פרצה במקום מגפת האבולה, שגבתה קורבנות רבים, והוסיפה לגורל האכזר של בני המקום. ישראל שלחה צוותי הצלה ובני בן ברק ניסה להשתלב בהם, אך באין היותו רופא, נדחתה הצעתו לעזרה.

אז החליט לעשות מעשה, וכתב את "שבע שנים".

מדיה 10 הוצאה לאור בע"מ
עיצוב גרפי: רעות גל כהן
מספר עמודים: 235
מחיר קטלוגי 89.00 ₪

ערכה וצילמה: נדיה היבא

הצטרפו לאינסטגרם שלי
לדף הפייסבוק : נדיה היבא
לקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה

גאווה ישראלית קרוב למאה שנה - חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ו...