יום שלישי, 19 בינואר 2021

סדרת קרקר THIN של פיטנס מתרחבת עם מוצרים חדשים המכילים ירקות

להיטים חדשים כאלה טרם נראו על המדפים של אסם-נסטלה!!!
לאחרונה הגיעו לשולחננו 2 מוצרים חדשים טעימים ומרגשים במיוחד של אסם-נסטלה להתנסות וטעימה.


מדובר בקרקרים דקים וקריספיים המכילים דגנים מלאים וירקות אחד בטעם עדין של סלק  בצבע סגול עז, והשני בטעם עדין של בטטה בצבע כתום חזק . הקרקרים בטעם סלק הפכו מיד ללהיט מבוקש אפילו על ידי הנכד שלי בן השלוש וחצי שביקש עוד. הזוגי שלי אהב מאוד את הקרקר בטעם בטטה . האריזה חוסלה עם בירה קרה תוך כדי צפייה במשחק כדורגל. 

סדרת קרקר THIN של פיטנס המכילים ירקות - בטעם סלק. צילום: נדיה היבא
ההתלהבות מהמוצרים החדשים הייתה כה גדולה שלא הספקתי לצלם, וכמובן נסעתי לקנות אריזות נוספות גם כדי להמשיך ולהינות מהקרקרים בארוחת הבוקר או מאוחר יותר ליד המחשב. 

הקרקרים נהדרים לאירוח, מתאימים להגשה עם מטבלים שאוהבים, ויהפכו כל שולחן לססגוני וחגיגי בגלל צבעוניותם.

המוצרים החדשים בעלי יתרונות תזונתיים כמכילים דגנים מלאים וירקות. הם טעימים, צבעוניים, דקים וקריספיים ומכילים כ- 99 קלוריות ל- 5 יחידות בלבד.

סדרת קרקר THIN של פיטנס - בטעם סלק. צילום: נדיה היבא
סדרת קרקר THIN של פיטנס - בטעם סלק. צילום: נדיה היבא
הקרקרים משתלבים נהדר בכל ארוחה, עם גבינה, ממרחים או סתם לנשנוש, מכילים דגנים מלאים וירקות לתזונה טובה ומאוזנת יותר, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם. 

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "השקת הקרקר של פיטנס הייתה בשורה של ממש לעולם המאפה המלוח ולראייה- הצרכנים הישראלים התאהבו במוצרים ומאז השקתם הם תופסים את המקום הראשון בקטגוריה. כחברה שחרטה על דגלה הצעת ערך שלתזונה טובה יותר, אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הסדרה עם מוצרים המכילים ירקות. הקרקרים החדשים מציעים תזונה טובה יותר, הם טעימים במיוחד וימשיכו לחזק את פיטנס כמותג ה Better for you המוביל והחזק בעולם המאפה המלוח".

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90-11.90 ש"ח לאריזת 140 גרם
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות : כשר-פרווה, הרבנות הראשית יוקנעם עלית, בד"ץ העדה החרדית

סדרת קרקר THIN של פיטנס . צילום: נדיה היבא
המותג המצליח Fitness ביסס עצמו בשנים האחרונות כמותג ה Better for you המוביל בקטגוריית המאפה, בזכות שילוב מושלם בין טעם נהדר, חומרי גלם טובים ומזינים והמלצה על מנה קלורית מדודה.

סדרת קרקר THIN מבית המותג הושקה בסוף 2019 ובחודשים ספורים ביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים מכילים דגנים מלאים, הם דקים, קריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה חדשה, כיפית ומרעננת בעולם הקרקרים האפויים.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...