יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

ד"ר צחי שלקוביץ - חלוץ בתחום האסתטיקה ומוביל את קדמת רפואת העור

בעולם האסתטיקה המודרני, בו התחדשות והמצאות חדשניות מהוות חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית, ד"ר צחי שלקוביץ בולט כאחד המובילים והמשפיעים בתחום בישראל ובעולם כולו. עם ניסיון רב שנים וכישורים טכניים יוצאי דופן, ד"ר שלקוביץ הפך לשם דבר ברפואת העור והאסתטיקה.

ד"ר שלקוביץ היה בין הראשונים בארץ שזיהו את הפוטנציאל העצום שבתחום השתלות השיער ושיקום השיער באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. אחת התרומות המרכזיות שלו היא בתחום ה-PRP (פלזמה עשירה בטסיות דם) לשיקום שיער. התהליך הפשוט אך היעיל כולל הזרקת פלזמה שהופקה מדמו של המטופל אל זקיקי השיער, והוכח כמגביר צמיחה באזורים עם דלילות או קרחות.

כפי שמספרים מטופלים רבים, הטיפול של ד"ר שלקוביץ אינו רק חדשני אלא גם מסייע משמעותית בהשבת הביטחון העצמי, המראה החיצוני ודימוי הגוף. בנוסף, המרפאה שלו משתמשת בציוד וטכניקות ייחודיות שמגדילים את סיכויי ההצלחה של הטיפולים.

אך ד"ר שלקוביץ לא נעצר כאן. הוא חקר ופיתח את ה-PRP FILLER, טיפול אוטולוגי שבו הדם של המטופל עובר תהליך סיבובי בצנטריפוגה ומופק ממנו חומר מילוי טבעי. טיפול זה מהווה חלופה בטוחה להזרקות חומצה היאלורונית, תוך השבת נפחים שאבדו בעור הפנים ועידוד ייצור קולגן ואלסטין באופן עצמוני. היתרונות הם רבים: מעבר לעובדה שהטיפול הוא טבעי וללא חומרים זרים, הוא גם נגיש ביותר מבחינה כספית.

מלבד היותו חלוץ בטיפולים הללו, ד"ר שלקוביץ פיתח גם קרם טיפולי חדשני המורכב מטסיות הדם של המטופל. הקרם נועד לשיפור איכות העור לאחר טיפולים אסתטיים, וזוכה לשבחים רבים בזכות יעילותו והתוצאות המרשימות שהוא מספק.

הקליניקה של ד"ר שלקוביץ מציעה גם טיפולים נוספים שמשלבים טכנולוגיות פורצות דרך, כמו השתלות שיער בשיטות מתקדמות וייעוץ לטיפול בסיבוכים אסתטיים. כל זאת בעזרת צוות המרפאה אשר משתמש בציוד מתקדם ובמבחנות ייחודיות המיובאות אישית מארה”ב.

הפעילות של ד"ר שלקוביץ, מומחה ברפואת עור ודרמטולוגיה אסתטית, מדגישה את המחויבות שלו למטופלים דרך טיפולים חדשניים ומותאמים אישית. בעידן שבו האסתטיקה מתפתחת ללא הרף, ד"ר שלקוביץ מוביל את התחום ומעניק למטופליו את הכלים לשיפור המראה החיצוני והתחושה האישית.

בזכות התקדמותו המשמעותית והמחויבות שלו להעניק למטופלים את הטיפולים המתקדמים והחדשניים ביותר, ד"ר שלקוביץ ממשיך להיות דמות מפתח בעולם האסתטיקה, ומוביל את הדרך לעבר עתיד מלא בהזדמנויות בתחום רפואת העור.

ד"ר צחי שלקוביץ, מומחה ברפואת עור
סניף בני ברק
בר כוכבא 23 בני ברק
בניין “V Tower” קומה 2 (במסדרון)
טלפונים: 1-700-505959 | 03-6764111
https://derma.org.il/

סניף רעננה, 
אחוזה 124 רעננה
בית פוזין
טלפון: 09-7418070
אינסטגרם:
@dr.shelkovitz

קרדיט לצילומים:  יח"צ ד"ר צחי שלקוביץ - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

ד"ר צחי שלקוביץ - חלוץ בתחום האסתטיקה ומוביל את קדמת רפואת העור

בעולם האסתטיקה המודרני, בו התחדשות והמצאות חדשניות מהוות חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית, ד"ר צחי שלקוביץ בולט כאחד המובילים והמשפיעי...