יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

איך לבחור מתנה נכונה למארחים?


ישראלים רבים שהוזמנו  להתארח לראש השנה הקרוב, מחפשים בימים אלו מתנות עבור המארחים שלהם. מיטל רובין, מנהלת שיווק ב"סולתם" אספה עבורכם 5 טיפים שיעזרו לבחור מתנה שלא תמצא את עצמה ללא שימוש, או גרוע מכך - עמוק בפח. 

מה כדאי לבדוק לפני שמחליטים על כיוון? וכיצד תוכלו לוודא שמקבל המתנה ייהנה ממנה במשך שנים? כל העצות בדרך לחג שכולם ירוויחו ממנו

ראש השנה הוא זמן של ארוחות חגיגיות, מפגשים משפחתיים והרבה שמחה. 
אצל משפחות ישראליות רבות נהוג להביא בראש השנה מתנה למארחים של ארוחת החג, וגם לקרובי משפחה שאנחנו רוצים להביע כלפיהם את האהבה שלנו. 

בחירת מתנה כבר לא דבר קשה כל כך. סולתם. צילום יחצ 

איזו מתנה המארחים הכי ישמחו לקבל? 
אספנו 5 טיפים לבחירת המתנה המושלמת לחג, וגם כמה טיפים הקשורים להענקת המתנה.

1. לעשות"שיעורי בית"
אם אתם מכירים את מקבל המתנה וההעדפות שלו, כדאי "לרחרח" לקראת החג בקשר לצרכים שיש לו ושישמחו אותו אם תמלאו אותם. 

המארח שלכם בשלן מדופלם? נסו לגלות מהו אביזר המטבח הכי שחוק שלו, זה שהוא פשוט חייב להחליף. חמותכם מעריצה את הנכדים? בדקו מתי בפעם האחרונה עשתה קולאז' של תמונות כל הנכדים – אולי המשפחה התרחבה והקולאז' דורש ריענון.

אם אתם לא ממש מכירים לעומק את המארח, כדאי לבדוק מה הצרכים והתחביבים שלוכדי להבטיח שהוא ייהנה מהמתנה ושהיא תהיה רלוונטית עבורו.

2. לבחור מתנה שימושית
אחרי שלמדתם על הצרכים של מקבל המתנה, כדאי לקנות מתנה שתהיה שימושית. 
כמעט כל אדם אמנם ישמח לקבל פרחים, אשר יכניסו קצת צבע לבית וייזרקו לאחר מספר ימים, אך מצד שני, רוב האנשים יתאכזבו לקבל חפץ נוי, תמונה או פסל שאינם לטעמו, ושהוא לעולם לא יציג אותם בבית שלו.

לכן, אם החלטתם לוותר מראש על פרחים או יין - בחרו כלי או חפץ פרקטי (כמו סיר לבישול), לשימוש יום-יומי (או לשימוש פעם בשנה, אבל באופן מפנק ביותר).

3. להתאים את המתנה לתקציב שלכם
בשורה התחתונה, יש לכם תקציב מוגדר מראש שאתם מוכנים להשקיע במתנה. 
אם אין לכם תקציב בראש, חובה לקבוע את 'גבולות הגזרה' לפני היציאה לחיפוש אחרי מתנה. לעתים התקציב יעזור לכם לבחור את המתנה מתוך רשימת מתנות שאתם לוקחים בחשבון (למשל סיר, מחבת או תבנית אפייה, שניתן לקנות בטווח רחב של מחירים).

4. להשקיע במתנה שתשדרג את החיים של מי שמקבל אותה
אחרי שכבר החלטתם על כיוון למוצר שימושי בתקציב המתאים, כדאי לבחור מתנה שתשפר את חיי היום-יום של מקבל המתנה. 

לפעמים מדובר על החלפה של מוצר ותיק שמשמש אותו במשך שנים, כמו סיר ישן שעבר זמנו או מחבת שעשתה את עבודתה נאמנה. לעתים מדובר על מוצר שעדיין אין לו, ויכול להקל על החיים של מקבל המתנה, כמו כלי בישול עכשוויים שמתאימים גם להגשה למרכז השולחן.

5. לבחור מתנה שתישאר במשך שנים
אתם רוצים שיזכרו אתכם גם בראש השנה בעוד עשור, ולא יזרקו את המתנה שלכם לפח בעוד חודשיים. 
כדי לעשות זאת, כדאי לבחור מתנה עמידה ואיכותית,של חברה אמינה ומוכרת המעניקה אחריות ושירות. רק כך תוכלו להבטיח שמקבל המתנה יוכל ליהנות ממנה במשך שנים רבות.


בחירת מתנה כבר לא דבר קשה כל כך. סולתם. צילום יחצ

עוד קצת טיפים סביב הענקת המתנה:
מזל טוב, בחרתם את המתנה המושלמת! כל מה שנותר לכם הוא לוודא שאתם מעניקים אותה מכל הלב, וכשהיא שלמה. לכן, חשוב לבדוק את המתנה לפני שאתם מעניקים אותה, ולעטוף באריזה מושקעת. בנוסף, אל תשכחו להוסיף למתנה ברכה אישית על כרטיס ברכה (לא על פתקית פשוטה), ופתק החלפה עם טווח תאריכים סביר לאחר החג.

קיבלתם מתנה לחג? התקשרו להגיד תודה למי שנתן לכם אותה. 
התארחתם בבית אחר? צרו קשר והודו על האירוח הנפלא ועל מפגש בלתי נשכח.

המתנה המושלמת לכל חובב בישול - מבחר הסירים, המחבתות וכלי המטבח של סולתם.
אם אתם מחפשים מתנה למישהו שמבשל הרבה למשפחה, או חובבת בישול ידועה, אחד מהמוצרים של סולתם, החברה הוותיקה והאיכותית של מוצרים למטבח - הוא המתנה המושלמת לחג הקרוב.

שנה טובה וחג  טעים, נעים ושמח!!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...