יום ראשון, 15 ביולי 2018

אזעקת טרנד: אוברול ג'ינס לנשים

מהו הטרנד החדש לקיץ הזה לנשים  ושאתן חייבות בארון הבגדים?

כבר כמה חודשים שאנו רואים את האוברול ג'ינס מבצבץ מכל עבר וכעת ניתן כבר להכריז: אוברול ג'ינס זה הטרנד החזק של הקיץ!

לי קופר מחיר אוברול 179.90 שח נעליים 89.90 שח צילום ניר הדר

אוברול חצאית או אוברול מכנסיים - העיקר שאת הפריט הזה את חייבת במלתחה לעונה הקרובה. האוברול ממזמן כבר לא רק נחלתם של הפועלים, בשילוב טי-שרט לבנה או חולצת פסים אופנתית, הוא הופך את הלוק למראה טרנדי, שובב ולא מתאמץ.

"לי-קופר" מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה משיק מבחר אוברולים במגוון גזרות, שטיפות וקרעים המאפשרות לכל אישה למצוא את הגזרה הנכונה ומתאימה לה.

לי קופר - אוברול גינס -  299.90 שח 


לי קופר - אוברול חצאית ג'ינס - 812040 - 199.90 שח 

לי קופר - אוברול שורט ג'ינס -  199.90 שח 



בנוסף, כל אישה תוכל למצוא את הפריטים המשלימים ללוק מנצח מלא בשיק. לכל פריט בקולקציה מוקדשת תשומת לב רבה ושימת דגש גם על הפרטים הקטנים ליצירת מראה ייחודי ומושקע לכל פריט ופריט.

מידות: 22-34
מחירים החל מ-199 ₪

להשיג ברשת לי קופר
leecooperisrael

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...