יום שלישי, 20 בספטמבר 2022

"ערוגות" המותג האורגני ברוקחות טבעית שאת חייבת על המדף שלך

קניית מתנות לחג, אם לעצמנו או לקרובים שלנו, היא כבר עניין שבשגרה. מבונבוניירות טעימות ועד וילונות לסלון, אין מתנה שלא קיבלנו כבר. אז השנה אנחנו בדיאטה לכן שוקולדים הם מחוץ לתמונה. וילונות? לא בשבילנו - אנחנו אלרגיות לאבק...אז מה נשאר?

ניחשתם נכון:  השנה נבחר מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, ואם כבר חשבתן על מוצרים טבעיים חשבתן "ערוגות",  מותג הקוסמטיקה הטבעי המציע מבחר מוצרים לטיפוח העור תוך הקפדה על תנאים מחמירים של איכות גבוהה וחומרים אורגניים לחלוטין.

"ערוגות" המותג האורגני  ברוקחות טבעית שאת חייבת על המדף שלך
צילום:  יח"צ "ערוגות" המותג האורגני  ברוקחות טבעית
אז מהו "ערוגות",  מי עומד מאחורי המותג, ומי שומר לנו לא רק על עור הפנים אלה גם על הסביבה?

"ערוגות" - מוצרים אורגניים ברוקחות טבעית. ערוגות היא מותג לייפסטייל טבעי לאורח חיים בריא, טהור ואיכותי באמת, שצמח בגינה ובמטבח ומתוך חיי היומיום של אסתר לחמן – רוקחת, הרבליסטית קלינית יועצת תזונה ובריאות.

אסתר ואיתי לחמן: האנשים מאחורי המותג "ערוגות"; מוצרים אורגניים המופקים ברוקחות טבעית, מן הערוגה שבחווה היישר אל הבקבוק. למותג מגוון מוצרים אורגניים השומרים על בריאותנו, על הסביבה ועל כדור הארץ. "ערוגות" מוביל ברוקחות טבעית וביצירת פורמולות למוצרים טבעוניים בישראל.

מוצרי "ערוגות" הם על טהרת הצמחים האורגניים וללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ואין בהם בישום וחומרים משמרים. כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד.

קרם גוף אתרוג של המותג "ערוגות" ברוקחות טבעית
צילום:  יח"צ "ערוגות" המותג האורגני  ברוקחות טבעית
מה בחנות המוצרים של "ערוגות"?

הסדרה לשיער
מבחר סוגי שמפו טיפוליים, מבוססי צמח הקינואה או חומצה היאלורונית כנגד נשירת שיער וחיזוק שורשים, וסוגי שמפו לכל המשפחה המכילים את צמח הברגמוט והלבנדר; מרכך לשיער המכיל תה ירוק; מסכה לשיער על בסיס שמן אובליפיחה ושמן חוחובה; סרום לשיער המגן מפני נזקי השמש והסביבה, המכיל שמן קיק לזירוז הצמיחה.

הסדרה לגוף
סבונים מוצקים ונוזליים השומרים על לחות העור: סבון פילינג עם זרעי משמש לניקוי העור; סבון לבעלי עור רגיש, על בסיס צמחי הקלנדולה והקמומיל; חמאת גוף על בסיס חמאת שיאה להזנת העור עם ריח מיוחד;  קרם ידיים, רגליים וגוף מסדרת האתרוג, להזנה והשבת הלחות לעור; שמן עיסוי ארומתרפי, קרם הגנה לגוף 30SPF המבוסס על תמציות צמחים עם חומרים פעילים בטבע שפיתחו מנגנוני הגנה מהשמש, שמנים ואבץ. דיאודורנט שאינו סותם את נקבוביות ההזעה ומנטרל ריחות רעים.

הסדרה לפנים
סבוני פנים נוזליים לסוגי עור שונים מבוססי צמחים אורגניים, אינם מייבשים את הפנים ושומרים על לחות העור; קרם יום וקרם לילה מבוסס על צמח פעמוני שלג לחידוש תאי העור. קרם עיניים תלתן; קרם יום נץ חלב וקרם יום מרווה. סרום חומצה היאלורונית המופק מחיטה, מעניק מילוי נפחים ומטשטש קמטים וקמטוטים; סרום ויטמין C, להבהרה ולהעלמת כתמי שמש; סרום אתרוג המכיל שמן זרעי אתרוג בעלי איכויות מרפאות, לחידוש העור והשבת לחות וקרם הגנה אורגני לפנים 30SPFהמבוסס על תמציות צמחים, שמנים ואבץ, להגנה מהשמש.

משחה אורגנית קלנדלה של המותג "ערוגות" ברוקחות טבעית
צילום:  יח"צ "ערוגות" המותג האורגני  ברוקחות טבעית
בחנות גם: איפור אורגני נושם, מארזי מתנה לחג ולכל ימות השנה, בשמים אורגניים נושמים, מוצרים לאם ולתינוק ועוד.

את מוצרי "ערוגות" ניתן להשיג במאות נקודות מכירה בכל הארץ, בחנויות טבע, ברשתות ובאתר האונליין, שבו תמצא ואת רשימת החנויות.

חמאת גוף של המותג "ערוגות" ברוקחות טבעית
צילום:  יח"צ "ערוגות" המותג האורגני  ברוקחות טבעית
ARUGOT ערוגות |קוסמטיקה טבעית
Organic wellness ☘️
Organic vegan skincare | Naturall wellness
📞 050-224-9600

קישור לאתר "ערוגות"  https://www.habosem.com/

בשיתוף "ערוגות" קוסמטיקה טבעית
קרדיט צילומים:
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...