יום ראשון, 13 בספטמבר 2020

אילנית לוי מרימה לרגל השנה החדשה תוכנית בישול

מידי שנה בית האופנה גולברי חוגג את השקת קולקציית סתיו/חורף באמפיתאטרון בקיסרייה עם 4,000 מוזמנים, בתצוגת אופנה מושקעת במיוחד, הכוללת 25 דוגמניות ומופע של זמרים/להקות ישראליים. השנה, בשל הקורונה וההנחיות, ערכה חברת האופנה גולברי בחמישי האחרון (10.9) את השקת הקולקצייה בקפסולות מצומצות, בחנות הדגל בקניון TLVבתל-אביב.

אורחת הכבוד היתה: מנחת הטלוויזיה אילנית לוי, הפרזנטורית של המותג ובנוכחות בעלי החברה: דוד, משה ויעקוב גולברי.

אילנית לוי צילום אסף לב  
הארוע כלל קוקטיל חגיגי ומייצג אופנה שחשף קולקצייה שעוצבה למציאות המשתנה: פריטים אקלקטיים ושימושיים כמו: מכנסי קז'ואל קלילים ליום יום, טייצים בנגיעות לורקסים, עליוניות בשלל צבעים, חליפות סריג מגוונות בטוויסט ספורטיבי ועוד.

אילנית לוי פתחה את האירוע וסיפרה שבקרוב תשתתף בתוכנית בישול חדשה בטלוויזיה ועל תוכניותיה לחגים אמרה: "אם לא יהיה סגר אז את ראש השנה נבלה בבית עם המשפחה המורחבת ואני מתכננת לבשל לבד - מעדנים! בחופשת סוכות אם לא יהיה סגר אנו מתכננים טיול משפחתי לדרום הארץ."

משה גולברי ברך את האורחים ואמרשהחורף הנוכחי תשקיעה החברה במהלך אסטרטגי רחב עם אילנית לוי ויש למה לחכות...עוד עדכן גולברי שבשבוע הבא יעלה הקמפיין בכיכובה של אילנית לוי, לרגל השקת הקולקצייה החדשה – בהשקעה של 4 מיליון שח.

מימין דוד גולברי אילנית לוי לינור יעקב ומשה גולברי צילום אסף לב 

מימן דוד גולברי אילנית לוי לינור יעקב ומשה גולברי צילום אסף לב 
בתום האירוע הוזמנו האורחים להרמת כוסית וברכת שנה טובה.

שנה טובה ומתוקה, בריאות  וחג שמח!
מאחלת: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חב' מילוטל משווקת 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.

 בשורה משמחת לכל אוהבי הצ'יפס!!! חברת מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא נהדרים שלא תפסיקו לנשנש והילדים יבקשו עוד.  הצ'...