יום ראשון, 14 באפריל 2019

מבצע אביבי בלי קופר ג'ינסים החל מ-149 ₪

רשת לי קופר יוצאת במבצע לפתיחת האביב: ג'ינסים החל מ-149 ₪ לנשים וגברים מקולקציית קיץ 2019 החדשה.

קולקציות "לי קופר" מובילות את הטרנדים החמים בעולם האופנה לצד איכות בלתי מתפשרת עם דגש על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה על נוחות הלקוחות.

לי קופר ג'ינסים החל מ-149 שח צילום גולי כהן 
לי קופר ג'ינסים החל מ-149 שח צילום גולי כהן 

בתוקף עד ה-30.04.19 לדגמים שבמבצע. 
 *אין כפל מבצעים.

בכל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ
@leecooperisrael  


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...