יום ראשון, 24 ביוני 2018

לגזור ולשמור: איך תקנה את הג'ינס המושלם?

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שה DNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לו.

לי קופר חולצה 119.90 ג'ינס 299.90 שח נעליים 179.90 שח צילום ניר הדר

לי קופר קיץ 2018 צילום אלכס ליפשיץ 

תמיד רכשו גינס בחצי מידה יותר קטנה- בגלל צורת האריגה המיוחדת והטיפול שהג'ינס עובר מבחינת שטיפות (TWILL) יש לג'ינס נטייה להתרחב לאחר לבישה בחצי מידה. לכן מומלץ לרכוש את הג'ינס בחצי מידה קטנה יותר כדי לשמור על המראה הרצוי.

לי קופר - ג'ינס שחור . 395 ש"ח צילום מנחם עוז  


חובה בארון- גינס שחור ארוך - מסוג הפריטים שתמיד צריך בארון במיוחד בעונות האחרונות שהג'ינס השחור נהיה הכרחי כמעט בכל הופעה. הג'ינס השחור מתאים עם כל דבר ומשתלב עם כל מראה, למראה יומיומי וגם לערב.

הלהיט של העונה- ג'ינס במראה צר! הוא מחמיא לסילואט של הגוף ומאוד טרנדי. לא לפחד מבד לייקרה ומרגל צרה, לכל האנשים, גם במידות הגדולות ככל שהרגל צרה יותר המראה הוא SLIM ולכן גם במידות גדולות מראה צר מחמיא יותר לגוף. לנועזים יותר ניתן למצוא את גזרת ה SLIM LAD שהיא מאופיינת המראה צר מאוד לאורך כל הרגל (מראה גרביון).

ג'ינס ג'וג-ג'ינס שעשוי מבד סריג. הוא נראה כמו ג'ינס אבל מרגיש כמו טרנינג - סופר נוח.

לי קופר - ג'ינס כחול -  - 329.90 שח .   צילום מנחם עוז   


למראה קולי ג'ינס קרעים - חובה לעונה הקרובה! טרנד הקרעים שממשיך כבר כמה עונות רק הולך ומתחזק. הקרעים ממוקמים בברכיים או על כל הג'ינס. מדובר בקרעים גדולים שחושפים את הרגל.

"ברוגז ברוגז לעולם!" – טרנד חזק שבא והולך כל כמה שנים הוא הג'ינס באורך שבע שמיניות החושף את הקרסול למראה קליל וקייצי. מתאים ללוק ספורטיבי עם סניקרס או לוק קייצי עם סנדלים או כפכפים.

לי_קופר_-_ג'ינס כחול  -329.90-ש"ח.  צילום מנחם עוז

מידות :  ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל 36 עד 48 ) ,     חולצות- S-XXL ,     נעליים- 41-46

טווח מחירים:
ג'ינסים: 299.9-399.9 ₪
חולצות: 89.9-169.9 ₪
ברמודות: 169.9-279.9₪
נעליים :199.9-349.9 ₪

להשיג ברשת לי קופר
@leecooperisraelתיוג- 

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

לקראת עונת השיפוצים והמעברים: יריד מכירות קבוצתיות של "סוגרים הכל לדירה"

עוברים דירה או משפצים ב-2018?
במקום לבזבז את הזמן בלחפש את בעלי המקצוע והספקים, בואו לפגוש את כולם במקום אחד!
וגם: קבלו הנחות, הטבות ומבצעים מיוחדים ובלעדיים ליריד!

לקראת עונת השיפוצים והמעברים מציעה, לראשונה, "סוגרים הכל לדירה"- קבוצת הקנייה הגדולה בישראל, לרוכשי דירות ומשפצים,יריד קנייה קבוצתי שיספק את כל המוצרים הבסיסיים ונותני השירות המקצועיים ביותר, הנדרשים בעת שיפוץ או מעבר דירה.


מערכת ישיבה למרפסת במקום 4200 ש ב 2990 ש כולל הובלה סוגרים הכל לדירה
צילום: יחצ

דרור מגלושי סטולר היזמים והבעלים שעומדים מאחורי המיזם הייחודי : "אנו מובילים את הצרכן הישראלי לשינוי הסטנדרט במעבר דירה- כל המוצרים הבסיסיים ונותני השרות המקצועיים נמצאים תחת קורת גג אחת, במחירים אטרקטיביים הנמוכים ממחירם המקורי עד 70% ".יתרה מכך , כך ניתנת גם ההזדמנות לפגוש את הספקים פנים מול פנים ולהכירם ואין צורך להתרוצץ מספק אחד לאחר, דבר החוסך זמן ומאמץ.






יריד המכירות הקבוצתיות של "סוגרים הכל לדירה" יציע מגוון עצום של מוצרי חשמל, ריהוט, ארונות הזזה, ריהוט גן, מקלחונים, גרילים ועוד לצד אנשי מקצוע המחויבים לשרות מקצועי ואמין.

מחירים לדוגמא:

  • מקררים דלת מעל דלת 650 ליטר ב 3990 ש"ח  (שארפ, בוש, בקו, האייר ועוד)
  • תנורים בנויים (בוש, סימנס, רוזייר ועוד) החל מ- 890 ש"ח
  • סט ישיבה למרפסת של 2990 ש' במקום 4,200 ש"ח



מבצע ארונות ביריד סוגרים הכל לדירה ארונות הזזה
צילום: יחצ

יריד סוגרים הכל לדירה ייערך בקניון ארנה הרצליה ליד שער C.
27.6 יום ד' בין השעות 14:00- 22:00
28.6 יוםה' ביןהשעות 10:00- 22:00
29.6 יוםו' יום שישי ביןהשעות  09:00 – 14:00


היריד פתוח לקהל הרחב.
פרטים  נוספים :  http://maavar.sogrimdira.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

ג'אמפ מתרענן בסדרת טעמי קיץ חדשים סברס, ענבים לבנים ומשמש במראה צלול ורענן

אז מה הג'אמפ שלכם הקיץ הזה???

המותג ג'אמפ מתרענן לכבוד קיץ 2018 עם סדרת טעמי קיץ במהדורה מוגבלת.

הטעמים החדשים – סברס, ענבים לבנים ומשמש במראה צלול ורענן, מתקתקים, מרווים ומתאימים במיוחד לקיץ הישראלי הלוהט.


גאמפ משמש צילום _שלומי ארביב


הטעמים החדשים הם חלק מהמהפך אותו עובר המותג ג'אמפ הכולל מראה חדש, צעיר, טעים וצבעוני ובנוסף בקבוק משפחתי חדש ונוח לאחיזה.

מוצרי ג'אמפ משווקים בבקבוק משפחתי 1.5 ליטר, בקבוקים אישיים 0.5 ו- 0.33 מ"ל ובפחיות 0.33 מ"ל.
את מוצרי המותג ג'אמפ ניתן להשיג ברשתות השיווק ובמרבית החנויות ברחבי הארץ.

כשרות: בד"צ העדה החרדית
מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5 ₪ לבקבוק משפחתי.
גאמפ ענבים ירוקים צילום שלומי ארביב



גאמפ סברס צילום_שלומי ארביב


הקיץ הזה תשתו הרבה ג'אמפ!!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

איזה טעם יש לחד קרן?

יריד יוניקורן שיתקיים בדיזנגוף סנטר יציע דוכן קאפקייקס צבעוניים במיוחד בהשראת החיה המיתולוגית ודוכן עוגיות מהפנטות שלא תוכלו להישאר אדישים כלפיהן.

יום חמישי ה-28.6 בין השעות 13:00-20:00 ויום שישי ה-29.6 בין השעות 13:00-15:00 
בגשר בין שוגר ראש לברוריה בקומה 2, דיזנגוף סנטר.

יריד יוניקורן  בדיזנגוף סנטר_קרדיט צילום דנית אלן יעקבי 

יריד יוניקורן  בדיזנגוף סנטר_קרדיט צילום דנית אלן יעקבי
יריד היוניקורן ביוזמת "שוגר ראש", צפוי למגנט מבקרים רבים שמתעניינים בדוכני המכירה, התחפושות האקסטרווגנטיות, עמדות האיפור והצילום, האקססוריז ועוד. 

ביריד הקרוב תתארח גם קונדיטוריית פופ-אפ, בהשראת דמותו האהובה של חד הקרן, שתספק את הרעב לגלאם קולינרי.

מבקרי היריד ביום חמישי יוכלו להתענג על קינוחים אישיים בעבודת ידה של הקונדיטורית דנית אלן יעקבי, ולבחור את הקאפקייק המנצנץ והצבעוני ביותר לטעמם. כל הקינוחים משלבים קישוטים אכילים שעושים הרבה כיף בעיניים, בבטן ובאינסטגרם. 
טווח מחירים: החל מ-10 שקלים ועד 20 שקלים לקאפקייק טבעוני. 

ביום שישי יפעל במקום דוכן של אמנית הקינוחים תמר אלון, שיציע עוגיות חמאה בציפוי רויאל אייסינג בשלל צבעי הקשת בצורות של חדי קרן תלת מימדיים ומנצנצים לצד עוגיות עם כיתובים משעשעים ואיחולים שונים. 
מחיר עוגיה גדולה עומד על 15 שקלים, כשמארז של 3 עוגיות יעלה 40 שקלים.


יריד יוניקורן  בדיזנגוף סנטר_קרדיט צילום תמר אלון

אז היכן נפגשים  בחמישי-שישי הקרוב?
יריד יוניקורן, 28-29.6.18.18, הגשר בין שוגר ראש לברוריה בקומה 2, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN

במשך עשרות שנים לא נרשמה התקדמות טכנולוגית מהותית בתפעול מערכות ומכשירי חשמל ביתיים, אך בשנים האחרונות חלה התפתחות מהירה בנושא הבית החכם כתוצאה ממספר תהליכים שקרו במקביל:

1. התפתחות התקשורת הסלולרית הביאה למהפכת ענק עולמית. 
באמצע שנות ה-90 מכשירי הטלפון הסלולרי נכנסו לשימוש המוני וכיום הם בשימוש מרבית אזרחי העולם- שבעקבות כך הפך לכפר גלובלי קטן. קפיצת מדרגה משמעותית נרשמה ב-2007 עם כניסתו של הטלפון החכם אשר באמצעותו ניתן היה לייצר תקשורת קלה ומהירה יותר עם אנשים וחפצים רחוקים מאיתנו, כגון לגלוש בקלות באינטרנט, להשתמש באפליקציות, לצלם ולהעביר תכנים, ולפתח רשתות חברתיות ועוד. הצורך בשליטה מרחוק של פעולות יומיומיות קידם בין השאר את פיתוח אפליקציות בנושא טכנולוגיית הבית החכם.

2. העולם מתקדם להיות ירוק יותר. 
בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות השמירה על הסביבה בה אנו חיים, ולשיקום נזקים שכבר נעשו, וזאת כדי לאפשר איכות חיים טובה, בהווה ובעתיד, למין האנושי על פני כדור הארץ. במסגרת מגמה כלל- עולמית זו גם נושא הבית הירוק זוכה לטיפול. כיום, קיימת מודעות לחסכון באנרגיה ושימוש מופחת במכשירי החשמל הביתיים על ידי פתרונות של שליטה מבוקרת וניצול מיטבי של האנרגיה בבית. פתרונות אלו מיושמים בבית החכם.

3. הרצון של כולנו לפשט את חיי היום יום. 
כלכלת המאה ה-21 מציעה לנו אפשרות להיות יעילים יותר- בפחות שעות עבודה בפועל. התפתחות הקדמה הטכנולוגית מפשטת ומבטלת במידת מה את ההשקעה בפעולות השגרתיות המשעממות ועל ידי כך משדרגת את תרבות הפנאי ומאפשרות לנו לבלות יותר זמן בפיתוח תחביבים, מנוחה או בילוי בחיק המשפחה וחברים. פיתוח בית חכם שיעבוד עבורנו ויקל על הפעילות היומיומית הינו חלק חשוב ממגמה זו ונמצא בעלייה בשנים האחרונות.


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ

המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ


חברת אביבי מטבחים, מהמובילות בארץ בתחום תכנון ועיצוב מטבחים והמייצרת מטבחים למעלה מ-40 שנה, הבינה את חשיבות נושא הבית החכם והגתה את רעיון ה-SMART KITCHEN – קולקציית מטבחים חכמים ופונקציונליים, בעיצוב עכשווי, המשפרת משמעותית את חווית השימוש היומיומי בחלל המטבח.

השלב הראשון פיתחה החברה, לפני מספר שנים, את הדור הראשון של המטבח החכם. 
קולקציית המטבחים תוכננה לניצול בצורה חכמה של שטח החלל הנתון, ולספק מגוון של פתרונות עבודה ואחסון, תוך כדי יצירת תחושה של מרחב וגודל המתאימים גם לחללים קטנים (כגון פתרונות נשלפים המגדילים את אזור העבודה והאכילה, שימוש במגירות צוקל בתחתית המטבח המגדיל את שטח האיחסוןוכו).

בימים אלו אביבי מטבחים גאה להציג את הדור הבא של המטבחים!

SMART KITCHEN2 – לראשונה בישראל!


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ

המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ


מטבח המשלב מערכת טכנולוגית ייחודית כחלק אחיד ממשטח העבודה, ההופכת את חווית השימוש במטבח לקלה, נוחה וידידותית.

במטבח החכם של אביבי הוטמעה מערכת KVISION– הראשונה מסוגה בעולם. 
בפיתוח חברת MMTech מערכת פורצת דרך, שתוכננה במיוחד עבור הקולקצייה ומצעידה את המטבח הביתי לדור העתיד.

המערכת הינה אינטראקטיבית למשתמש ומופעלת במגע בעזרת מסך המוטמע בשטח העבודה במטבח. גוף המערכת דק ומותקן בדיסקרטיות בתוך גוף הארון כך שניתן לראות את תצוגת המסך בלבד. המערכת ללא שוליים ובקו אחיד וחלק עם משטח העבודה כחלק אינטגרלי ממנו ואינה קוטעת את רצף משטח העבודה. המערכת אטומה לנוזלים ובעלת זכוכית מחוסמת, עמידה לחום, anti-glair, extra clear.
המערכת קיימת במספר מידות: "32" , "43" , "55". רזולוצית מסך K.4

למערכת פאנל חיצוני המותקן בחזית הארון וכולל: ON/OFF, speakers, Mic, HDMI, USB, Button, 
Barcode Sensor.


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ

המערכת נותנת מענה להרגיל השימוש של העובדים במטבח וכוללת בין היתר:

- מערכת ניהול שיחה המאפשרת שיחות כדיבורית וסנכרון למכשירי הסלולר.
- ברקוד מובנה המאפשר סקירת מוצרים ושליטה על ניהול מלאי וניהול קניות מיידי.
- מערכת שקילה מובנית בכל שטח פני התצוגה
- שליטה על מערכות שמע ואודיו במטבח
- גלישה באינטרנט
- שימוש במשחקים
- תוכנת מתכונים אינטראקטיבית המדריכה והמלווה באופן חוויתי בהליך הבישול
- סנכרון עם מערכות בית חכם שונות
- אפשרות לפיתוחים רבים עתידיים

את המערכת ניתן לראות בחלק מסניפי הרשת, מוטמעת ופועלת במטבחי התצוגה



מטבחי  אביבי בחנות בראשון לציון בקניון שבעת הכוכבים. צילום: נדיה היבא


מטבחי  אביבי בחנות בראשון לציון בקניון שבעת הכוכבים. צילום: נדיה היבא


מטבחי  אביבי בחנות בראשון לציון בקניון שבעת הכוכבים. צילום: נדיה היבא

במשך יותר מארבעה עשורים שותפה חברת "אביבי מטבחים" ביחד עם לקוחותיה בהטבעת חותם אישי על לב לבו של הבית, המקום בו תחושות ורגשות מקבלים את הטעם והריח המיוחדים להם, המקום בו מתעצבות חוויות ונרקמים זיכרונות – המטבח.

קו העיצוב משלב בין הטרנדים האחרונים והעכשוויים ביותר בעולם העיצוב לבין פרקטיות, נוחות ויעילות. המפעלים מצוידים במיטב המיכון הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם והמאפשר להגיע לרמות הגימור הגבוהות ביותר. תוך הקפדה על תהליכי ייצור ירוקים בטכנולוגיה מתקדמת, שיטות ותקנים אירופאים, שימוש בחומרי גלם ופרזול איכותיים ביותר ושמירה קפדנית על הסביבה.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה  גם צילומים באישור שימוש היחצ

יום שבת, 23 ביוני 2018

מרס ישראל יוצאת בחגיגת סניקרס SNICKERS למשחקי הכדורגל ובוחרת חגיגת גול יצירתית

"אתה לא עצמך שאתה רעב"!!!

מרס ישראל יוצאת בפעילויות למותג הדגל האהוב שלה - סניקרס לקראת קיץ 2018. 
הפעילות פונה לקהל חובבי הכדורגל ותציע להם לשתף מחוויית ההצלחה והשמחה בצפייה במשחק כדורגל.


צילום: יחצ


במסגרת זו, חגיגה ב SNICKERS תבדוק איך אתם חוגגים גול באופן היצירתי ביותר. 
קונים חטיף סניקרס המשתתף במבצע ומצלמים את חגיגת הגול היצירתית ביותר שלכם, מעלים למיניסייט ייעודי ויכולים לזכות במסך סמסונג K4 איכותי.

משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו השנה למקד את הפעילות השיווקית בעולמות תוכן המשלבים את משחקי המונדיאל, המציעים פנייה חוויתית לקהלי היעד ומתבססים על ערכי המותגים והרוח הספורטיבית שלהם. האתגרים משלבים יצירתיות, סגנון אישי, יכולות ספורטיביות וכישורים חברתיים שהם מערכי המותגים המשתתפים.


סניקרס קיץ 2018. צילום: נדיה היבא


הפעילות תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO שיעלה ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה ובסדרה של מבצעים לרגל משחקי הכדורגל בקיץ.

לאתר השתתפות בפעילות  http://www.snickersgoal.co.il/

סניקרס קיץ 2018. צילום: יחצ


קומפוזיציה סניקרס
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. 

בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. 
חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.


כרמית תעשיות משיקה מרשמלו בטעמים מיץ ענבים, מיץ פטל ומשקה בטעם תה קר אפרסק

חברת כרמית תעשיות, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון. משיקה לעונת הקיץ החמה– מרשמלו במהדורה מוגבלת בטעמי משקאות קלים לקיץ – מיץ ענבים, מיץ פטל ומשקה בטעם תה קר אפרסק.

חברת כרמית היצרנית הראשונה והמובילה של המרשמלו בארץ. משיקה מהדורה מוגבלת של טעמי משקאות קיץ – מארז המרשמלו מגיע בצבעי המשקה. מרשמלו אפרסק מארז בצבע כתום, מרשמלו ענבים מארז בצבע סגול ומרשמלו פטל מארז בצבע ורוד.

חברת כרמית - מרשמלו מיץ ענבים ומרשמלו מיץ פטל.  מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
צילום: נדיה היבא


לכרמית מגוון רחב של מרשמלו אשר מגיע בצורות ומשקלים שונים: מרשמלו ורוד לבן, מרשמלו טוויסטר, מרשמלו בטעם בננה, מסטיק, תותים וקצפת ועוד….

מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
המרשמלו ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא ביצים ובעל 0% שומן.
המרשמלו בהכשר מהודר של בד"צ העדה החרדית וישווק בכל רשתות המזון המובילות.

חברת כרמית - מרשמלו מרשמלו מיץ פטל.  מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
צילום: נדיה היבא

חברת כרמית - מרשמלו מיץ ענבים .  מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
צילום: נדיה היבא

פרטים נוספים באתר חברת כרמית תעשיות:      http://www.carmit.co.il/
עמוד הפייסבוק כרמית תעשיות:   https://www.facebook.com/carmit.il/

ערכה וצילמה: נדיה היבא



חברת בגדי ההגנה SunWay משיקה מארז מפנק ומעוצב לתינוקות לבילוי בים

בשבוע הקרוב  מתקיים שבוע המודעות לסרטן העור ולגילויו המוקדם.

כידוע, בחודשי הקיץ החמים בישראל הבילוי המועדף על רבים הוא שהייה בים או בבריכה וכמובן רבים מאתנו מבלים את רב שעות היום בשמש – בין אם בדרך לעבודה, בדרך חזרה מהגן וכו'.

על כן, אנו חשופים לסכנות הנגרמות מקרני השמש, ביניהן סרטן העור. אז למה לא להתחיל לשמור על העור בגיל מוקדם?

מארז SUNWAY הכולל בגד ים אוברול, כובע ליגיונר תואם, מגן שמש
צילום: יחצ

חברת בגדי ההגנה SunWay משיקה מארז מפנק ומעוצב לתינוקות לבילוי בים ובמחיר משתלם.

הגיל להתחיל – מותג בגדי ההגנה משיק מארז פונקציונלי עם פריטים מקולקציית הקיץ של בגדי הים לתינוקות המאופיינת בצבעוניות מיוחדת וקריצה אופנתית משגעת.


חולמים לקחת את ילדכם פעם ראשונה לים ולא בטוחים מה לארוז? Sunway מציעה את המארז המושלם לבילוי כייפי בים, וחשוב לא פחות – בטוח מהשמש.

המארז נולד מתוך חשיבה לרכז את כל הפריטים ההכרחיים לביקור של תינוק רך בים ולאפשר להורים לא לוותר על מראה אופנתי ומדליק. המארז מציע טוטאל-לוק שיקי ופונקציונלי שיאפשר ליהנות מהבילוי בחוף הים, תוך שמירה על בריאות והגנת עורם העדין מקרני השמש המזיקות.

מארז SUNWAY הכולל בגד ים אוברול, כובע ליגיונר תואם, מגן שמש,
צילום: יחצ

המארז כולל:    את בגד הים המוכר של Sunway בגזרת האוברול וכובע ליגיונר בצבע תואם, תיק גב ידידותי לסביבה, מגן שמש רב תכליתי עם קליפסים המאפשרים להצמיד את הבד לכל עגלה או כיסא בטיחות ברכב ומשקפי שמש עם רצועות הידוק בשני אורכים.

כל המוצרים עשויים בדים נעימים למגע, עמידים לכלור וחוסמים 98% מקרני השמש המזיקות.



מחיר המארז: 280 ₪
להשיג באתר Sunway https://uvsunway.com
המבצע עד גמר המלאי


קולקציית בגדי ים לילדים SUNWAY. טווח מחירים 49-149 שח. להשיג בחנויות המובחרות.
צילום עדי אוני 


קולקציית בגדי ים לילדים SUNWAY. טווח מחירים 49-149 שח. להשיג בחנויות המובחרות.
צילום עדי אוני

קולקציית בגדי ים לילדים SUNWAY. טווח מחירים 49-149 שח. להשיג בחנויות המובחרות.
 צילום עדי אוני 


השמש לא תעלה לי ביוקר!!!
חשוב לדעת! קרם הגנה לא מספק הגנה מלאה מפני קרני השמש המסרטנות!

נמרחתם בקרם הגנה? לא נשרפתם? אתם עדיין לא מוגנים מפני קרני השמש המסרטנות.

הקרמים אמנם יעילים נגד קרני UVB המשזפות אבל רובם לא חוסמים באופן מלא את קרני UVA החודרות עמוק יותר לאפידרמיס של העור, משנות לאורך זמן את ההרכב הגנטי של התאים מה שמוביל למרבה הצער להיווצרות גידולים סרטניים.

90% מסוגי הסרטן נוצרים בשל חשיפה יתרה לשמש. תחשבו על זה..90% מהאנשים שחולים בסרטן עור יכלו לא לחלות לו היו נשמרים טוב יותר ומגנים על עצמם מפני קרני השמש !!

החדשות הטובות הן שניתן למנוע התפתחות רוב סוגי סרטן העור בעזרת צמצום החשיפה לשמש ובעזרת גילוי מוקדם.

קולקציית סאן וויי למבוגרים. טווח מחירים 169-219 שח. להשיג בחנויות המובחרות.
צילום טל טרי 

ענת יהב, שהקימה לפני 21 שנים את חברת 'SUNWAY' המתמחה בייצור ביגוד מיוחד, כובעים ובגדי ים מבדים מתוחכמים חוסמי קרינה, מעניקה מספר עצות חיוניות לפני שנחשפים לקרני השמש:

· הקרינה חזקה במיוחד בין 9:00 ל16:00. לכן, מומלץ להימנע מחשיפה לשמש בזמן זה ולחפש את הצל.

· עורם של ילדינו דק, עדין ודורש הגנה מרבית. קו ההגנה העיקרי על העור המומלץ ע"י רופאי העור הינו בד חוסם קרינה,בדרגת UPF50+ החוסם 98% מקרני UVA ו-UVB ללא הגבלת זמן.לשם השוואה, חולצת טריקו רגילה מגינה בדרגת 8UPF בלבד. אזורי גוף שנותרו גלויים יש למרוח בשכבה נדיבה של קרם הגנה 15 SPF ולחדש מריחה בהתאם לתכשיר שרכשתם. מומלץ לא לחשוף את עורם של תינוקות עד גיל חצי שנה לקרני השמש.

· הקרינה החוזרת מהחול פוגעת בעור גם כשנמצאים בצל ומתחת שמשיה לכן, חשוב להקפיד על הגנת העור בכל זמן השהות בחוץ.

· הפנים נוטות להישרף יותר מכל איבר אחר בגוף, חשוב שנלמד כבר מגיל צעיר את הילדים כי כובע הינו פריט לבוש הכרחי בקיץ. לילדים ולמבוגרים מומלץ לחבוש כובע רחב שוליים שיגן על כל אזורי הפנים, האוזניים, העורף ולהצטייד במשקפי שמש להגנת העיניים.

· יש להקפיד לשתות הרבה מים.

· מתלבשים על בריאות העור ומצמצמים חשיפה יומיומית לשמש. בדרך לעבודה, בגן הילדים, בטיול בעגלה, ברכיבה על אופניים. החשיפה לשמש רבה ומסוכנת ודורשת שינוי הרגלי התנהגות. חינוך הילדים להתנהגות חכמה בשמש מגיל צעיר תעזור להם ליהנות מעתיד בריא. בכל גיל חשוב להגן על העור כך שאתם מוזמנים לתת דוגמא אישית ולהגן גם על עצמכם.

· כיום, ניתן לרכוש ביגוד חוסם קרינה ממגוון סוגי בדים כך שכל המשפחה יכולה ליהנות משהות בטוחה בשמש באופן יומיומי, בשעות הפנאי ובבילוי בים ובבריכה. הסטנדרט הבינלאומי מגדיר רק בד בדירוג 50 ומעלה כחוסם קרינה.

קולקציית סאן וויי למבוגרים. טווח מחירים 169-219 שח. להשיג בחנויות המובחרות.
צילום טל טרי


עכשיו...אתם מוזמנים ליהנות מקיץ נעים ועתיד בריא.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ



"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...