יום שבת, 9 בפברואר 2019

רשת לי קופר במבצעי קולקציית החורף FINAL SALE!

רשת לי קופר יוצאת במבצעי סוף עונה על קולקציית חורף!!!

במסגרת המבצע: ג'קטים ומעילים ב-149.90 ₪.

לי קופר שמלה מחיר 169.90 שח מעיל מחיר 349.90 שח צילום נועה סלטי

לי קופר מבצע מחיר מעיל רק 149 שח  צילום אלכס ליפקין

כמו כן המבצע כולל טופים: החל מפריט 1 ב-69.90 ₪, 2 פריטים ב-99.90 ₪, פוטרים וסריגים פריט 1 ב-79.90, 2 פריטים ב-119.90 ₪

קולקציות לי קופר מובילות את הטרנדים החמים בעולם האופנה לצד איכות בלתי מתפשרת עם דגש על הפרטים הקטנים מתוך מחשבה על נוחות הלקוחות.

מבצע חורף בלי קופר צילום נועה סלטי 

מבצע חורף בלי קופר צילום נועה סלטי 


המבצע יערך בכל סניפי לי קופר חל מה-04.02.19 עד ה-14.02.19


*לדגמים שבמבצע *אין כפל מבצעים
בכל סניפי רשת לי קופר ברחבי הארץ
leecooperisrael
פייסבוק/ אינסטגרם

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...