יום שלישי, 8 במרץ 2022

מותג שוקולד פנדה מתרחב ומציג עיצוב חדש

איך אתם אוהבים את הפנדה שלכם?
פנדה הוא ממתק שוקולדי טעים, קרמי ונקי מחלב - פתרון נהדר לרגישים לחלב ולא רוצים לוותר על שוקולד. 
הייחודיות של המותג , בהיותו זהה לחלוטין בטעמו לשוקולד החלב המקורי. שוקולד פנדה משלב בין הנאה, טעם ומרקם, לבין שמירה על החי. 

חג פורים ממש כאן מעבר לפינה, ואנחנו  בבית כבר מארגנים ונערכים  עם משלוחי מנות לבני המשפחה, חברים ומקורבים. אחד הפריטים  שיככבו במשלוח המנות השנה, בנוסף לדברי המתיקה האהובים יהיה ללא ספק שוקולד פנדה, שישמח במיוחד את הטבעונים ואת הרגישים לחלב. מאחר ומדובר גם  בשוקולד טעים ואיכותי  שכולו כשר-פרווה הוא יהיה נהדר ומתאים גם לאחר ארוחת/סעודת פורים. 

סדרת המוצרים בעיצוב החדש של פנדה כוללת טבלאות ממתק שוקולדי ב- 9 טעמים.
צילום: נדיה היבא
חברת פנדה הוקמה על ידי דניאל ואליה ברקת, אשר חיפשו מענה לצורך אישי, למוצר שוקולדי ייחודי שיעניק את החוויה החלבית והקרמית גם בגרסה הטבעונית. לאחר שנים של ניסיונות במטבח הביתי, פותח המתכון המנצח, ויחד עם תמיכתה ההדוקה של הקהילה, עבר המוצר לייצור שיוכל לעמוד בקצב הביקוש. כיום, נמכרת סדרת המוצרים בכל רשתות הטבע המובילות, ברשתות שיווק נבחרות ובארצות הברית.

סדרת המוצרים בעיצוב החדש של פנדה כוללת טבלאות ממתק שוקולדי ב- 9 טעמים: 
קלאסי, קרם בוטנים, קרם נוגט, שברי אגוזי לוז, שברי קרמל ומלח גס, לבן, לבן עוגיות, מריר במילוי קרם קפה ומריר במילוי קרם קוקוס. בנוסף משווקת פנדה חטיפים בטעם שוקולד בתוספת פיסטוק חלבה, חמאת בוטנים וקורנפלקס, נוגט ופצפוצי אורז וקוקוס קלוי.

פנדה - ממתק שוקולדי טעים, קרמי ונקי מחלב . צילום: נדיה היבא
"הופתענו לגלות שלמרות הצמיחה החדה והחדשנות הרבה בתחום המזון הטבעוני, אין כמעט ממתק שוקולד חלב טבעוני בשוק האמריקאי", אומר דניאל ברקת, מבעלי החברה, "אז התחלנו לפני כשנה וחצי לשווק את פנדה בארה"ב דרך מכירות אונליין. הביקוש הרב גרם לנו להבין שיש פוטנציאל עסקי גדול, ולכן אנחנו מרחיבים את הפעילות לרשתות השיווק בארה"ב". לדבריו, החזון של פנדה הוא להגיע לעידן בו ממתק שוקולד טבעוני יהפוך מאלטרנטיבה לברירת מחדל ויחליף את השוקולד החלבי היום-יומי.

מחיר מומלץ לצרכן:
כ- 17.90 – 21.90 ₪ לאריזת 100 גרם; 
8.90 – 10.90 לחטיף במשקל 45 גרם (לפני מבצעי הנחות).

כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ מחזיקי הדת ורבנות טבעון.
להשיג ברשתות הטבע והשיווק ברחבי הארץ.
אריזות שוקולד פנדה בעיצוב חדש צילום סטודיו יסמין ואריה

ליין מוצרי שוקולד פנדה בעיצוב חדש צילום סטודיו יסמין ואריה
פנדה, מותג השוקולד הישראלי הנקי מחלב, חולל מהפיכה כשהשיק לפני מספר שנים, טבלה בטעם ובמרקם זהה לשוקולד חלב. הקהל הטבעוני התלהב, המכירות זינקו ומפעל הייצור שהוקם בירושלים ועבר בהמשך לטבעון, נדרש להתרחב. כעת, לאחר שהשלים גיוס מהציבור, שנחשב לסכום הגיוס הגבוה ביותר שהיה עד כה בארץ בקמפיין מימון המונים להשקעות (6.5 מיליון ₪), מרענן המותג את נראותו ומשיק עיצוב חדש לאריזות המוצרים. מטרת המיתוג החדש להרחיב את הפנייה גם לקהל המפחיתנים, המהווה, על פי ההערכות, כשליש מהאוכלוסייה, וכן לרגל החדירה לשוק הבינלאומי. השקת האריזות החדשות תלווה בקמפיין פרסום דיגיטלי ובמבצעי השקה מיוחדים.

בנוסף לשינוי העיצובי של האריזות, משנה שוקולד פנדה גם את צורת הקוביות. הטבלאות והחטיפים עברו שדרוג וקיבלו עיצוב ייחודי שמעניק חווית טעם משופרת, עם מילוי עשיר יותר ופריסה מושלמת של הקרם והציפוי בכל קובייה, מה שמעניק למוצר חווית 'ביס' חדשה.
חטיפי שוקולד פנדה בעיצוב חדש צילום סטודיו יסמין ואריה

מותג שוקולד פנדה מתרחב ומציג עיצוב חדש. צילום: נדיה היבא

בשיתוף מותג השוקולד פנדה
קרדיט צילומים: סטודיו יסמין ואריה-התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

קניון עופר רחובות פותח שלוש חנויות קונספט: תכשיטי דנון, סטודיו פשה ומותג האופנה PIERRE CARDIN‏

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע שלוש חנויות קונספט חדשות: לראשונה חנות (ולא דוכן) של המותגת כשיטי דנון, המפעיל 7 דוכנים ...