יום ראשון, 24 במאי 2020

סטודנטים ישראלים ייצגו את ישראל בתחרות בינלאומית ויחשפו שמפו מהפכני

לוריאל ישראל בחרה את הסטודנטים המצטיינים שייצגו את ישראל בתחרות הבינלאומית של לוריאל לחדשנות שיווקית –Brandstorm שעסקה השנה באתגר הקיימות –בניית עתיד ללא פלסטיק בתעשיית היופי.

הזוכים בישראל בתחרות לשנת 2020:
שחר ששון, אריאל סגל ונמרוד שרגא, סטודנטים לתואר ראשון בניהול מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב - שהציגו פתרון מהפכני:ELVIVE VIRIDI - שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה, שניתן לגרוס באמצעות מכשירי יעודי רב פעמי.

הצוות הזוכה,בהנחיית ד"ר עירית ניצן, חוקרת בתחום השיווק ונורית הוד, ייצגו את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון בחודש יוני, ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם.

כ-60 סטודנטים מישראל מ-3 מוסדות אקדמיים (אונ' תל אביב, האונ' העברית והבינתחומי הרצליה) השתתפו השנה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל לחדשנות שיווקית –BRANDSTORM והצטרפו ל40,000 סטודנטים שהשתתפו בתחרות בכל העולם. נושא התחרות השנה עסק בקיימות: BUILD A PLASTIC-LESS FUTURE IN THE BEAUTY INDUSTRY (בניית עתיד ללא פלסטיק בתעשיית היופי), בשיתוף חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל.

מימין דר עירית ניצן, שחר ששון, נמרוד שרגא, אריאל סגל_צילום אסף לוי
18 סטודנטים מצטיינים עלו לשלב הגמר המקומי, ובשבוע שעבר (19.5.20) נערכה תחרות הגמר, כשהצוות הזוכה מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באונ' תל אביב, הציע פתרון מהפכני וחדשני –שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה שניתן לגרוס באמצעות מכשיר רב ייעודי. פתרון זה מצמצם דרמטית את השימוש במים, את הצורך בשינוע,אחסון והובלה של מים ומבטל את השימוש בבקבוקי השמפו והמרכך מפלסטיק.

משחק העסקים הבינלאומי של קונצרן לוריאל – ברנדסטורם,הוא מהתחרויות הגדולות בעולם המיועדות לסטודנטים ומתקיים מזה 27 שנים, בהשתתפות כ-65 מדינות, כולל ישראל. בגמר העולמי של שנה שעברה נאספו כ-10,000 רעיונות חדשנות עסקית מהסטודנטים. בגמר אתמול הציגו הסטודנטים את הפתרונות החדשניים שלהם לאתגר שהוצב בפניהם בפני צוות השופטים שכלל את אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה; ליבי אנגל-קזס,סמנכ"ל משאבי אנוש; דניאלה פרוסקי-שיאון סמנכ"לית תקשורת תאגידית וקיימות, הילה חטקביץ' מנהלת שיווק ומאיה גבעון, מייסדת שותפה ומנהלת הקיימות בארגון THE NATURAL STEP ישראל.

ברנדסטורם לוריאל ישראל_סטודנטיות מאונ' תל אביב ושופטים צלם אסף לוי
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "תחרות עולמית זו, מעניקה לסטודנטים מצטיינים התנסות מעשית והתמודדות אמיתית עם אתגרים קיימים בעולם העסקים התחרותי, כמו גם הזדמנות נדירה לזוכים להשתלב ב-Station F בפריז, חממת החדשנות של לוריאל העולמית. עבור לוריאל, התוכנית מהווה הזדמנות לזהות טאלנטים ולגייסם לשורותיה. אני גאה ברעיונות היצירתיים והחדשניים שהציגו לנו הסטודנטים הישראליםומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של לוריאל".

לדברי הסטודנטים הזוכים: "ההשתתפות בתחרות הברנדסטורם של לוריאל היתה עבורנו הזדמנות להתמודד עם אתגר אמיתי, ולהוביל תהליך משלב הרעיון ועד לפיתוח אסטרטגיה שיווקית עבורו. התחרות היא פלטפורמה ייחודית שמעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות עסקית מחוץ לקופסא. הזכייה מבחינתנו הינה נקודת פתיחה מעולה להשתלבות בעולם העסקי".

לדברי ד"ר עירית ניצן, מנחת הצוות הזוכה, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "אני רואה חשיבות גדולה בתרומה שלנו לחדשנות בתחום הקיימות. הפתרון שהציגו הסטודנטים משנה דרמטית את צריכת הפלסטיק בעולם הקוסמטיקה ומהווה הזדמנות עיסקית משמעותית ללוריאל הקורס שנערך כל שנה חושף את הסטודנטים לאתגרים שיווקיים אמיתיים, ומאפשר להם להתנסות בגיבוש פתרונות יצירתיים לאתגרים אלה. אני גאה בסטודנטים הזוכים ובטוחה שיביאו לתחרות הגלובלית את החדשנות והיצירתיות הישראלית".

למעלה מימין מאיה גבעון למטה מימין אילן נקש  ומשמאל סטודנטים הבינתחומי_צלם אסף לוי
הסטודנטים הזוכים ייצגו את ישראל בחודש יוני הקרוב בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון, ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בכל העולם. לקבוצה הזוכה בתחרות הגלובלית תינתן הזכות להשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, בהם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה במטרה להשיק פיילוט. בנוסף, הם יצטרפו למפגש הפורום הבינלאומי של לוריאל One young World Summit, חוויה מאירת עיניים בה ייחשפו לאתגרים הגדולים ביותר בתחום הקיימות.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

יום שבת, 23 במאי 2020

ג'אהה דוקורה (JAHA DUKUREH) נבחרה לדוברת החדשה של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי: לוריאל פריז

מותג הביוטי המוביל בעולם ובישראל L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: ג'אהה דוקורה, פעילה חברתית שהצליחה לשנות סדרי עולם. דוקורה היא דמות מובילה בתנועה העולמית למיגור מילת נשים ונישואי קטינות, היא נבחרה לשגרירת רצון טוב של האו"ם באפריקה והייתה מועמדת לפרס נובל לשלום, כל זאת לפני שמלאו לה 30 שנה.

היום ג'אהה הופכת לראשונה להיות שגרירת המותג העולמי לוריאל פריז, המזכה אותה בתואר "Woman of Worth"–מתוך רצון להעניק לנשים את הכוח להחליט על חייהן עצמן: להאמין בערך העצמי שלהן – זה כוח.

מנישואי קטינות ועד מילת נשים - דוקורה, ילידת גמביה, עברה "מילה" (כריתת איבר המין הנשי) כשהייתה בת קצת יותר משבוע. בגיל 15 נאלצה להתחתן עם גבר מבוגר ממנה בארה"ב. בגיל 17 הצליחה להימלט ממוסד הנישואים ולמדה לתואר ראשון ותואר שני בניהול ללא מטרות רווח מאוניברסיטת פלורידה. ג'אהה שמה לעצמה מטרה בחייה – למגר את מערכת האמונות המנציחות מילת נשים ונישואי קטינות, מהן סבלה כילדה.

בשנת 2013, בגיל 24 ג'אהה הקימה את עמותת "ידיים בטוחות לצעירות" למיגור מילת נשים ונישואי קטינות ולהענקת מרחב בטוח לניצולות מהתופעה התרבותית הזו. 

בשנת 2015, לוריאל פריז זיהתה את ג'אהה כאישה בעלת ערך עצמי והעניקה לה פרס למימון הארגון כדי להגדיל את השפעתו. ההערכה היא כי העמותה הצליחה להציל למעלה ממיליון בנות לערך ולמנוע מהן לעבור מילה, כולל אחותה. העמותה הצליחה גם למנוע קרוב ל-15 מיליון נישואים בהם מעורבים ילדים הודות לקמפיינים גדולים בנושא.

BEAUTY PORTRAIT 2_ ג'אהה דוקורה  שגרירת לוריאל פריז צילום יחצ חול  (1)
שינוי תפיסות עולם - הנחישות והמסירות של ג'אהה סייעו לה לשנות את החוק. ימים ספורים לאחר שנפגשה עם גורמי ממשלה בגמביה, ארץ מולדתה, הכריז הנשיא דאז כי "מילת הנשים" היא מחוץ לחוק. 

פעילותיה הרבות זכו להכרה רבה; היא נבחרה לאחת ממאה הנשים המשפיעות של מגזין "TIME" בשנת 2016, הייתה מועמדת לפרס נובל לשלום בשנת 2018, ובאותה שנה מונתה לשגרירת רצון טוב של האו"ם באפריקה. בשנת 2017 השתתפה בסרט תיעודי שבו חשפה את הרגישות המיוחדת שבעזרתה הצליחה לשנות תפיסות עולם ולמגר נורמות תרבותיות פוגעניות במשך דורות רבים.

דלפין וייר-הובאס,נשיאת המותג העולמית של L’OREAL PARIS מסרה: "אנו שמחים לקבל את ג'אהה דוקורה למשפחת לוריאל פריז כדוברת עולמית. כמועמדת לפרס נובל לשלום ופרס "Women of Worth", דוקורה שינתה את חייהן של יותר ממיליון נערות ונשים הודות לפעילותה חסרת המורא. הנחישות והחוזק שלה גרמו לנשים רבות לקום, לדבר ולדרוש את הזכויות לגורל משל עצמן. דוקורה היא קול חזק ועצמתי המקדם את כל הנשים באשר הן. "

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

שבועות 2020 לכל המשפחה בגן הבוטני הקסום בירושלים

שבועות 2020 לכל המשפחה בגן הבוטני הקסום - כולם מוזמנים!!!
שבת 30.5.2020 בין 10:00-15:00
שזירת שיבולים והכנת זרים *   הכנת פיתות על הטבון *   סיורים ייחודיים *   סיור ברכבת הגן * החממה הטרופית

לרגל חג הקציר המתקרב, מזמין הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים ביום שבת 30/5/2020 את הקהל הרחב להכיר את סיפורה של החיטה, ליהנות מסיור לילדים בעקבות החיטה עד הפיכתה ללחם, לשזור בשיבולים ולהכין פיתות על הטבון. 

בנוסף, יפתח הגן את החממה הטרופית שהיתה סגורה לציבור למעלה משלושה חודשים ונמצאת כעת בפריחה מרהיבה.

הגן הבוטני צילום יהודית מרכוס
נציין כי הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים פתח את שעריו בפני הקהל על פי הנחיות משרד הבריאות. דאג לחיטוי אזורי הקהל והשירותים הציבוריים ומבקר את כמות הנכנסים ואת התנהלות הקהל במהלך הביקור, על פי הנחיות משרד הבריאות.

המבקרים יכולים להיכנס לגן במהלך כל השבוע בתיאום ובהרשמה מראש באתר https://bit.ly/35wPckl

בשל הצורך בבקרה על כמות המבקרים ורמת מיגונם, מחויבים המבקרים בהנחיות הבאות:
מכירת הכרטיסים מתבצעת מראש באתר בימות וכך גם התשלום והיא לפי שעות; המבקרים יתבקשו לנוע בגן תוך שמירה על מרחק בין משפחות ולהימנע מהתקהלות של למעלה מ- 50 איש; כל מבקר מחויב במדידת חום שמבוצעת בכניסתו לגן (לא תותר כניסה למי שחום גופו עולה על 38מעלות); כל מבקר חייב להצטייד במסכה אישית ומומלץ גם שימוש בכפפות (למעט הפטורים מהחובה על פי הנחיות שבתוקף).

אפשר לטייל בגן הבוטני בכל החלקות, כולל החממה הטרופית. נציין כי הגן משתרע על 120 דונם וניתן להכניס בו מאות רבות של אנשים בו זמנית על פי הנחיות משרד הבריאות.
בשלב זה, הברזיות בגן סגורות ומומלץ מאד להגיע עם בקבוקי שתייה אישיים.

גן בוטני שבועות צילום צביה אדלר
הגן הבוטני פורח מאי 2029 צילום צביה אדלר
להלן הפעילויות:
סדנאות שזירה בשיבולים והכנת זרים לשבועות:
סדנאות יצירה בחומרים טבעיים במיוחד לכבוד חג השבועות!
הילדים ילמדו לשזור בשיבולים ולהכין זרים לכבוד חג השבועות.

סדנת הכנת פיתות
בסדנת הפיתות נכין ביחד פיתות על הטבון

ביקור בחממה הטרופית מכניס את מבקרי הגן לתוך פנינת יופי טבעית בה ניתן לגעת,להריח ולפעמים אפילו לטעום את הצמחים ופירותיהם. בחממה הטרופית כ-300 מיני צמחים שונים ומיוחדים בעלי צורות, צבעים ושימושים שונים ביניהם צמחים בסכנת הכחדה, עצי בננה מרהיבים, שיחי קפה, סחלבים וקקטוסים החממה מחולקת לשני אזורים:

הראשון הגדול הוא אזור טרופי, בעוד החלק השני הוא אזור המדבר; שניהם מאופיינים בצמחייה עשירה המותאמת לאקלים לפי אזורים גיאוגרפיים בעלות סביבות אקולוגיות המציגות מנעד גדול של בתי גידול.

סיור לכל המשפחה בחממה הטרופית. צילום תום עמית
סיור ברכבת הגן (יוצא כל שעה עגולה 10:00-15:00(לוקח את קהל המבקרים לסיבוב באוויר הצח כדי לראות את נוף מפעים וייחודי בעל מגוון עצום של פרחים, עצים ועוד 6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). 
הרכבת תפעל על פי הנחיות משרד הבריאות * מתאים לגיל 2 ומעלה.

סיורים מודרכים - אורך הסיור כ40 דקות.
במהלך הסיורים יכירו המבקרים את ההיסטוריה של החיטה, החל מגילויה על ידי הציידים וכיצד השפיעה על חייהם ועד להשפעת החיטה על חיינו כיום, המבקרים ילמדו כיצד מגדלים את החיטה, איך הופכת החיטה ומשמשת אותנו לאפיית לחמים ומהם סוגי החיטה השונים ועוד. לקינוח יכינו המשתתפים פיתות טעימות אותן יאפו על הטאבון.

ההדרכות והסדנאות יתקיימו בקבוצות קטנות ובהזמנת כרטיסים מראש.
מחיר: 
מחיר כניסה רגיל לגן: 35 ₪ 
ילד ירושלמי: 10 ₪ 
מנויים: חינם
להזמנת כרטיסים - https://bit.ly/35wPckl
לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012 http://www.botanic.co.il/

חממה הטרופית - גזע בו גדל 20 צמחים שונים. צילום צביה אדלר
הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם,ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות ורובן פורחות כעת (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות נופים מרהיבים לאורך כל השנה.

כיום הגן נמצא בתקופת האביב ופורח. בכניסה לגן תצוגת פרחי בר מסחררת ומרבדי טופח ריחני בריח משכר.

בחלקת דרום אפריקה שלל שיחי מרווה ואינסוף צמחים בשרניים מיוחדים ואחרים.
בחלקת אסיה תוכלו ליהנות מדגנים שונים יפים, אל תפספסו את חלקת החקלאות, שם תוכלו לראות חיטה, שעורה, פול ועוד. חלקת הים התיכון בקצה הגן מוצלת ויפה, כאן פורחים שיחי לוטם, שלהבית ושלל פרחי בר.

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן
ניתן להזמין כרטיסים רק דרך אתר בימות https://bit.ly/2YvXqHZ

חג שבועות שבועות שמח לכל המשפחות!!!

צמחי המדבר בחממה. צילום צביה אדלר
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

חנות אונליין PIX מוצרי דפוס ומיתוג תומכת בעסקים הקטנים בישראל תעניק מארז כרטיסי ביקור בעיצוב אישי

חנות האונליין למוצרי דפוס, מיתוג ופרסום בעיצוב אישי– PIX, יוצאת במבצע לרגל החזרה לשגרה בצל הקורנה, על מנת לעודד ולתמוך בעסקים קטנים ובינוניים.

במסגרת המבצע יעניק אתר האונליין PIX מתנה, ללא תשלום: מארז של 48 כרטיסי ביקור בעיצוב אישי!

המבצע מיועד לצרכן הסופי ולעסקים.

לרגל השקת חנות האונליין פיקס בכל הזמנה מארז כרטיסי ביקור מתנה צילום יחצ 
להזמנות באתר: https://pix.co.il/gift-business-card/

המבצע בתוקף החל מ 18.5.2020עד 31.05.2020

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

מבצע "סלי ביכורים" למען קשישים ונזקקים

רשת "ויקטורי" וארגון הצלת המזון "לקט ישראל" יוצאים לקראת חג השבועות במבצע משותף לחלוקת פירות וירקות לקשישים ולנזקקים. במסגרת המבצע המשותף, יתאפשר ללקוחות "ויקטורי" לתרום בקופה סכום של 10 שקלים למימון העברת "סל ביכורים" ברוח חג השבועות באמצעות ארגון "לקט ישראל" לקשישים ולנזקקים שרבים מהם נפגעו כלכלית במהלך תקופת הסגר.

מבצע סלי הביכורים המשותף ייפתח השבוע ויימשך עד ליום ראשון 31.5, לאחר חג השבועות. בתום המבצע, כל הכסף שייאסף מהלקוחות שתרמו במהלך קנייתם ב-60 סניפי הרשת ברחבי הארץ, יועבר ל"לקט ישראל" למימון פעילות החלוקה של תוצרת חקלאית טרייה לקשישים ולנזקקים.

עם הצעדים הראשונים שעושה המשק לקראת חזרה לשגרה בצל הקורונה, מתברר מספרם הרב של הנזקקים בחברה הישראלית שרק הולך וגדל, כיוון שאנשים רבים אבדו את פרנסתם ונפגעו כלכלית במהלך תקופת הנחיות החירום, וזמן רב ידרש עד שישובו לעבודתם או עד שעסקיהם יתאוששו. בנוסף, קשישים רבים עדיין מוגבלים בתנועה עקב הסכנה המיידית עבורם בחשיפה אפשרית לנגיף. לצד מבצע "סלי הביכורים" המשותף עם רשת "ויקטורי", ממשיך ארגון "לקט ישראל" במבצע שיזם עם כניסתן לתוקף של הנחיות החירום לרכישת וחלוקת מזון מבושל לעשרות אלפי קשישים ונזקקים ברחבי הארץ.

מבצע סלי ביכורים למען קשישים ונזקקים  - שיתוף פעולה בין רשת ויקטורי לארגון לקט ישראל
אייל רביד, מנכ"ל ובעלים, רשת "ויקטורי": "בימים לא פשוטים אלה, עלינו לזכור שבעוד המשק מתחיל להראות סימנים של חזרה לשגרה בצל הקורונה, המשבר שמדינת ישראל חוותה בחודשיים האחרונים לצד כל העולם הותיר אנשים רבים שלהם אין שגרה לחזור אליה והם חייבים לקבל סיוע. ערכי חג השבועות מכתיבים לנו עזרה הדדית ותמיכה באמצעות פרי העץ והאדמה שלנו. אנו שמחים לחבור ל'לקט ישראל' במבצע חשוב זה".

גידי כרוך, מנכ"ל "לקט ישראל": "אנו מודים לרשת 'ויקטורי' על שיתוף הפעולה החשוב והמשמעותי. מבצע 'סלי הביכורים' יסייע לנו מאוד בחלוקת תוצרת חקלאית טרייה על ידי הארגון לקשישים ולנזקקים רבים שגם בשעה שהמשק מתחיל לחזור לשגרה, נמצאים עדיין במצב חירום, מתגוננים מסכנות הנגיף ומתמודדים עם ההשלכות הכלכליות. שיתוף פעולה חשוב זה, מראה יותר מכל על העמדה הערכית החשובה ש'ויקטורי' בחרה לקדם"

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

רשת טיב טעם יוצאת בחגיגת מבצעים לחג השבועות - ובקמפיין חגיגי

רשת טיב טעם יוצאת לרגל חג השבועות במגוון רחב של מבצעים והטבות ייחודיותב- 40 סניפיה ברחבי הארץ, הפתוחים גם בשבת וחג ובאתר המכירות "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il .

המבצעים יתקיימו על גבינות משובחות, פסטות, בלינצ'סים, ירקות קפואים, דגים, בשר, יינות וכל מה שצריך לחג!
טיב טעם חוגגת את חג השבועות  בסניפיה צילום באומן בר צילום

טיב טעם צלם אלעד גוטמן (81)
מבצעים לחברי מועדון לדוגמא:
• גבינת גורגונזולה דולצ'ה איטלקית במשקל 11 ₪ ל 100 גרם.
• גבינת פרמזנו רג'אנו איטלקית במשקל 13 ₪ ל 100 גרם.
• גבינת גאודה הולנדית במשקל 5.5 ₪ ל 100 גרם.
• גבינת מנצ'גו קייסו ספרדית במשקל 13 ₪ ל 100 גרם.
• שמן זית כתית מעולה YBARRA 750 מ"ל 24.90 ₪.
• שלישיית עגבניות מרוסקות RODOLFI 400 גרם 13.90 ₪.
• דפי לזניה גרפולו 500 גרם 2 יח' ב 24.90 ₪.
• בלינצ'ס קפוא 600 גרם סוגים שונים 26.90 ₪.
• פתיבר עלית סוגים שונים 500 גר' 3 ב 19.90 ₪.
• ירקות קפואים טבעפרוסט 800 גרם סוגים שונים 2 יח' ב 22 ₪.
• פילה סלמון נורבגי טבעי קפוא 69.90 ₪ לק"ג.
• 3 ק"ג בשר טרי טחון להמבורגר/קבב ב 99.90 ₪.
• 3 ק"ג אסאדו בקר טרי ב 99.90 ₪.
• יין דרוהין שבלי 750 מ"ל צרפתי 89.90 ₪.
• יין שיין /רומרהוף גוורצטרמינר 750 מ"ל 3 יח' ב 100 ₪.

המבצעים בתוקף לחברי מועדון עד ה- 30.5.20

בנוסף, תעלה טיב טעם בקמפיין חגיגי תחת הסלוגן: "אחרי שבועות בבית, חוגגים שבועות בטיב טעם". עם כל הטוב והאיכות של טיב טעם: גבינות מובחרות, בשרים משובחים, דגים טריים ויינות מהארץ ומהעולם.

הקמפיין יעלה בעלות של כ -500,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בדיגיטל וברשתות החברתיות, ומסכי שילוט דיגיטאליים ברחבי הארץ ותשדירי רדיו וחסות במדריך הגבינות של רדיו תל אביב, ומודעות בעיתונים. כמו כן, נראות חגיגית במיוחד בנקודות המכירה וגם קמפיין ייעודי בדיגיטל למגזר הרוסי.

מצ"ב סרטון קמפיין:


טיב טעם מקפידה על הוראות משרד הבריאות למען שמירה על בריאות קהל הלקוחות.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים והסרטון באישור שימוש משרד יחסי הציבור

L'OREAL PROFESSIONNEL ממשיך לתמוך באלפי מעצבי שיער ברחבי הארץ

פול בנעדי- מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראלועובדי החטיבה, החלו אמש (יום ב) בפעילות ארצית רחבה, למען מעצבי השיער של המותג בישראל.

במסגרת זו יבקרו השבוע ב- 1,500 מספרות ויחלקו למעצבי השיערערכות הייגינהבמתנה, הכוללות: ג'ל אלכוהולי לחיטוי, מסכות שקופות לכיסוי מלא של הפנים, כפפות, סינרים חד פעמיים ועוד, בשווי של מאות אלפי שקלים.

מימין פול בנעדי, ו ויטל מתא צלם אסף לוי (Custom)
מימין פול בנעדי, ועמיר מזרחי צלם אסף לוי (Custom) (1)
לדברי פול בנעדי, מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים:"זו הזדמנות שלי לבקר במספרות ולפגוש את מעצבי השיער בכל רחבי הארץ.לדבריו: "כחלק מהאסטרטגיה של המותג, אנו רואים במעצבי השיערשותפים אמיתייםולכן אנחנו בלוריאלפרופסיונל ממשיכים לתמוך ולדאוג לבריאות של אלפי מעצבי שיער. החלטנו להשקיע בערכה מקצועית, המביעה סולידריות לפועלם בתקופה זו".

בין מעצבי השיער שנהנו אמש מביקור אישי: עמיר מזרחי מת"א, שי בוטא מת"א, ויטל מת"א, יגאל סיץ מפ"ת, אילן עמית מפ"ת, איציק קירמה ממבשרת ציון ועוד.

מימין פול בנעדי    ואיציק קירמה צלם (3) (Custom)
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות מציג תערוכה קבוצתית חדשה: מכניקת הזורמות

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות שמח לפתוח את שעריו עם תערוכה קבוצתית חדשה – "מכניקת הזורמות", באוצרותה של מוניקה לביא ובהשתתפות שש אמניות.

החל מיום חמישי, ה-4 ביוני, בין השעות 17:00-22:00

כל אחת מן האמניות מציגה בתערוכה עשייה נשית עכשווית שאינה מתקיימת בסבך המבטים בין המינים, אלא פועלת במרחב של שחרור גופני והומור עצמי ומושפעת מהוגות פמיניסטיות רדיקליות לזמנן, שכתיבתן הוטמעה בשדות רבים.

rakefet viner omer, self portrait before starting practicing yoga, 100-70 cm ,mixed media, 2011,photographer eran brill (Custom) (Custom)
The End - Efrat Rubinstein, 2019, אקריליק פסטל ומרקרים על נייר, 85x68.5    (1)
האמניות המשתתפות בתערוכה – אפרת רובינשטיין, רקפת וינר עומר, מיכל אורגיל, מיכל בקי, ענבר הורקני ונולי עומר – מציגות ציור חצוף, ילדי, גופני, מיני ומתגסס, המתבונן בתקופת הילדות, הנעורים והבגרות של עצמן ושל דמויות מחייהן. הן מצפצפות על כללי הנימוס, מלגלגות על סמכות, סדר והרמוניה, ומדלגות בקלילות על הדיבר "אל תעשי בושות".

אפרת רובינשטיין, בוגרת מצטיינת של בצלאל העובדת לפרנסתה במועדוני חשפנות, מאתגרת את מושג ההתענגות ומערבלת לתוך ציוריה המסחררים תכנים הקשורים בתרבות פופולרית, מגדר וארוטיקה, מתוך עמדה מורכבת, פארודית ומודעת לעצמה. 

רקפת וינר עומר מדגימה בציוריה האניגמטיים כיצד הופנמה שפה נשית חדשה, וכיצד זו מועברת אל הבד תוך כדי התכה של גוף, טקסט ודימוי. 

מיכל אורגיל מציגה עולם צבעוני, עם משיחות מכחול פתוחות, מרושלות לעיתים, מטפטפות ונוזליות, ונוגעת במעבר מהילדוּת לנערוּת, תקופה בה הגוף מלא אנרגיה מתפרצת. 

מיכל בקי משרה בציוריה תחושה של חוסר יציבות דרך שימוש בחומרים וצבעים מימיים, ומפנה מבט אל הגוף הנשי, על המוצק ועל הנוזלי בו.

ענבר הורקני ונולי עומר הן אמניות אוטודידקטיות שהגיעו אל האמנות מעולם הספורט ומעולם התיאטרון. ענבר הורקני למדה משחק והייתה אלופת העולם בקראטה, ויום אחד החלה לצייר. נולי עומר היא שחקנית וסטנדאפיסטית שתמיד עסקה באמנות. ציוריה של ענבר הורקני מתמקדים בדיוקנאות של בני משפחה וחברים. הם מצוירים על דיקטים או נרשמים על נייר, באקספרסיביות נטולת מנייריזם. עבודות הרקמה של נולי עומר מספרות על אהבה, נטישה, סקס, בגידה, ויוצרת מעין תיאטרון מלא פחדים ויופי, בו היא מביימת דמויות המצויות ברגעים דרמטיים ביחסים בין המינים.

10 min later, נולי עומר, 2019, רקמה ועלים מלאכותיים, 64x56cm
The Stone Breaker - Efrat Rubinstein, 2019, אקריליק על נייר, 78x108  (Custom) (Custom) (1)
שעות פתיחת המוזיאון:
ו': 10:00 - 14:00
שבת: 10:00 - 15:00
או בתיאום מראש בטלפון: 03-5161970 / 3
מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, שמעון רוקח 21 נווה צדק ת"א | טלפון: 03-5161970

אתר הבית של המוזיאון: http://www.gutmanmuseum.co.il
עמוד הפייסבוק של המוזיאון: https://www.facebook.com/gutmanartmuseum
עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/gutman.art.museum/

יצורות, מיכל אורגיל, 2014-2019, שמן על בד, 100X100
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

יום רביעי, 20 במאי 2020

כחול עמוק עם המותג האמריקאי GUESS

הרומן שלנו עם ג'ינס הוא ארוך ומתמשך. אך ברגע שאנו בוחרות אחד מוצלח ומיוחד אנחנו מתמוגגות מאושר.

אנו נמצאים בתקופה בה גזרות הג'ינסים הטרנדיות רבות מתמיד. ונראה כי היום מותר הכל - רחב או צמוד, סקיני או בויפרינד, באורך מלא או עד הקרסול, בגובה ביניים או גבוה במיוחד ובמבחר ענק של צבעים, שטיפות וטקסטורות.

המותג האמריקאי GUESS המזוהה בקולקציות הג'ינסים שלו נחת בישראל ומציג קולקציות חדשות עם לא מעט פריטי דנים שיקיים שביחד עם הוותיקים שבארון יעניקו לכן מראה אופנתי עם אמירה ייחודית משלכן.





שילוב נכון של פריט דנים יכול לשדרג כל הופעה ולהפוך אותה בקלות למראה לא מתאמץ אבל סופר שווה. חשוב לשים לב לגזרות הג'ינס ולבחור את הגזרה הנכונה עבורנו.

והפעם GUESS בחר בפרזנטורית מ"הבלוק" הלא היא- ג'ניפר לופז המוכרת גם כג'יי לו, אשר מייצגת בכבוד ובסופר סטייל את הקולקציה והמותג בנשיות מתפרצת, נועזות וסקסיות.

המותג GUESS מציע מגוון רחב של ג'ינסים במידות ובגזרות שונות וסופר שיקיות, כאלו שאתן חייבות בארון. בואו נודה שהפריט הכי חרוש אצלנו במלתחה הוא – הג'ינס. אבל למזלנו או לביש מזלנו (תלוי את מי שואלים) אנחנו לא חייבות להסתפק רק באחד. לכל אחת מאיתנו חייב להיות הג'ינס הזה שיושב עליה הכי טוב והכי נכון, אחד כזה שהיא שלא נוותר עליו תמורת שום הון שבעולם.




אז כמה טיפים לבחירת הג'ינס הנכון:
סקיני- מתאים כמעט לכל אחת, בייחוד לנמוכות שבקהל, הגזרה הצמודה מאריכה את הרגליים.

גזרה גבוהה- גזרה נהדרת ומחמיאה לגוף, מכסה את המותניים והבטן מתאים לאלו שיש קצת טוסיק וירכיים, הגזרה מאריכה ומטשטשת את מה שצריך.

בויפרנד- מתאים לנשים בעלות מבנה ישר, כך שהוא ידאג לא להבליט את הירכיים.

האוברולים שמצטרפים לחגיגת השיק והסטייל- האוברולים מתאימים כמעט לכולן, כל עוד עושים את זה נכון. פריט עם שיק ייחודי משלו, חשוב רק לשלב אותו עם הפריטים הנכונים.

ניתן להשיג:
GUESS קניון גינדיTLV (קומת כניסה), רחוב החשמונאים 96, תל אביב
טלפון: 073-3904999
למידע נוסף על החברה: www.guess.com
פייסבוק: GBG יבואן רשמי GUESS
אינסטגרם: @gbg_guess_israel


ערכה: נדיה היבא
צילום: יח"צ חו"ל
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

פותחים דלת רדווד redwood ויוצאים לשגרה חדשה

רדווד redwood ארונות הזזה שיקפיצו  את  העיצוב של כל חדר בבית!!
הקיץ כבר בפתח וכולנו מתחילים לחזור לאט לאט לשגרה, אחרי תקופה ארוכה של סגר בה בדקנו וגילינו כל פינה בבית, מה צריך לתקן ?ומה להחליף, ?הגיע הזמן לשדרג את החדרים בבית ולהעניק להם ארון עם דלתות הזזה שישדרג כל חלל.

קצת לפני שעושים סדר של חורף קיץ דלתות ארונות הזזה "רדווד" המובילים בתחום מציגים קולקציית ארונות הזזה חדשנית, עדכנית ונוחה.


אוירה נועם_1
אוירה אפרסק
אז אם גם אתם תוהים איך מסדרים את ארונות הבגדים בצורה יעילה, נגישה, נוחה והכי חשוב שיישאר מסודר לאורך זמן- בואו תשמעו מה יש למומחים בתחום להגיד.

שלושת הדברים החשובים ביותר בבחירת ארון: איכות, פרקטיקה ויופי.

אלי דנינו הבעלים של רדווד הוא איש פרקטי ושירותי המדריך את לקוחותיו לבחור ולקנות רק את מה שהם באמת צריכים ולא גחמות אופנתיות התופסות מקום אחסון יקר בארון. 

מתוך קולקציית הארונות הזזה של רדווד ניתן למצוא פתרון לכל לקוח, עם זאת הצוות המקצועי שם דגש להתמקד ולהתאים את הארון בדיוק לפי צרכיו האישיים של כל לקוח, הרי לכולנו יש מה לאחסן בארון, אבל לא לכולנו אותם הדברים.


צילום יחצ

צילום: יחצ

רדווד מציעים פתרונות אחסון מקוריים
, ייחודים ונוחים הבאים לידי ביטוי בדרכים שונות כמו מגירה מיוחדת לתכשיטים, מגירות לנעליים, מתלה לעניבות ועוד גאדג'טים חדשים שישדרגו לנו בקלות את איכות החיים, כמו קרש גיהוץ בתוך הארון ועוד..

היצע ארונות ההזזה והחידושים ברדווד גדול מאוד מה שהופך את הבחירה למורכבת ולכן חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום שיוכלו להתאים את לכם את הארון המדויק והנכון ביותר לשימושכם האישי.

"רדווד" משתמשים רק במחברי טרפז איכותיים, לבניית הארון שתומכים במדפים האופקיים ושומרים שהארון לא יקרוס.

כל מסגרות הדלתות הן מאלומיניום איכותי בציפוי אנודייז, כל חזיתות המדפים גם הןמאלומיניום ולא מודבקות בקאנט PVC, מה שמקנה למוצר יופי מושלם ושמירה על הארון לאורך שנים רבות. הידיות עשויות אלומיניום עבה המעניק חוזק, עמידות ונוחות.


יהלום 3 דלתות
ערבה 2 דלתות
דלתות עם "מראה" או זכוכית תמיד יודבקו על פלטת עץ ליתר בטיחות,כדי שבמקרה של תאונה חלקי הזכוכית לא יתפזרו או חלילה יפגעו במי שנמצא בסמוך אלא יישארו דבוקות לפלטת העץ.

איכות הדלתות ניכרת בשקט של הסגירה. כל הדלתות ב"רדווד" הן בטריקה שקטה עם בולמים, בכל ארון מותקנות 4 מערכות בלימה וטריקה שקטה כדי שיפעלו בשני הצדדים של שתי הדלתות.
ברדווד יכולים להתפשר על המחיר אבל לא על האיכות.

נכון לשנת 2020 ניתן לראות מגמה בה אנשים מעיזים יותר ובוחרים צבעים נוספים מעבר ללבן הצפוי. ה"New Wave" מציג אופנה חדשה בחזיתות העץ של הארונות כמו צבעיה"בטון" עם גימור מחוספס ומשטח לא חלק. לוק חדש נוסף הוא המראה של "שיש" עם ציורי השריגים במבחר גוונים.

מה נמצא ב"רדווד" שלא נמצא באף מקום אחר?
את ההתלהבות והתשוקה של אלי דנינו הבעלים למקצוע, ולארונות ההזזה.
שירות אישי, מקצועי וכנה.
איכות מוצרים בלתי מתפשרת וחיוך מפה לאוזן.


הדס 3 דלתות
שירן 3 דלתות

להשיג : ראשון לציון – סחרוב 19,   חיפה – צ'קפוסט, מרדכי מקלף 3,   פתח תקוה בן ציון גליס 18 סגולה,   חולון – חנות דורון שיווק, החרש 6,   באר שבע –חנות בית המעצבים דרך חברון 48,   נתניה – היצירה 6
כתובת האתר www.redwood.co.il
אינסטגרם redwood_1234
פייסבוק – ארונות הזזה Redwood

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...