יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

רשת ניין ווסט מתרחבת ופותחת סניף קונספט בדיזינגוף סנטר בתל-אביב

רשת ניין ווסט, הנמצאת בבעלות קבוצת בריל ומונה בישראל 32 סניפים בפריסה ארצית, פותחת השבוע סניף קונספט של המותג הבינלאומי, בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, בהשקעה של כחצי מיליון ₪.

הסניף החדש משתרע על שטח של 80 מ"ר וממוקם בקומה השנייה (מול המשביר לצרכן). החנות עוצבה ע"פ הקונספט הבינלאומי החדש: חנויות רחבות בסגנון אלגנטי ונקי. הסניף מציג מגוון רחב של תיקים ונעליים מקולקציית קיץ וחורף 2018.


סניף ניין ווסט בסנטר תל אביב צילום אסף לוי 
כמו כן פותח המותג חנות און ליין של ניין ווסט בתוך אתר הקניות STEP IN - אתר הנעליים הגדול בישראל. בחנות האון ליין ניתן לרכוש מבחר רחב של נעליים ותיקים של ניין ווסט, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

איתי ישי, מנהל חטיבת ניין ווסט ישראל מסר:   "פתיחתו של סניף הקונספט בלוקיישן מרכזי בת"א מהווה צעד נוסף בתהליך המיתוג החדש של רשת ניין ווסט והתרחבותו בישראל. כמן כן המותג יציע באתר הנעליים step in מגוון רחב של נעלים לנשים, כולל השקות מיוחדות של פריטים בלעדיים לאתר.  החנות באתר תאפשר החלפה או החזרה של פריטים ברשת ניין ווסט בפריסה ארצית ואפשרות החזרה והחלפה עד 365 יום."


חנות ניין ווסט באתר הנעליים הגדול בישראל 

חנות ניין ווסט באתר הנעליים הגדול בישראל
ניין ווסט הינו מותג אופנה בינלאומי, המיובא ומשווק לישראל ע"י קבוצת בריל.   הרשת מונה 32 סניפים בארץ ומתמחה במגוון רחב של דגמי נעליים, תיקים, ארנקים ומגוון אביזרים משלימים השומרים על אופנתיות ואיכות מקסימאלית. הקולקציות בניין ווסט מעוצבות לפי טרנדים עולמיים וכוללות מבחר נעלי נשים מעוצבות לכל אירוע כגון: נעלי עקב, מגפיים, נעליים שטוחות, כפכפים, סנדלים ועוד.


סניף ניין ווסט בסנטר תל אביב צילום אסף לוי  

ניין ווסט סניף דיזינגוף סנטר צילום אלעד גוטמן 

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הטיפים של אלומה נתנאל להתמודדות עם שינויי מזג האוויר שיוצרים יובש בעור

עם שינויי מזג האויר, אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים של יובש קיצוני בפנים. עור פנים יבש יכול להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה להתמודד איתה. זה יכ...