יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

רשת Burgerim מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים: בבנימינה, נצרת עלית ובנתניה

רשת Burgerim  מתרחבת ופותחת שלושה סניפים חדשים: בבנימינה - ברחוב השריג 2,  הסניף יפתח השבוע הקרוב וכן עד סוף השנה יפתחו עוד שני סניפים:  בביג נצרת עלית   ובקריית השרון בנתניה.
הרשת תשקיעה כ-1.5 מיליון ₪ בפתיחת שלושת הסניפים החדשים.


כמו כן בימים אלו משלימה הרשת שיפוץ ושדרוג של סניף בורגרים  במגה אור בכפר סבא, בהשקעה של 100 אלף ₪. הסניף משתרע על שטח של 100 מ"ר ואף מונה זכיין חדש – לירון קומיטאו.

סניף בורגרים  בבנימינה . צילום בוריס צרניאקוב

סניף בורגרים בנימינה . צילום בוריס צרניאקוב 


סניף בורגרים בבנימינה יפתח השבוע על שטח של 100 מ"ר, עם כ-50 מקומות ישיבה. הסניף יפתח על ידי שני זכיינים חדשים ברשת - אסי ומרב קטשל.


עד סוף שנת 2017 יפתחו שני סניפים חדשים נוספים של רשת בורגרים במתחם ביג נצרת עלית סניף שישתרע על שטח של 100 מ"ר עם כ-40 מקומות ישיבה ובקריית השרון בנתניה סניף בגודל של כ 80 מ"ר עם כ-30 מקומות ישיבה.

סניף בורגרים כפר סבא - צילום לירון קומיטאו
סניף בורגרים כפר סבא - צילום לירון קומיטאו

רשת בורגרים שנרכשה על ידי קבוצת  BBB,  מונה כיום כ-50 סניפים ברחבי הארץ מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון. מרבית הסניפים הינם כשרים בדרגות שונות, למעט הסניף באילת אשר פתוח בשבת והסניפים במגזר הערבי אשר אינם כשרים.

לפרטים נוספים באפליקציית הרשת: www.iburgerim.co.il


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...