יום שני, 3 בינואר 2022

"מיינדפולנס מעבר למודעות הקשובה" ספר חדש לפסיכותרפיסט והמורה הרוחני סטפן בודיאן

הגישה הישירה   לשלווה,  אושר   ואהבה   אינסופיים.

המודעות הקשובה חלחלה זה מכבר לחיים המודרניים, ויש לכך סיבה – הוכח כי היא משפרת מצב רוח, מפחיתה מתחים, מחזקת בריאות ומעצימה ביצועים. למרות זאת, בתרבות ההישגים המהירה שלנו, תרגול מיינדפולנס עלול להיתפס כמו עוד משימה לרשימה המטלות האינסופית שיש לנו ממילא. אבל אם היינו יכולים לשחרר את הניסיון "להיות קשובים" ותחת זאת פשוט להירגע לתוך אושר ונינוחות ופשוט להיות מודעים, כאן ועכשיו?

"מיינדפולנס, מעבר למודעות הקשובה" הוא ספר פורץ דרך שנכתב על ידי המומחה למדיטציה, הפסיכותרפיסט והמורה הרוחני סטפן בודיאן, המתמחה במסורת של חוכמת הזן הלא–דואלית וחלוץ אסכולת האדוויטה בשילוב חוכמת המזרח והפסיכולוגיה המערבית.

מיינדפולנס-עטיפה_קדמית3
צילום הכריכה באישור שימוש משרד יחסי הציבור
הספר לוקח את הקוראים אל מעבר למכניקה של המודעות הערה כדי להציע גישה ישירה יותר להתעוררות רוחנית שמזמינה להכיר במצב הטבעי בזמן שלווה וערות אינהרנטיות.

העקרונות הללו והמדיטציות המודרכות יעזרו לקוראים לגלות מודעות טהורה שבה אין הפרדה בין העצמי לבין האחר. ועם ההשקפה החדשה והרעננה הזו למצוא דרך חיים חדשה, שופעת אהבה, חמלה, שלמות ואושר שמחפשים תמיד – ללא כל צורך בתרגול.

הוצאת אור-עם
כריכה רכה
118 עמודים
ג'נר: פסיכולוגיה/מודעות עצמית
מחיר מומלץ לצרכן: 98 שקל

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

צילום הכריכה באישור שימוש משרד יחסי הציבור
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...