יום שבת, 15 בספטמבר 2018

חדש על מסכי הקולנוע: ג'וני אינגליש 3 Johnny English Strikes Again

ההרפתקה החדשה מתחילה כשמתקפת סייבר חושפת את זהותם של כל סוכני הביון בבריטניה, מה שמותיר את ג'וני אינגליש (מיסטר בין)  כתקווה האחרונה של השירות החשאי.

למרות שכבר פרש, ג'וני מיד מתגייס לעצור את ההאקר המסתורי שמאיים על שירותי הביון. במהרה הוא מגלה שכמה דברים השתנו מאז שפרש והוא מרגל אנלוגי בעולם דיגיטלי. 
הדרך להצלת העולם, כמו תמיד – קורעת מצחוק.




רואן אטקינסון (מיסטר בין) חוזר לדמות המרגל הכי מצחיק על המסך. 

רואן אטקינסון ידוע בשל דמותו האגדית מיסטר בין אשר שודרה בתחילת שנות ה – 90 בבריטניה ובכל העולם ואף הפכה לסרט קולנוע מצליח תחת אותו שם. אטקינסון דורג במגזין האובזרבר כאחד מ – 50 השחקנים המצחיקים בתולדות הקומדיה הבריטית וכאחד מ – 50 הקומיקאים הטובים בכל הזמנים.

 אטקינסון זכה להכרה ציבורית ראשונה בתכנית המערכונים "מבט הפוך" משנת 1979. אמה תומפסון שחקנית בריטית מוערכת זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה בסרט "זיכרונות מאחוזת האוורארד. תומפסון הייתה מועמדת פעמיים נוספות לפרס האוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר וזכתה גם בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר. בין שוברי הקופות בהם כיכבה: על תבונה ורגישות, אהבה זה כל הסיפור, סדרת סרטי הארי פוטר, להציל את מר בנקס ועוד.


ג'וני אינגליש 3  Johnny English Strikes Again  צילום יחצ

ז׳אנר:הרפתקאות, קומדיה, פעולה
תאריך בכורה 20/09/2018
בריטניה, (2018), 110 דקות, אנגלית

במאי: דייוויד קר
שחקנים: רואן אטקינסון, אמה תומפסון, אולגה קורילנקו
Tulip entertainment

ערכה: נדיה היבא
הצילומים והסרטון באישור שימוש היחצ

הצטרפו לאינסטגרם שלי
לדף הפייסבוק : נדיה היבא
לקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...