יום רביעי, 20 ביוני 2018

מותג נקיון חדש בישראל: דומסטוס - 5 פעולות במוצר אחד

יוניליוור ישראל, מרחיבה את מגוון מוצרי טיפוח הבית שהיא מציעה ומשיקה מותג חדש בישראל. מותג הנקיוןדומסטוס, ממותגי הניקיון המובילים באירופה, נוסד ב-1929 באנגליה והוא מחזיק בסל עשיר של מוצרי נקיון לבית, עם התמחות בניקיון חדרי אמבטיה ושירותים.


דומסטוס, המתמחה בניקיון חדרי אמבטיה ושירותים, מצטרף לפורטפוליו מותגי טיפוח הבית של יוניליוור המונה את המותגים בדין וסיף. 


דומסטוס -  5 פעולות במוצר אחד. צילום: יחצ

כיום מציעה יוניליוור פתרונות בעולם מרככי הכביסה, חומרי הניקוי השונים ובאחרונה נכנסה לענף מגבוני הניקוי הצומח בארץ, עם המותג סיף. כעת מעשירה יוניליוור את מוצריה עם סבוני אסלה של המותג האירופאי.

מוצרי דומסטוס הראשונים שיושקו בישראל הם סבוני האסלה של המותג ב-2 ניחוחות שונים. 
דומסטוס מציע 5 פעולות במוצר אחד: ניקוי יסודי, בישום לאורך זמן, מניעת אבנית, ברק וקצף עשיר.

בהמשך יורחב סל המוצרים, כך שמותגי יוניליוור יוכלו להציע מענה רחב בתחום טיפוח הבית ונקיונו.
ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק יוניליוור: "אנו שמחים לצרף מותג חזק נוסף לפורטפוליו הרחב שאנו מציעים לצרכנינו. דומסטוס הוא מותג אהוב באירופה עם חזון חברתי מעורר הערכה, העומד מאחורי מוצרים מצויינים".


דומסטוס -  5 פעולות במוצר אחד. צילום: יחצ

ב-2015 הכריז המותג על תכנית חברתית שמטרתה מניעת משבר ההיגיינה במדינות מתפתחות, משבר הנובע ממחסור חמור במים, אסלות ותנאי היגיינה בסיסיים הפוגעים בבריאותם של כמיליארד אנשים מאוכלוסיית העולם. דומסטוס המתמחה במוצרי חיטוי והשמדת חיידקים משקיע בחינוך והטמעת החשיבות בהיגיינה בקרב אוכלוסיות אלו.


מחיר לצרכן לפני מבצעים והנחות: 7.90 ₪
ניתן להשיג בחנויות וברשתות השיווק.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חטיף חלבון חדש H24 Achieve של חברת הרבלייף

חברת הרבלייף, מובילה בתחום התזונה ואורח החיים הבריא, משיקה חטיף חלבון חדש:H24 Achieve מתוך סדרת הספורט החדשה Herbalife24. חטיף החלבון החדש H...