יום ראשון, 1 ביולי 2018

רשת טויס אר אס חוזרת לבית הספר עם שרות ייחודי באתר האינטרנט המאפשר רכישה מוקדמת, קלה, נוחה ומהירה

טויס אר אס תציע לראשונה בישראל שרות ייחודי באתר האינטרנט של החברה המאפשר רכישה מוקדמת, קלה, נוחה ומהירה של כל ציוד החזרה לביה"ס,לפי הרשימות המתקבלות בבתי הספר השונים.

השרות ייפתח היום למשך 3 שבועות – עד ה 21.7
ההזמנה תגיע כחבילה אחת – עד חודש אוגוסט לבית הלקוח


טויס אר אס חוזרת לבית הספר צילום יחצ 


טויס אר אס חוזרת לבית הספר צילום יחצ 


מסקר שערכה רשת טויס אר אס, ביוני 2018, עולה כי רק 28% עדיין מעדיפים להגיע פיזית לחנות לרכוש את ציוד החזרה לבית הספר למרות הטרחה הכרוכה בכך ואילו 53% מההורים יעדיפו לרכוש את כל הציוד לביה"ס באמצעות הזמנה מוקדמת באתר אינטרנט ולקבל את המוצרים בחבילה אחת הביתה במהלך אוגוסט.  19% ציינו שהם מתלבטים (לא בטוחים/לא יודעים). 

הסקר נערך ע"י מכון המחקר "רושינק מחקרי שווקים וייעוץ אסטרטגי", בקרב מדגם אקראי ומייצג של הורים לילדים, שבשנת הלימודים הבאה ילמדו בכיתות א-ג.

בטויס אר אס מאפשרים לראשונה בארץ, לבצע הזמנה מוקדמת, קלה, נוחה ומהירה של מוצרי חזרה לביה"ס, בהתאם לרשימות הציוד אותם מקבלים הילדים בימים אלו ממש:

ילקוטים, קלמרים, כל סוגי המחברות, יומנים, קלסרים, כלי כתיבה שונים, צבעים וטושים, דפדפות, קופסאות אוכל, בקבוקים ועוד.


טויס אר אס חוזרת לבית הספר צילום יחצ 


את ההזמנה ניתן לבצע באתר החברה באזור ייעודי שיפתח השבוע תחת השם "הרשימה שלי".הלקוחות יקבלו את ההזמנה ארוזה בחבילה אחת הביתה עד אמצע אוגוסט.

ניתן להזמין במספר קליקים ובאופן נוח וידידותי ביותר את כל מה שצריך לביה"ס (בעיקר לכיתות הנמוכות). יתרון נוסף משמעותי הוא שלאורך כל התהליך רשימת המוצרים שנבחרו פתוחה מול הלקוח וזה מאפשר השוואה בזמן אמת מול הרשימה שהתקבלה מבית הספר וכן בקרה על סך התקציב.

ההזמנות יתאפשרו עד ל 21 ליולי 2018.

הלקוחות שיזמינו בסכום העולה על 199.90 ₪ אף יקבלו את המשלוח חינם. 
כמו כן, ניתן יהיה לבצע איסוף עצמי ללא עלות דמי משלוח–ממספר סניפים מרכזיים של טויס אר אס בארץ. החבילות יהיו מוכנות לאיסוף עד אמצע אוגוסט והלקוחות יקבלו הודעה מתי חבילתם מוכנה לאיסוף.


סיגל כספי מנכל רשת טויס אר אס צילום אלעד גוטמן 


לדברי סיגל כספי מנכ"ל טויס אר אס ישראל:"
אירוע "חזרה לבי"ס" הינו אירוע משמח ומרגש אך כולנו מכירים את החוויה הכרוכה ברכישה עצמה שבעבר בוצעה בחנויות כלי כתיבה שכונתיות שהן בד"כ קטנות וצפופות, המגוון מצומצם, ולא תמיד יש את מה שרשום ברשימה שהתקבלה מבית הספר.

ההורים היום אוהבים לבצע רכישות באינטרנט, אנחנו רואים את זה בכל תחומי החיים. ולכן יזמנו שרות ייחודי של הזמנה מוקדמת באתר האינטרנט שלנו שלא קיים בארץ!ההורה יכול לשבת בבית, בזמן שמתאים לו, עם הרשימה שקיבל מבית הספר, ותוך כמה דקות להרכיב את ההזמנה שלו. אפשר גם לעשות את זה יחד עם הילד ולבחור מוצרים מתוך ההיצע הענק שלנו, לראות את התמונות והמפרטים, ולהשוות מחירים. זו חוויה אחרת לגמרי! "

עוד מסרה כספי: "האתר למכירה מוקדמת יציג מגוון רחב ועשיר של מוצרים ומותגים, כולל הלהיטים השנה שיהיו מוצרים ממותגים כמו: כדורגל או חד קרן, והכל במחירים אטרקטיביים ותחרותיים".


טויס אר אס חוזרת לבית הספר צילום יחצ 
טויס אר אס חוזרת לבית הספר צילום יחצ 

דוגמאות של מחירים באתר טויס אר אס: ילקוטים – החל מ59.90 ₪, קלמרים – החל מ-9.90 ₪, יומנים לתלמיד – החל מ – 16.90 ₪, מארזי מחברות ממותגות – החל מ-9.90 ₪ ל-5 מחברות במארז, מארזי מחברות ספירלה – החל מ- 14.90 ₪ ל-3 יחידות במארז, מגוון כלי כתיבה (עפרונות, מחדדים, מחקים, טושים וכו') – החל מ- 0.90 ₪ ליחידה.

כתובת לאתר: Toysrus.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...