מכירות שיא ב"קניון הזהב" בתקופת חול המועד פסח – גידול של 5.5% בפדיונות למ"ר לעומת המכירות בחג פסח בשנה שעברה.
יוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב מציין שבכל אחד מימי חול המועד וערבי החגים ביקרו בקניון כ-47,000-50,000 איש לעומת הממוצע הרגיל של כ-30,000 מבקרים ביום.
אחת הסיבות המרכזיות לגידול המרשים במספר המבקרים והגידול בהיקף המכירות הינו מזג האוויר הקר שהיה בחול המועד פחות יצאו לטיולים בשטח ויותר חיפשו בילוי בקניונים ובמקומות מקורים.
עפ"י בדיקה ראשונית, היקף המכירות היומי ב"קניון הזהב" בימי חול המועד היה כ-4.5 מיליון ₪ בממוצע ליום (בכל אחד מימי חול המועד וערבי החג)
ערכה נדיה היבא
בכתבה צילומים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!
יוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב מציין שבכל אחד מימי חול המועד וערבי החגים ביקרו בקניון כ-47,000-50,000 איש לעומת הממוצע הרגיל של כ-30,000 מבקרים ביום.
אחת הסיבות המרכזיות לגידול המרשים במספר המבקרים והגידול בהיקף המכירות הינו מזג האוויר הקר שהיה בחול המועד פחות יצאו לטיולים בשטח ויותר חיפשו בילוי בקניונים ובמקומות מקורים.
קניון הזהב מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום |
יוסי לגזיאל מנכל קניון הזהב קרדיט מורג ביטן |
ערכה נדיה היבא
בכתבה צילומים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.