יום חמישי, 19 ביולי 2018

וורטרס אורגינל הסוכריות שמזכירות לי את הילדות עכשיו ללא סוכר

חשבו שאני מיוחדת, ושלחו לי ארגז מלא בסוכריות נפלאות של וורטרס אורגינל בטעמים שאני אוהבת.
האם גם אתם חושבים שאני מיוחדת?

הסיפור התחיל לפני מלמעלה מ-100 שנים, בכפר קטן בגרמניה ושמו וורטר. הקונדיטור גוסטב נדל יצר את סוכריות החמאה המצליחה בעולם בכך שלקח חמאה אמיתית, שמנת טרייה, סוכר לבן וחום, קומץ מלח והרבה זמן ואהבה.




וורטרס אורגינל - סוכריות ללא סוכר שמזכירות טעמים של ילדות. צילום: נדיה היבא


וורטרס אורגינל - סוכריות ללא סוכר שמזכירות טעמים של ילדות. צילום: נדיה היבא
בשל טעמם המיוחד של הסוכריות, ניתן להם שמם "וורטרס אורגינל" לכבוד אותו הכפר שבו הכל התחיל.

האהבה שלי לוורטרס אורגינל התחילה עוד בימי ילדותי, אז נחשפתי להם לראשונה. כשייתי קטנה, אבא שלי היה מגיע הביתה בסופי שבוע מצבא, כשעמוק עמוק בתרמילו הצבאי , בתוך שקית ניילון הייתה תמיד שקית של וורטרס אורגינל. קראנו להם ה"סוכריות של יום שישי".

עם השנים מגוון המוצרים והטעמים גדל (גם אנחנו גדלנו), יוצר קו של מוצרים ללא סוכר, שמאפשר להינות מאותו הטעם הטעים והמוכר.


וורטרס אורגינל - סוכריות ללא סוכר שמזכירות טעמים של ילדות. צילום: נדיה היבא

וורטרס אורגינל - סוכריות ללא סוכר שמזכירות טעמים של ילדות. צילום: נדיה היבא
לסוכריות ללא סוכר טעם עשיר של קרמל משובח, חמאה איכותית ושמנת, וכל זה בכ-9 קלוריות בלבד לסוכריה.

את הסוכריות ניתן למצוא כיום גם באריזות קטנות וקשיחות ונוחות מאוד לנשיאה בתיק. אז אם אני נוהגת, נוסעת באוטובוס או ברכבת, תמיד יש לי משהו מתוק וטעים בתיק.

עכשיו ניתן למצוא על המדפים, שלושה טעמים נהדרים נבחרים: חמאה קלאסי, קפוצ'ינו ושוקולד, בשקית משפחתית של 70-80 גרם, או בקופסה אישית של 42 גרם בטעמים: קלאסי וקפוצ'ינו.


וורטרס אורגינל - סוכריות ללא סוכר שמזכירות טעמים של ילדות. צילום: נדיה היבא
סוכריות וורטרס אורגינל על שולחן המחשב. צילום: נדיה היבא

כיום שאני כבר סבתא, אני נוהגת להחזיק קבוע על שולחן המחשב ממש ליד העכבר, סוכריות וורטרס אורגינל בטעם קפוצ'ינו - הטעם האהוב עלי ביותר, שמשאירות לי טעם של קפה וחוסכות לי סוכר.

ואיך אני מפנקת את החברות והאורחים?

בבית, על שולחן פינת האוכל, ממש בהישג יד ובאופן זמין, אני מחזיקה צנצנת מלאה בסוכריות של וורטרס אורגינל. כל אחד מבני הבית, האורחים, החברים יכול תמיד, ובכל רגע ביום כשמתחשק להם (וגם לי...) משהו מתוק ואיכותי, להושיט יד לקופסה ולהתכבד בסוכריה מלאה בטעמים וללא סוכר שמזכירה גם להם את הילדות.

את סוכריות וורטרס אורגניל תוכלו למצוא על המדפים ברשתות השיווק הפרוסות בכל רחבי הארץ
וגם אצלי בבית...

ערכה, כתבה וצילמה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...