יום ראשון, 23 ביולי 2023

רשת טויס אר אס חוגגת את צאת הסרט "ברבי" על המסכים בבתי הקולנוע

ביום רביעי השבוע (19.7) חגגה רשת הצעצועים הגדולה בישראל Toys RUs בסניף ראשון לציון שבמתחם G2 בנוכחות מנהלי הרשת והסניף, עיתונאים ובלוגרים את צאת הסרט "ברבי", שעל פי התחזיות הולך להיות להיט על המסכים בבתי הקולנוע. גם אני הייתי בין המוזמנים.


רשת טויס אר אס מצטרפת לקדחת הברבי וזאת לרגל צאת הסרט ברבי לאקרנים ויוצאת במבצע בכל סניפי הרשת ובאתר החברה במסגרתו יינתנו 20% הנחה על כל סוגי בובות הברבי ביניהם ברבי בכיסא גלגלים, ברבי מורה ברבי קריירה וכן על בתי הברבי ,ארונות בגדים לברבי, מארזי שיער ושלל אביזרים נלווים אחרים.

לרגל האירוע 20% הנחה על כל הבובות ובתי הבובות של ברבי


בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי וחיובי באידיאל היופי של בובות הברבי ואכן ,בשנת 2022 הוצגו קולקציות בובות ברבי "אמיתיות מהחיים" כמו בובות ברבי נכות, עם לקויות שמיעה, במבנה גוף שונה ,עם ויטיליגו , גשר בשיניים והעוסקות בשלל מקצועות ועם גווני עור שונים.

שירלי יגרמן מנכ"לית טויס אר אס הדגישה את החשיבות של בובות ברבי המדמות דמויות משלל רבדי האוכלוסייה, שאינן מושלמות ונוצצות אלא חוות קשיים כמו בחיים וזאת על מנת שהילדים ייחשפו למגוון דמויות ויוכלו להבין דרכן את החיים ודרך המשחק את חשיבות ההכללה וקבלת השונה.



באירוע שנערך בסניף טויס אר אס בראשון לציון ארחה שירלי יגרמן את מנכ"לית המתחם ,אודליה אייזנקוט שהצטרפה לחשיבות של הרחבת דמויות נשיות שלא מותאמות דווקא לאידאל היופי הקונבציונאלי.

לאתר טויס אר אס ישראל 

קרדיט לצילומים: נדיה היבא - צולם בסניף של רשת הצעצועים טויס אר אס שבראשון לציון 
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...