יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות מרחיב פעילותו ומוסיף מחלקה חדשה: אירועים במוזיאון

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, השוכן בלב הסיטי של תל אביב, מרחיב את פעילותו ופותח מחלקה מיוחדת לאירועים עסקיים וחברתיים. למוזיאון שני אגפים – מבנה היסטורי לשימור ומבנה חדשני.

מחלקת האירועים במוזיאון בראשותה של עליסה כהן-גן מציעה לחברות עסקיות, לארגונים ולאנשים פרטיים לערוך במוזיאון אירוע באווירה מכובדת, תרבותית ואמנותית.

אירוע במוזיאון נחום גוטמן. צילום: יחצ 

אירוע במוזיאון נחום גוטמן- חצר פנימית. צילום: יחצ 

ניתן לערוך במוזיאון ישיבות חברה, מסיבות ואירועי השקה, ימי גיבוש וסדנאות, אירועים משפחתיים כיום הולדת ועוד.

האירועים במוזיאון יכולים להתקיים במספר אופנים ומתאימים לכמויות משתנות של משתתפים: אירועי קוקטייל המיועדים לכמות של עד 140 איש ואירועי ישיבה ל-80 עד 120 איש.

את האירועים ניתן לקיים באולם האירועים המיוחד שבמוזיאון, בחללי התערוכות כשהתערוכה משמשת רקע לאירוע עצמו, בגן הפנימי הקסום הנמצא בין עצים גבוהים עליהם ניתן לתלות פנסי תאורה ולקשטם כחלק מתפאורת האירוע.

אירוע במוזיאון נחום גוטמן - חלל תצוגה.  צילום: יחצ 

אירוע במוזיאון נחום גוטמן. צילום: יחצ 

האירועים אשר נערכים במוזיאון ניתנים לשילוב עם סיור בתערוכות השונות המציגות באותו זמן במוזיאון, פעילות אשר מוסיפה ניחוח אמנותי לאירוע וערך מוסף להתכנסות. במוזיאון מוצגות עפ"י רוב 3 תערוכות בו זמנית: תערוכת קבע המציגה בחלל המרכזי מיצירתו של האמן הישראלי האהוב ביותר נחום גוטמן, במבנה החדש - תערוכה מתחלפת מיצירתו של אמן ישראלי או תערוכה קבוצתית ותערוכה לכל המשפחה.

לדברי מוניקה לביא, מנכ"לית ואוצרת ראשית במוזיאון נחום גוטמן לאמנות: "אנו נותנים לציבור המעוניין בכך אפשרות לסוג אחר של אירועים. הקהל הרחב מחפש היום אירועים עם ערך מוסף. כבר לא מסתפקים באירוע רגיל, אלא רוצים ומחפשים אחר "המשהו המיוחד" שכולם ידברו עליו אחר כך. אירוע במוזיאון נחום גוטמן לאמנות בהחלט נותן את התשובה לכך".

סדנאות גיבוש - מוזיאון נחום גוטמן
סדנת יצירה למנהלים - מוזיאון נחום גוטמן 

פינת קפה במבואה מוזיאון נחום גוטמן 
לקראת החגים עורך המוזיאון מבצע מיוחד למזמינים אירוע להרמת כוסית!!!

להזמנת אירועים ופרטים נוספים: מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א | טלפון: 03-5161970 שלוחה 102 / עליסה נייד: 8696161 052
אתר הבית של המוזיאון: http://www.gutmanmuseum.co.il

הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...