יום שני, 29 באפריל 2019

"יריית פתיחה" - רבי המכר של אי.קיי. בלייר וספר ראשון בטרילוגיית לוטוס שחור של סופרת

בימים אלה יוצאת לאור טרילוגיית "לוטוס שחור" בעברית בהוצאת אדל. יריית פתיחה הוא רומן אפל, מותח ומעניין, שהגיבורים בו מסקרנים, ומחזיקים את הקורא במתח לאורך כל העלילה עד הסוף המפתיע.

אותי זה החזיק כל הלילה ערה...

"אומרים שכשאתה נוקם במישהו אתה מאבד את התמימות. אבל אני לא תמימה. כבר הרבה מאוד זמן. תמימותי נגנבה ממני.
החיים שהייתי אמורה לחיות נלקחו ממני, ואיתם הנשמה שאיתה נולדתי וליבי שהיה גדוש בחיים מלאי תקוות וחלומות.
הם אינם. נעלמו.
אפילו בחירה לא הייתה לי.
אני מתאבלת על החיים ההם. מתאבלת על כל מה שיכל להיות לי. עד עכשיו.
אני מוכנה לקחת בחזרה את מה שתמיד היה אמור להיות שלי. אני משתוקקת לתבוע נקמה על מה שנתלש ממני באכזריות.
אך בכל תוכנית ישנו פגם גורלי. לפעמים זה הלב".


יריית פתיחה - עמוד קידמי. צילום יחצ

"אני מזדקפת ומחליקה את אריג שמלתי המבריק, מעבירה אצבעות בשערי הארוך האדמוני, העוטף את כתפיי החששופות בתלתלים חופשיים בשמיכה של ארגמן. אני מרגישה מרגישה את קרירות המשי הכחות עמוק, הנאחז בקימורי גזרתי הקטנה והעדינה. אני האישה הטובה והמאופקת ובעלי הוא מקור ההערצה שלי, לפחות למראית עין..."

כריכה רכה
מספר עמודים: 392
תרגום: טל לוי אסקרי
הוצאת אדל
ז’אנר: רומן עכשווי, רומן אופל
שנת הוצאה: פברואר 2019
סדרה:  ספר ראשון בטרילוגיות לוטוס שחור
מחיר מומלץ לצרכן: 98 שח
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...