יום ראשון, 24 ביוני 2018

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL-PARIS יוצא בקמפיין לרגל השקת מייק-אפ TRUE MATCH ב 13 גוונים

מותג האיפור לוריאל פריז יוצא בימים אלה בקמפיין חדש לרגל השקת מייק-אפ טרו מאץ' ב 13 גוונים, להתאמה מושלמת לכל אישה ולכל גוון עור.

הקמפיין יערך עם רונית יודקביץ' המייצגת את הנשים הבוגרות יותר, אשר גילן נע בין העשורים ה-40 ל-50. כידוע, לפני כעשור פרצה אצל רונית מחלת עור הידועה בשמה 'ויטילגו', ובאמצעות סדרת המייק-אפ טרו מאץ' מצאה את תשובתה לכיסוי מדויק לגוון העור והתעלות על כתמי העור שהתפשטו על גופה בעקבות המחלה.

רונית יודקביץ בקמפיין מייק אפ טרו מאץ של לוריאל פריז צילום רן יחזקאל


רונית יודקביץ בקמפיין מייק אפ טרו מאץ של לוריאל פריז צילום רן יחזקאל 

עוד בקמפיין משתתפת, טל מרנץ' אישה צעירה, אימא לילד קטן, המגיעה מהמגזר הדתי לאומי, בעלת שורשים מעדות שונות (עירקי, יווני, סורי וספרדי) אשר מצאה עם סדרת טרו מאץ' פתרון לתופעה מוכרת בקרב האימהות הצעירות -עיגולים שחורים בעקבות לילות ללא שינה.

כמו כן, לקחה חלק בקמפיין, סאלי קוואדרי, חובבת איפור, ביוטי ואופנה, אך סובלת מגוון עור לא אחיד המאופיין בכהויות וכתמים. עם סדרת טרו מאץ', סאלי מצאה מענה למראה מושלם וטבעי כאחד.

"מאחורי העור של כל אחד ואחת מאתנו קיים סיפור המשתקף בעור הפנים שלנו. זוהי ההבנה של לוריאל פריז, המציעה את מומחיות שלה כדי להעניק לעור הפנים של כל אישה מראה מדהים", כך לדברי Yann Joffredo , סגן נשיא לוריאל פריז העולמית.

להלן סרטוני הקמפיין:

רונית יודקביץ


טל מרנץ'

סאלי קוואדרי



מייק-אפ טרו מאץ':   הסוף לערבוב גווני מייק-אפ:    בלוריאל פריז פיתחו פורמולה חדשה המתאימה עצמה בדיוק רב ככל האפשר לגוון העור. עם מבחר של 13 גוונים, סדרת טרו מאץ' חוגגת ומפארת את היופי שבצבעי העור השונים. אם עד היום התרגלת לערבב כמה

גוונים בכדי למצוא את הגוון שלך- אז דיי בגוון אחד מהסדרה כדי ליהנות מהתאמה אידיאלית. לא TOO MATCH אלא סדרת TRUE MATCH.


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חטיף חלבון חדש H24 Achieve של חברת הרבלייף

חברת הרבלייף, מובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, משיקה חטיף חלבון חדש:H24 Achieve מתוך סדרת הספורט החדשה Herbalife24. חטיף החלבון החדש H...