יום שבת, 28 ביולי 2018

כיצד ניתן להוריד את הסיכון להעקץ מזבוב החול והדבקות בטפיל הלישמניה "שושנת יריחו"

עונת העקיצות בשיאה... 
אני מחזיקה קבוע בתיק  וגם בבית את תכשירי אוטן - להגנה בפני עקיצות יתושים וחרקים. 

בימים האחרונים, אנו שומעים לא מעט על מקרי עקיצות של טפילים בשם "לישמניה" המועברים באמצעות עקיצה של זבוב החול.

בשבועות האחרונים 8 ילדים אושפזו בבית החולים שיבא בשל זיהום חמור בעקבות עקיצת זבוב החול והחשש בעקבות כך, מהתפרצות מגפת שושנת יריחו ,שהינה נגע עורי גדול וכואב.

מוצרי אוטן צילום - אפרת אשל
התסמינים - לאחר העקיצה מופיע נגע עורי שנראה כמו עקיצה רגילה, אך עם הזמן זה גדל באופן הדרגתי והופך למוגלתי. ודורש טיפול תרופתי. מומחים רבים ממליצים למרוח תכשירי הגנה נגד יתושים .

חברת אס.סי ג'ונסון מציעה, סדרת מוצרי הגנה מפני עקיצות יתושים וחרקים, לכל המשפחה מבית המותג Autan-אוטן המציע, הגנה מירבית מפני עקיצות יתושים ומיני חרקים. לכל המשפחה. מוצרי אוטן אינם מכילים את החומר הפעיל DEET , ללא ריח לוואי וללא תחושה דביקה על העור.

אז רגע לפני היציאה מהבית, היציאה לטיולים בחיק הטבע בארץ ובחו"ל, מותג אוטן מציע מוצר חובה בכל תיק.

מוצרי אוטן - צילום: נדיה היבא
סדרת המוצרים כוללת:
אוטן תרסיס הדוחה קרציות, יתושים ומיני חרקים שונים, המותאם לשימוש לכל המשפחה. 
מומלץ גם במרפאות המטיילים. מדובר בתרסיס ספריי ללא גז. המותאם לכל המשפחה, לשימוש לכל סוגי העור. ניתן לשימוש גם לילדים החל מגיל שנתיים. ומעניק הגנה ממושכת לפנים ולגוף עד 8 שעות מפני קרציות ועקיצות יתושים ומיני חרקים לשימוש קל ונוח בבית ובחוץ.
הוראות שימוש : יש לרסס על כל חלקי הגוף החשופים. 
מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪, תכולה: 100 מ"ל. 
יש להימנע ממגע/שימוש באזור הפה והעיניים.

אוטן ג'וניור נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל חומרים אשר עלולים לגרום לתגובות אלרגיות בפרט בקרב ילדים.     המוצר אינו מכיל את החומר הפעיל DEET. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות, ללא ריח לוואי, בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה דביקה על העור. קומפקטי ונוח לנשיאה, מוצר חובה בתיק הגן של הילדים.
הוראות שימוש :    יש למרוח אוטן ג'וניור על חלקי גוף חשופים. לפזר באופן שווה על הידיים. במידה ורוצים למרוח על הפנים, יש לעשות זאת בעזרת הנחת כמות ג'ל על כף היד ובעזרתה למרוח על הפנים. יש להימנע משימוש באזור הפה והעיניים.
תכולה: 100 מ"למחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪

אוטן טרופי – המוצר הייחודי והאהוב, מומלץ למטיילים במרפאות המטיילים בארץ   ספריי יבש דוחה יתושים, מגן מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ ויעיל גם נגד עקיצות יתוש הנמר האסייתי. יעיל במיוחד גם לאקלים טרופי ומומלץ עבור טיולים למדינות טרופיות במזרח ובדרום אמריקה.אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות, מתייבש באופן מידיי לאחר השימוש.
הוראות שימוש: מנערים היטב את התכשיר לפני השימוש ,מרססים באופן שווה על חלקי הגוף כאשר התרסיס נמצא במרחק של כ- 15-20 ס"מ. 
יש להימנע מריסוס באזורי הפה והעיניים.
תכולה: 100 מ"למחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ש"ח

אוטן פמילי קייר סטיקסטיק הגנה מיתושים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים מגיל שנתיים. 
מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות. הסטיק בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני או דביק על העור ונספג במהירות, אינו מכיל את החומר הפעיל DEET , מכיל אלוורה המעניקה ריח נעים. 
מוצר חובה בתיק הגן של הילדים. נבדק דרמטולוגית.
הוראות שימוש: למרוח כמות קטנה של אוטן פמילי קייר סטיק בפסים על העור החשוף.
תכולה: 50 מ"למחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪

מוצרי אוטן - צילום: נדיה היבא

מוצרי אוטן - צילום: נדיה היבא
את מגוון מוצרי "אוטן" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

המותג AUTAN משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, התאגיד המוביל בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקוי לבית, מטהרי אוויר וחומרי הדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. 

בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים - דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.

קיץ נעים ומהנה ללא עקיצות!!!

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילום באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...