יום שלישי, 5 בפברואר 2019

בועז מולדבסקי נבחר ליו"ר דירקטוריון מכון היהלומים הישראלי

מועצת המנהלים של מכון היהלומים בחרה אמש (יום א) את בועז מולדבסקי (52) לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של מכון היהלומים הישראלי.

מולדבסקי שימש במהלך השנה האחרונה כמ"מ יו"ר מכון היהלומים הישראלי ואף משמש אף כיו"ר ועדת הכספים בבורסת היהלומים.

מולדבסקי הינו מנכ"ל משותף (יחד עם יוסי מולדבסקי) של קבוצת מולדבסקי, העוסקת ביהלומים, נדל"ן וטכנולוגיה. השניים הינם דור שני בעסקי המשפחה.

כמנכ"ל מכון היהלומים הישראלי משמש אביאל אליה שמונה באפריל 2018 לתפקיד לאחר ששימש במשך 5 שנים כיועץ משפטי ומזכיר של מכון היהלומים הישראלי.

בועז מולדבסקי צלם אסף לוי

בועז מולדבסקי צלם אסף לוי

עם בחירתו לתפקיד כיו"ר הדירקטוריון של מכון היהלומים, אמר בועז מולדבסקי: "אני מודה לחברי מועצת המנהלים אשר נתנו את אמונם בי ומבטיח שאעשה הכל על מנת להצעיד את ענף היהלומים הישראלי, לחזקו ולמצבו בשורה הראשונה של מרכזי היהלומים העולמיים".

מכון היהלומים הישראלי הינו גוף ככל-ענפי, שמטרתו לקדם את ענף היהלומים הישראלי ולסייע לציבור היהלומנים להוציא לפועל משימות שחברת יהלומים אחת לא יכולה לממשן. מטרה נוספת המוצבת בפני מכון היהלומים הישראלי היא העצמת כוחו של מרכז היהלומים הישראלי, חיזוקו ומיצובו בשורה הראשונה של מרכזי יהלומים עולמיים. המכון עוסק בקידום היצוא והשיווק, מידע ויחסי ציבור, ייעוץ בנושאי אבטחה והפעלת אתר מסחר ענפי ומרכזי מידע שונים בנושאי היהלומים.

מכון היהלומים פועל באמצעות מועצת מנהלים (דירקטוריון) המייצגת את כל המעורבים בעשייה בענף היהלומים הישראלי ויושבים בה נציגי ממשלת ישראל, התאחדות תעשייני היהלומים, בורסת היהלומים, הסתדרות העובדים החדשה, בנקים הפעילים בענף היהלומים ועוד.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...