יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

חברת "נאוברנד" תשווק בישראל סדרת סוכריות קשות ללא סוכר של המותג: ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל LAVDAS

  מהפכה בישראל ובשורה משמחת לאוהבי הסוכריות הקשות ללא סוכר!!!

חברת "נאוברנד" מרחיבה את פעילותה בתחום מוצרי המזון ותשווק בישראל סדרת סוכריות קשות ללא סוכר של המותג: ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל LAVDAS.


סדרת הסוכריות החדשה כוללת שלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, המיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך, המשלבת לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר, הממלא את הפה בשני טעמים ומרקמים בו זמנית. זאת, לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי. כל הטעמים בסדרה ללא סוכר!

בצילום סוכריות ללא סוכר  ZERO CANDIES צילום אימג ארט חברת נאוברנד
וידוי אישי:  אני מכורה לסוכריות קשות ללא סוכר!!!
יש כאלו שאוהבים ללעוס מסטיקים,  אני אוהבת סוכריות וכל פעם בטעם אחר ומקפידה שיהיו ללא סוכר. הסוכריות עבורי הם   סוג של  צורת הרגעה, שהפה יהיה עסוק כל הזמן. אני נוהגת להחזיק אותם בכל מקום, שתמיד יהיו בהישג יד:  בתיק האישי, במכונית, במטבח, ליד המחשב, ליד שולחן הגיהוץ ובכל פינה בבית. 
עכשיו עם סדרת הסוכריות הקשות ללא סוכר של המותג  ZERO CANDIES עם הטעמים החדשים  שאני כל כך  אוהבת עבורי זאת "חגיגה מושלמת".  כל פעם נהנית מטעם אחר בפה. חייבת לציין שהאריזות נוחות לנשיאה נפתחות ונסגרות בקלות ובעלות עיצוב מרהיב וצבעוני במיוחד. 

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES צילום: ליאור קסון 
 הסוכריות מכילות תחליפי סוכר (ISOMALT וסטיביה), אינן מכילות חומרים משמרים ועומדות ברפורמת הסימון התזונתי בכמות הסוכר והשומן הנמוכה.

סוכריות ZERO CANDIES, מביאות בשורה חדשנית והזדמנות צריכה אימפלס יום יומית לקטגוריית הסוכריות הקשות, שעד כה כללה בעיקר סוכריות באריזת שקית לא נוחה לנשיאה. סדרת Zero מגיעה באריזה קומפקטית, אלגנטית הנכנסת בקלות לכל כיס, תיק וליד ידית ההילוכים באוטו.

את מהלך ההשקה ילווה קמפיין פרסום ארצי ברוח המותג ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהשקעה מאסיבית, באמצעות משרד הפרסום דבי ורון, וזאת במטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, המוערך בכ-30 מיליון ₪ לפנות לקהלים חדשים ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות ויום יומיות.


נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES צילומים ליאור קסון 
רעות וקנין, מנכ"לית "נאוברנד":"כחלק מתפיסת החברה ושאיפתה לעצב מחדש את שוק המזון בישראל, אנחנו מתרגשים להביא בשורה אמיתית לשוק הסוכריות הקשות. הפיתוח החדשני של הסוכריות, גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של עיצוב האריזה, ייצר אלטרנטיבה איכותית וישנה את הרגלי צריכת הסוכריות הקשות ללא סוכר בישראל".

את סדרת הסוכריות החדשה ניתן לרכוש בכל רשתות המזון והשיווק המובילות. 
המוצר הינו בעל הכשר של בד"ץ וסטהיים, והרב רלב"ג חלב נכרי (למוצרים החלביים). 
המחיר הסופי יקבע בהתאם להחלטת הרשתות ומחירן ינוע בממוצע בין 7-8 שקלים לאריזה, המכילה 12 סוכריות.


נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES צילומים ליאור קסון 
אודות: 'נאוברנד' (2017) חברת יבוא צעירה וחדשנית, המנוהלת ע"י בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות, המשלבת מקצוענות בלתי מתפשרת לצד חדשנות, יוזמה, פיתוח מוצרים, ביסוס ובניית מותגים. לחברה ניסיון רב בעבודה עם חברות המזון המובילות בארץ ויצרנים מובילים מהעולם.


סדרת סוכריות קשות ללא סוכר של המותג: ZERO CANDIES מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל LAVDAS
צילומים: נדיה היבא
ערכה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

קניון עופר רחובות פותח שלוש חנויות קונספט: תכשיטי דנון, סטודיו פשה ומותג האופנה PIERRE CARDIN‏

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע שלוש חנויות קונספט חדשות: לראשונה חנות (ולא דוכן) של המותגת כשיטי דנון, המפעיל 7 דוכנים ...