יום שלישי, 22 בספטמבר 2020

טאצ' - סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי לכל מטרה וטיפים לניקוי הבית

בשורה משמחת לאוהבי הניקיון !!!
שחקן חדש על המדפים של מוצרי הניקיון בשם טאצ'. את המוצרים הנהדרים של המותג תוכלו לזהות לפי הצבע הסגול.

לקראת חגי תשרי משיקה "קבוצת שניב-סאסאטק", סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי הבית תחת המותג טאצ'.

את הניקיון בבית אני עושה בעצמי (לא מחזיקה עוזרת!) מזיזה חפצים, ספות, כורסאות, מקרר ועוד, מה שנקרא "ניקיון יסודי" ולפעמים נעזרת בבעלי שתמיד אומר: "עוד פעם את משתגעת עם הניקיונות"!!! לאחרונה מקפידה הרבה יותר על ניקיון וחיטוי  כי אנו לא יוצאים כמעט מהבית עקב קורונה וימי הסגר.

בית נקי גורם לאנרגיות טובות, לאווירה טובה ונעימה, ומשרה סוג של נוחות, ואם הבית גם מריח כמו בית מלון אז ההרגשה והתחושה עוד יותר מושלמת.

אילנית לוי פרזנטורית של המותג טאצ' צילום עומר וידר 

החלק הקשה ביותר בניקיון הוא למצוא את המוצרים הנכונים והטובים ביותר לביצוע המשימה. סדרת מוצרי הניקוי של טאצ' גורמת לכל בית להיראות כמו חדש והתוצאה – בית נקי ונטול חיידקים עם ניחוח משגע של בית מלון שנשאר בחללי הבית לאורך זמן.

למותג 'טאצ' מגוון פתרונות לניקוי, אחזקה וטיפוח הבית:   מוצרי אקונומיקה לסוגיהם, מוצרים לניקוי וטיפול במשטחים שונים, מוצרי הדברה לשימוש ביתי, מוצרי כביסה ובישום. לצד מוצרים משלימים לניקיון ואחזקת הבית: מטליות, כריות קרצוף, שקיות ניילון, מוצרי עזר למטבח ומוצרים חד פעמיים לאירוח. לשוחרי איכות הסביבה, מציע המותג מוצרי ניקיון אקולוגיים איכותיים מסדרת "גרין קייר".

בין המוצרים תוכלו למצוא:

💦 מרכך כביסה מרוכז ומבושם 5X – לבגדים ריחניים לאורך זמן, במגוון ניחוחות נעימים באריזת 1 ליטר.

💦 סדרת מסירי כתמים לכביסה -OXY POWER:  ללא אקונומיקה, קוטלים 99.9% מהחיידקים ומכילים חמצן פעיל. טיפול יסודי לכל סוגי הכתמים, פועל מיידית על הכתם ומשפר את פעולת הניקוי של מכונת הכביסה, להשיג באריזת 3 ליטר לכביסה לבנה או צבעונית וכן במרסס באריזת 750 מ"ל.

💦 מגבונים אנטי בקטריאליים לחים לחיטוי וניקוי כללי של משטחים: נוחים לשימוש, חד פעמיים ויעילים, קוטלים 99.9% מהחיידקים על כל משטח, ברזים, שירותים, ידיות, לחצנים, מתגי תאורה ועוד. להשיג באריזה אישית לנשיאה נוחה לכל מקום, במארז 50  יח' או במארז דלי 400 יח'.

💦 נוזלים לניקוי כלים 24% חומר פעיל עם אפקט הקצפה משופר באריזת 750 מ"ל ובנוסף נוזלי כלים 36% חומר פעיל במיכל 750 מ"ל כולל משאבה להשיג בניחוחות של לימון רענן, תפוח ירוק ולבנדר. עוד בסדרה נוזלי כלים סנסטיב לעור רגיש, 36% חומר פעיל בניחוחות נעימים של: מלון בוטיק וספא מפנק.

💦 מרסס לניקוי והברקת חלונות ומשטחים: מבריק במהירות את כל סוגי המשטחים, אנו משאיר סימנים  ואף דוחה אבק. להשיג באריזת 1 ליטר.

💦 קצף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה: יעיל, חסכוני ובטוח, אנטי בקטריאלי, משמיד חיידקים 99.9%מיועד לניקוי יסודי של כל משטח, להשיג באריזת 750 מ"ל מרסס.

💦 נוזל מבושם לניקוי רצפות: מנקה ומבריק ביסודיות את כל סוגי הרצפות, מותיר בישום עוצמתי, בניחוח מלון בוטיק או ספא מפנק , להשיג באריזת 2 ליטר 

👈 החברה גייסה את אילנית לוי להוביל את קמפיין הפרסום ולקדם את מוצרי טאצ' ב-3 שנים הקרובות. לדברי אילנית: "טאצ' קטן והבית מושלם"!

סדרת-מוצרי-ניקוי-וחיטוי-של-המותג-טאצ'. צילום: סטודיו שגיב

טיפים לניקוי הבית באדיבות מותג הניקוי טאצ'

שמירה על סדר וניקיון הבית היא הדרך הקלה להפחתת מתח יום-יומי, פעולת הניקיון עצמה גורמת לחלק מאתנו לדאגה. התחושה שאנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל או באיזה תדירות לבצע משימה מסוימת של משק בית עוצרת אותנו באמצע המסלול. מותג הניקוי טאצ' מעניק מספר טיפים חשובים איך להשאיר את הבית נקי ונוצץ ולהישאר רגועים:

ניקוי הבית באדיבות מותג טאצ' צילום shutterstock

חיטוי במטבח
לניקוי כיור המטבח מומלץ להשתמש בחומר ניקוי המכיל כלור פעיל. יש לרסס היטב את כל שטח הכיור כולל הדפנות, לאפשר זמן מגע של מספר דקות, בזמן זה מומלץ להניח את מטליות ניקוי רב שימושיות וכן את כריות הקירצוף של הכלים על רצפת הכיור, לרסס גם אותן בכדי לאפשר פעולת ניקוי וחיטוי יסודי גם להן. בתום הפעולה יש לשטוף היטב במים זורמים ולסחוט את המטליות.

סדרת-מוצרי-ניקוי-וחיטוי-של-המותג-טאצ'. צילום: סטודיו שגיב

רצפות
לקבלת תוצאות מעולות בשטיפת הרצפות יש להתאים את המינון לדרגת הלכלוך: ברצפות מלוכלכות מאוד יש לשים כמות גדולה יותר של נוזל רצפות, אולם לשטיפה יומיומית כדאי להימנע מריכוז יתר אשר יעמיס את הרצפה בסבון מיותר ויקשה את פעולת הניקוי.

ניקוי הבית באדיבות מותג טאצ' צילום  shutterstock

שטיפת כלים
לשיפור פעולת ניקוי הכלים רצוי להרטיב את הכלים היטב במים, במידה ועל הכלים נותרו שאריות מזון שהתייבשו מומלץ להרטיב או להשרות את הכלים במים חמים לפני פעולת הניקוי הרגילה.


הסרת שומנים שרופים
כלי בישול ותבניות כמו גם תנורים, יתנקו מהר יותר לאחר חימום קל שלהם, יש להקפיד שלא לחמם יתר על המידה וכמובן לעטות אמצעי מיגון.


ניקוי אבנית במדיח כלים
שפכו לתוך המדיח 200 מ״ל של מסיר אבנית רב שימושי, הפעילו תכנית קצרה כשהמדים ריק והאבנית תתנקה והמדיח יקבל מראה מבריק . 

ניקוי הבית באדיבות מותג טאצ' צילום  shutterstock

ניקוי אבנית במקלחונים
כתמי אבנית על זכוכית המקלחון לא ניתן להסיר עם חומרי ניקוי רגילים, יש לרסס את האזור עם קצף להסרת אבנית, לאפשר זמן מגע של שתי דקות (ניתן לעבור עם מטלית כדי לכסות את כל פני שטח הזכוכית ) ולאחר מכן לשטוף במים נקיים. בתום השטיפה חשוב לייבש את הזכוכית עם מטלית נקייה כדי לשמור על הברק ולמנוע היווצרות כתמים חדשים. טיפ זה עובד היטב גם על ברזי ניקל ואביזרי נירוסטה בחדר הרחצה.


ניקוי מברשת האסלה
את מברשת האסלה מומלץ לרסס באמצעות קצף ניקוי המכיל אקונומיקה, לבצע את הפעולה בתוך תחום האסלה, לאחר זמן מגע של 20 שניות לפחות הורידו את המים תוך כדי שהם שוטפים את המברשת. המברשת כרגע נקייה ומחוטאת :)  זהירות- חשוב לא לערבב עם חומרים נוספים בעיקר לא עם חומצות למינהן.

סדרת-מוצרי-ניקוי-וחיטוי-של-המותג-טאצ'. צילום: סטודיו שגיב

ניקוי אבק - סדר פעולות בניקוי אבק בבית
שאיבת אבק מהריפודים.
ניקוי אבק מרהיטי עץ , חלונות ומשטחים אחרים באמצעות מרסס לניקוי חלונות ומשטחים .
שטיפת הרצפה.
ובאופן זה נבטיח את ניקוי האבק בכללותו.


ניקוי מתגים ולחצנים שונים
את מתגי החשמל למיניהם, שלטים ומקלדות, מומלץ לנקות במטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי וחיטוי, כך תמנעו פגיעה ברכיבים חשמליים/ אלקטרוניים ותצליחו להשיג ניקיון בצורה יעילה לצד חיטוי המשטח. במידה ואין ברשותכם מטליות ניקוי לחות, ניתן לרסס את חומר הניקוי והחיטוי (שאינו מכיל אקונומיקה) על גבי מטלית נקייה ונשתמש בה באותו אופן.

סדרת-מוצרי-ניקוי-וחיטוי-של-המותג-טאצ'. צילום: סטודיו שגיב

ניקוי חלקי המקרר
במקרר יש חלקי גומי ופלסטיק קבועים אשר קשים לניקוי בשל מיקומם או צורתם, לשם כך היעזרו במטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי, המטליות מאפשרות הגעה נוחה גם למקומות בעיתיים. את כפלי הגומי שעל הדלתות ניתן לנקות באמצעות שיפוד עץ חד פעמי שעל קצהו הקהה נצמיד את המטלית הלחה.


כתמים עקשניים על השיש
כתמים עקשניים הנוצרים על השיש לאחר מגע של תבלינים שונים ניתן להסיר באמצעות חומר ניקוי המכיל אקונומיקה בשילוב עם ספוג הפלא.

ניקוי הבית באדיבות מותג טאצ' צילום  shutterstock

כביסה
איך מחזירים רכות למגבות רחצה: להחזרת הרכות למגבות, מומלץ להוסיף מידי פעם לפעולת הכביסה מסיר אבנית רב שימושי. המגבות מתקשות עם הזמן כתוצאה מהצטברות אבנית אשר מצויה במים, עקב כך הן מאבדות את הרכות ואת יכולת הספיגה שלהן. כמו כן, האבנית שנמצאת במגבות משמשת כמצע לחיידקים ועובשים ובעת שהמגבת נרטבת עולים ממנה ריחות רעים. אותה אבנית גם מונעת מחומרי הריכוך והבישום שבמרככי הכביסה לפעול על המגבות בתהליך הכביסה.

1. הסרת כתמים עקשניים מכביסה:  מומלץ להשתמש במסיר כתמים על בסיס חמצן פעיל בשילוב של מעט אבקת כביסה, יש לבצע את הפעולה על בגד רטוב ולא יבש. האבקה תורמת לשחרור מואץ של החמצן הפעיל שבחומר ומעלה את אפקטיביות הניקוי וחדירת החומר לתוך הסיב. בתום הפעולה, לפני שהבגד מתייבש, יש להמשיך פעולת כביסה במכונה כרגיל.

2. הגברת אפקטיביות של פעולה הכביסה - בעת הכנסת הכביסה למכונה חשוב להימנע מהעמסת יתר של בגדים, וזאת בכדי לאפשר לכל חלקי הבגד להירטב כראוי ולהיחשף לחומרים הפעילים. במידה והמכונה עמוסה יתר על המידה, יווצרו קפלים באזורים לחוצים שבהם עלולים להיכלא מרכך או נוזל כביסה שלא יירטבו כראוי ויפגעו בפעולת הניקיון, ועקב כך עלולים להישאר כתמים על גבי הבגד.

3. שימוש נכון במבשם כביסה: בעת שימוש במייבש כביסה לקראת סוף תהליך הייבוש (10 הדקות האחרונות) זה הזמן האידיאלי לרסס מבשם כביסה בתוך במייבש ולהשלים את פעולת המייבש עד תומה.

סדרת-מוצרי-ניקוי-וחיטוי-של-המותג-טאצ'. צילום: סטודיו שגיב

את מוצרי טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות במחירי השקה משתלמים במיוחד הנעים בין 7.90 שח למרסס חלונות 1 ליטר ועד 24.90 שח למסיר כתמים לכביסה 3 ליטר.

שנה טובה ובריאה , וחג שמח לכל העוקבים והקוראים שלי!

מאחלת: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...