יום ראשון, 24 ביוני 2018

נפתח מרכז הקניות החדש ''SEVEN'' בירכא

בימים אלו נפתח מרכז קניות, בילוי ועסקים חדש בירכא – מרכז ''SEVEN''. 
המרכז נפתח על שטח של כ-20 דונם – ועליו 7,250 מ''ר בנוי!
מרכז זה מהווה הרחבה למרכז הקניות הקיים של ''ביג'' המשתרע על שטח דומה.

מתחם ''SEVEN'' הוקם ע''י שותפות ''רקע מידאס'' שבבעלות משותפת 50% חב' ''מידאס'' הציבורית , 50% חב' ''רקע הר בע''מ'' מקבוצת ''צים מרכזי קניות'' ויואב קפלן, בהשקעה כוללת של כ-50 מיליון ש''ח.

שותפות ''רקע מידאס'' חתמה הסכם עם חב' ''ביג'' שבבעלותה מתחם קניות הממוקם בסמיכות למתחם הקניות החדש ''SEVEN'' לפיו ביג תנהל את שני מתחמי הקניות בירכא במיתוג ''ביג פאשן אאוטלט ירכא''.

בין הרשתות הבולטות במרכז "seven" - "אמריקן איגל", "סופר פארם", "פוט לוקר", "אופיס דיפו", "מקדונלס", "תמנון", "המשביר אופנה".

מתחם  SEVEN - מרכז קניות, בילוי ועסקים חדש בירכא

יואב קפלן מבעלי שותפות "רקע מידאס" מציין , שההחלטה לחבר את שני מתחמי הקניות לניהול משותף נובעת מהסמיכות של שני המתחמים והתמהיל המשותף המשלים של הרשתות והעסקים שהופכים את מתחם "ביג פאשן אאוטלט ירכא" למרכז האופנה והבילוי הגדול ביותר בירכא ואחד הגדולים במגזר הלא יהודי וישרת עשרות אלפי לקוחות מהסביבה שיגיעו במהלך השבוע לקניות ובילוי ועוד מאות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ שמגיעים לקניות באזור ירכא במיוחד בסופי שבוע.

שותפות "רקע מידאס" שמתמחה בהקמת מתחמי קניות בילוי ועסקים במגזר הלא יהודי מתכננת להקים ב-5 שנים הקרובות כ- 10 מתחמי קניות בכל רחבי הארץ. (שניים מהם – ירכא ואום אל פאחם נפתחים בימים אלו).

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL-PARIS יוצא בקמפיין לרגל השקת מייק-אפ TRUE MATCH ב 13 גוונים

מותג האיפור לוריאל פריז יוצא בימים אלה בקמפיין חדש לרגל השקת מייק-אפ טרו מאץ' ב 13 גוונים, להתאמה מושלמת לכל אישה ולכל גוון עור.

הקמפיין יערך עם רונית יודקביץ' המייצגת את הנשים הבוגרות יותר, אשר גילן נע בין העשורים ה-40 ל-50. כידוע, לפני כעשור פרצה אצל רונית מחלת עור הידועה בשמה 'ויטילגו', ובאמצעות סדרת המייק-אפ טרו מאץ' מצאה את תשובתה לכיסוי מדויק לגוון העור והתעלות על כתמי העור שהתפשטו על גופה בעקבות המחלה.

רונית יודקביץ בקמפיין מייק אפ טרו מאץ של לוריאל פריז צילום רן יחזקאל


רונית יודקביץ בקמפיין מייק אפ טרו מאץ של לוריאל פריז צילום רן יחזקאל 

עוד בקמפיין משתתפת, טל מרנץ' אישה צעירה, אימא לילד קטן, המגיעה מהמגזר הדתי לאומי, בעלת שורשים מעדות שונות (עירקי, יווני, סורי וספרדי) אשר מצאה עם סדרת טרו מאץ' פתרון לתופעה מוכרת בקרב האימהות הצעירות -עיגולים שחורים בעקבות לילות ללא שינה.

כמו כן, לקחה חלק בקמפיין, סאלי קוואדרי, חובבת איפור, ביוטי ואופנה, אך סובלת מגוון עור לא אחיד המאופיין בכהויות וכתמים. עם סדרת טרו מאץ', סאלי מצאה מענה למראה מושלם וטבעי כאחד.

"מאחורי העור של כל אחד ואחת מאתנו קיים סיפור המשתקף בעור הפנים שלנו. זוהי ההבנה של לוריאל פריז, המציעה את מומחיות שלה כדי להעניק לעור הפנים של כל אישה מראה מדהים", כך לדברי Yann Joffredo , סגן נשיא לוריאל פריז העולמית.

להלן סרטוני הקמפיין:

רונית יודקביץ


טל מרנץ'

סאלי קוואדרי



מייק-אפ טרו מאץ':   הסוף לערבוב גווני מייק-אפ:    בלוריאל פריז פיתחו פורמולה חדשה המתאימה עצמה בדיוק רב ככל האפשר לגוון העור. עם מבחר של 13 גוונים, סדרת טרו מאץ' חוגגת ומפארת את היופי שבצבעי העור השונים. אם עד היום התרגלת לערבב כמה

גוונים בכדי למצוא את הגוון שלך- אז דיי בגוון אחד מהסדרה כדי ליהנות מהתאמה אידיאלית. לא TOO MATCH אלא סדרת TRUE MATCH.


ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

ד"ר להבית אקרמן מחזקת את תושבי הדרום

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, בעלת רשת מרפאות פרטיות לאסתטיקה רפואית, החליטה לעשות מעשה למען תוצרת כחול-לבן בעוטף עזה וביישובי הדרום, הגובלים על רצועת עזה.

במסגרת זו רכשה מאות יחידות של מוצרי טיפוח מבית חרושת הממוקם בישוב נתיבות שבדרום – אותם היא מעניקה במתנה לכל המטופלות שלה.

דר להבית אקרמן ומוצרי טיפוח המיוצרים בדרום.   צילום יחצ

ד"ר אקרמן מספרת שנחשפה בשבוע האחרון לפוסט בפייסבוק ובו פנייה לעזרה מבית חרושת "ערוגות טיפוח אורגני בע"מ" מנתיבות. בפוסט פנה בית החורשת לעזרה לאור המצוקה הביטחונית אתה נאלצים להתמודד מידי יום בגל ההצתות האחרון ובגל העפיפונים המכוונים לאזור.

לדבריה: "אשמח שעוד עסקים קטנים וגדולים מאזור תל-אביב והמרכז יעשו מעשה וירכשו מוצרים כחול-לבן, בעיקר מדרום הארץ".

ד"ר אקרמן מציעה במרפאותיה מגוון טיפולים חדישים בתחום רפואת העור והאסתטיקה הרפואית ללא ניתוח, ביניהם טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים. לכל לקוח מעניקה ד"ר אקרמן במתנה מוצר טיפוח של בית החרושת. כמו כן, המוצרים מוצגים בקליניקות לצד ליין המוצרים של ד"ר אקרמן.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

רשת H&O במונדיאל של מבצעים על ביגוד והנעלת ספורט של מותגים

נשארים לצפות במונדיאל בבית או יוצאים לראות את המשחקים בבר? 
מה שלא תבחרו לעשות, העיקר תעשו זאת בסטייל מכף רגל ועד ראש!!

לכבוד משחקי המונדיאל, רשת O&H יוצאת במבצע ספורטיבי לוהט – 50% הנחה על ביגוד והנעלת ספורט של מותגים נבחרים לנשים, גברים וילדים מקולקציית קיץ 2018 בקניה מעל 19.90 ₪.


H&O- יוצאת במבצע ספורטיבי לוהט 50% הנחה על ביגוד והנעלת הספורט.
צילום- יחצ


H&O- יוצאת במבצע ספורטיבי לוהט50% הנחה על ביגוד והנעלת הספורט.
צילום-יחצ
בין המותגים המשתתפים במבצע: קאפה, דיאדורה, יומברו, OP ועוד.

המבצע בתוקף עד ה- 30.6.18.

*מותנה לחברי מועדון ומצטרפים חדשים *בקנייה מעל 19.90 ₪
*אין כפל מבצעים *אין כפל מבצעים והנחות *קבלת המתנה מותנת בקניה מעל 99 ₪ .
המבצע יתקיים ברשת O&H


מהרו לפני שייגמר!!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

רשת קפה גרג מתגייסת למען ילדי וראייטי

רשת בתי הקפה גרג יוצאת בימים אלו בפעילות ייחודית למען ילדי וראייטי, תחת הסלוגן – "לעשות טוב זה צ'ארם". את פעילות זו תוביל הדוגמנית טיט איינהו.

במסגרת הפעילות, שתחל ב- 19.6.18, תציע הרשת בכל סניפיה ברחבי הארץ - תליון צ'ארם לב, שהינו לוגו וראייטי, מתאים לצמיד או לשרשרת ועלותו 55 ₪ - ההכנסות כולן יועברו לארגון וראייטי.

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: "ההירתמות לחברה ותרומה לקהילה הינם נר לרגלינו וערך מרכזי שאנו ברשת קפה גרג חרטנו על דגלינו ומשקיעים בו משאבים רבים. אנו שמחים לעשות ולפעול למען הקהילה, אין מטרה ראויה מזו". עוד ציין מלכה כי: "רשת קפה גרג פועלת באופן שוטף למען ערבות הדדית בקהילה".

קפה גרג בשיתוף פעולה עם וריאטי צילום רונית לנדקוף 

ארגון וראייטי מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. התמיכה שנותן הארגון לילדים עוזרת להם לתפקד טוב יותר, לפתח עצמאות, לתקשר, ללמוד ולהתפתח, ובסופו של דבר להשתלב בקהילה ובחברה הישראלית בצורה הטובה ביותר. במשך השנים עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים עם אוטיזם ,שיתוק מוחין, תסמונת דאון ולקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, להשתלב שיקומית וחברתית בחברה הישראלית.

לאתר  הבית של קפה גרג  http://gregcafe.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

לגזור ולשמור: איך תקנה את הג'ינס המושלם?

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שה DNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לו.

לי קופר חולצה 119.90 ג'ינס 299.90 שח נעליים 179.90 שח צילום ניר הדר

לי קופר קיץ 2018 צילום אלכס ליפשיץ 

תמיד רכשו גינס בחצי מידה יותר קטנה- בגלל צורת האריגה המיוחדת והטיפול שהג'ינס עובר מבחינת שטיפות (TWILL) יש לג'ינס נטייה להתרחב לאחר לבישה בחצי מידה. לכן מומלץ לרכוש את הג'ינס בחצי מידה קטנה יותר כדי לשמור על המראה הרצוי.

לי קופר - ג'ינס שחור . 395 ש"ח צילום מנחם עוז  


חובה בארון- גינס שחור ארוך - מסוג הפריטים שתמיד צריך בארון במיוחד בעונות האחרונות שהג'ינס השחור נהיה הכרחי כמעט בכל הופעה. הג'ינס השחור מתאים עם כל דבר ומשתלב עם כל מראה, למראה יומיומי וגם לערב.

הלהיט של העונה- ג'ינס במראה צר! הוא מחמיא לסילואט של הגוף ומאוד טרנדי. לא לפחד מבד לייקרה ומרגל צרה, לכל האנשים, גם במידות הגדולות ככל שהרגל צרה יותר המראה הוא SLIM ולכן גם במידות גדולות מראה צר מחמיא יותר לגוף. לנועזים יותר ניתן למצוא את גזרת ה SLIM LAD שהיא מאופיינת המראה צר מאוד לאורך כל הרגל (מראה גרביון).

ג'ינס ג'וג-ג'ינס שעשוי מבד סריג. הוא נראה כמו ג'ינס אבל מרגיש כמו טרנינג - סופר נוח.

לי קופר - ג'ינס כחול -  - 329.90 שח .   צילום מנחם עוז   


למראה קולי ג'ינס קרעים - חובה לעונה הקרובה! טרנד הקרעים שממשיך כבר כמה עונות רק הולך ומתחזק. הקרעים ממוקמים בברכיים או על כל הג'ינס. מדובר בקרעים גדולים שחושפים את הרגל.

"ברוגז ברוגז לעולם!" – טרנד חזק שבא והולך כל כמה שנים הוא הג'ינס באורך שבע שמיניות החושף את הקרסול למראה קליל וקייצי. מתאים ללוק ספורטיבי עם סניקרס או לוק קייצי עם סנדלים או כפכפים.

לי_קופר_-_ג'ינס כחול  -329.90-ש"ח.  צילום מנחם עוז

מידות :  ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל 36 עד 48 ) ,     חולצות- S-XXL ,     נעליים- 41-46

טווח מחירים:
ג'ינסים: 299.9-399.9 ₪
חולצות: 89.9-169.9 ₪
ברמודות: 169.9-279.9₪
נעליים :199.9-349.9 ₪

להשיג ברשת לי קופר
@leecooperisraelתיוג- 

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

לקראת עונת השיפוצים והמעברים: יריד מכירות קבוצתיות של "סוגרים הכל לדירה"

עוברים דירה או משפצים ב-2018?
במקום לבזבז את הזמן בלחפש את בעלי המקצוע והספקים, בואו לפגוש את כולם במקום אחד!
וגם: קבלו הנחות, הטבות ומבצעים מיוחדים ובלעדיים ליריד!

לקראת עונת השיפוצים והמעברים מציעה, לראשונה, "סוגרים הכל לדירה"- קבוצת הקנייה הגדולה בישראל, לרוכשי דירות ומשפצים,יריד קנייה קבוצתי שיספק את כל המוצרים הבסיסיים ונותני השירות המקצועיים ביותר, הנדרשים בעת שיפוץ או מעבר דירה.


מערכת ישיבה למרפסת במקום 4200 ש ב 2990 ש כולל הובלה סוגרים הכל לדירה
צילום: יחצ

דרור מגלושי סטולר היזמים והבעלים שעומדים מאחורי המיזם הייחודי : "אנו מובילים את הצרכן הישראלי לשינוי הסטנדרט במעבר דירה- כל המוצרים הבסיסיים ונותני השרות המקצועיים נמצאים תחת קורת גג אחת, במחירים אטרקטיביים הנמוכים ממחירם המקורי עד 70% ".יתרה מכך , כך ניתנת גם ההזדמנות לפגוש את הספקים פנים מול פנים ולהכירם ואין צורך להתרוצץ מספק אחד לאחר, דבר החוסך זמן ומאמץ.






יריד המכירות הקבוצתיות של "סוגרים הכל לדירה" יציע מגוון עצום של מוצרי חשמל, ריהוט, ארונות הזזה, ריהוט גן, מקלחונים, גרילים ועוד לצד אנשי מקצוע המחויבים לשרות מקצועי ואמין.

מחירים לדוגמא:

  • מקררים דלת מעל דלת 650 ליטר ב 3990 ש"ח  (שארפ, בוש, בקו, האייר ועוד)
  • תנורים בנויים (בוש, סימנס, רוזייר ועוד) החל מ- 890 ש"ח
  • סט ישיבה למרפסת של 2990 ש' במקום 4,200 ש"ח



מבצע ארונות ביריד סוגרים הכל לדירה ארונות הזזה
צילום: יחצ

יריד סוגרים הכל לדירה ייערך בקניון ארנה הרצליה ליד שער C.
27.6 יום ד' בין השעות 14:00- 22:00
28.6 יוםה' ביןהשעות 10:00- 22:00
29.6 יוםו' יום שישי ביןהשעות  09:00 – 14:00


היריד פתוח לקהל הרחב.
פרטים  נוספים :  http://maavar.sogrimdira.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

ג'אמפ מתרענן בסדרת טעמי קיץ חדשים סברס, ענבים לבנים ומשמש במראה צלול ורענן

אז מה הג'אמפ שלכם הקיץ הזה???

המותג ג'אמפ מתרענן לכבוד קיץ 2018 עם סדרת טעמי קיץ במהדורה מוגבלת.

הטעמים החדשים – סברס, ענבים לבנים ומשמש במראה צלול ורענן, מתקתקים, מרווים ומתאימים במיוחד לקיץ הישראלי הלוהט.


גאמפ משמש צילום _שלומי ארביב


הטעמים החדשים הם חלק מהמהפך אותו עובר המותג ג'אמפ הכולל מראה חדש, צעיר, טעים וצבעוני ובנוסף בקבוק משפחתי חדש ונוח לאחיזה.

מוצרי ג'אמפ משווקים בבקבוק משפחתי 1.5 ליטר, בקבוקים אישיים 0.5 ו- 0.33 מ"ל ובפחיות 0.33 מ"ל.
את מוצרי המותג ג'אמפ ניתן להשיג ברשתות השיווק ובמרבית החנויות ברחבי הארץ.

כשרות: בד"צ העדה החרדית
מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5 ₪ לבקבוק משפחתי.
גאמפ ענבים ירוקים צילום שלומי ארביב



גאמפ סברס צילום_שלומי ארביב


הקיץ הזה תשתו הרבה ג'אמפ!!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

איזה טעם יש לחד קרן?

יריד יוניקורן שיתקיים בדיזנגוף סנטר יציע דוכן קאפקייקס צבעוניים במיוחד בהשראת החיה המיתולוגית ודוכן עוגיות מהפנטות שלא תוכלו להישאר אדישים כלפיהן.

יום חמישי ה-28.6 בין השעות 13:00-20:00 ויום שישי ה-29.6 בין השעות 13:00-15:00 
בגשר בין שוגר ראש לברוריה בקומה 2, דיזנגוף סנטר.

יריד יוניקורן  בדיזנגוף סנטר_קרדיט צילום דנית אלן יעקבי 

יריד יוניקורן  בדיזנגוף סנטר_קרדיט צילום דנית אלן יעקבי
יריד היוניקורן ביוזמת "שוגר ראש", צפוי למגנט מבקרים רבים שמתעניינים בדוכני המכירה, התחפושות האקסטרווגנטיות, עמדות האיפור והצילום, האקססוריז ועוד. 

ביריד הקרוב תתארח גם קונדיטוריית פופ-אפ, בהשראת דמותו האהובה של חד הקרן, שתספק את הרעב לגלאם קולינרי.

מבקרי היריד ביום חמישי יוכלו להתענג על קינוחים אישיים בעבודת ידה של הקונדיטורית דנית אלן יעקבי, ולבחור את הקאפקייק המנצנץ והצבעוני ביותר לטעמם. כל הקינוחים משלבים קישוטים אכילים שעושים הרבה כיף בעיניים, בבטן ובאינסטגרם. 
טווח מחירים: החל מ-10 שקלים ועד 20 שקלים לקאפקייק טבעוני. 

ביום שישי יפעל במקום דוכן של אמנית הקינוחים תמר אלון, שיציע עוגיות חמאה בציפוי רויאל אייסינג בשלל צבעי הקשת בצורות של חדי קרן תלת מימדיים ומנצנצים לצד עוגיות עם כיתובים משעשעים ואיחולים שונים. 
מחיר עוגיה גדולה עומד על 15 שקלים, כשמארז של 3 עוגיות יעלה 40 שקלים.


יריד יוניקורן  בדיזנגוף סנטר_קרדיט צילום תמר אלון

אז היכן נפגשים  בחמישי-שישי הקרוב?
יריד יוניקורן, 28-29.6.18.18, הגשר בין שוגר ראש לברוריה בקומה 2, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN

במשך עשרות שנים לא נרשמה התקדמות טכנולוגית מהותית בתפעול מערכות ומכשירי חשמל ביתיים, אך בשנים האחרונות חלה התפתחות מהירה בנושא הבית החכם כתוצאה ממספר תהליכים שקרו במקביל:

1. התפתחות התקשורת הסלולרית הביאה למהפכת ענק עולמית. 
באמצע שנות ה-90 מכשירי הטלפון הסלולרי נכנסו לשימוש המוני וכיום הם בשימוש מרבית אזרחי העולם- שבעקבות כך הפך לכפר גלובלי קטן. קפיצת מדרגה משמעותית נרשמה ב-2007 עם כניסתו של הטלפון החכם אשר באמצעותו ניתן היה לייצר תקשורת קלה ומהירה יותר עם אנשים וחפצים רחוקים מאיתנו, כגון לגלוש בקלות באינטרנט, להשתמש באפליקציות, לצלם ולהעביר תכנים, ולפתח רשתות חברתיות ועוד. הצורך בשליטה מרחוק של פעולות יומיומיות קידם בין השאר את פיתוח אפליקציות בנושא טכנולוגיית הבית החכם.

2. העולם מתקדם להיות ירוק יותר. 
בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות השמירה על הסביבה בה אנו חיים, ולשיקום נזקים שכבר נעשו, וזאת כדי לאפשר איכות חיים טובה, בהווה ובעתיד, למין האנושי על פני כדור הארץ. במסגרת מגמה כלל- עולמית זו גם נושא הבית הירוק זוכה לטיפול. כיום, קיימת מודעות לחסכון באנרגיה ושימוש מופחת במכשירי החשמל הביתיים על ידי פתרונות של שליטה מבוקרת וניצול מיטבי של האנרגיה בבית. פתרונות אלו מיושמים בבית החכם.

3. הרצון של כולנו לפשט את חיי היום יום. 
כלכלת המאה ה-21 מציעה לנו אפשרות להיות יעילים יותר- בפחות שעות עבודה בפועל. התפתחות הקדמה הטכנולוגית מפשטת ומבטלת במידת מה את ההשקעה בפעולות השגרתיות המשעממות ועל ידי כך משדרגת את תרבות הפנאי ומאפשרות לנו לבלות יותר זמן בפיתוח תחביבים, מנוחה או בילוי בחיק המשפחה וחברים. פיתוח בית חכם שיעבוד עבורנו ויקל על הפעילות היומיומית הינו חלק חשוב ממגמה זו ונמצא בעלייה בשנים האחרונות.


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ

המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ


חברת אביבי מטבחים, מהמובילות בארץ בתחום תכנון ועיצוב מטבחים והמייצרת מטבחים למעלה מ-40 שנה, הבינה את חשיבות נושא הבית החכם והגתה את רעיון ה-SMART KITCHEN – קולקציית מטבחים חכמים ופונקציונליים, בעיצוב עכשווי, המשפרת משמעותית את חווית השימוש היומיומי בחלל המטבח.

השלב הראשון פיתחה החברה, לפני מספר שנים, את הדור הראשון של המטבח החכם. 
קולקציית המטבחים תוכננה לניצול בצורה חכמה של שטח החלל הנתון, ולספק מגוון של פתרונות עבודה ואחסון, תוך כדי יצירת תחושה של מרחב וגודל המתאימים גם לחללים קטנים (כגון פתרונות נשלפים המגדילים את אזור העבודה והאכילה, שימוש במגירות צוקל בתחתית המטבח המגדיל את שטח האיחסוןוכו).

בימים אלו אביבי מטבחים גאה להציג את הדור הבא של המטבחים!

SMART KITCHEN2 – לראשונה בישראל!


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ

המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ


מטבח המשלב מערכת טכנולוגית ייחודית כחלק אחיד ממשטח העבודה, ההופכת את חווית השימוש במטבח לקלה, נוחה וידידותית.

במטבח החכם של אביבי הוטמעה מערכת KVISION– הראשונה מסוגה בעולם. 
בפיתוח חברת MMTech מערכת פורצת דרך, שתוכננה במיוחד עבור הקולקצייה ומצעידה את המטבח הביתי לדור העתיד.

המערכת הינה אינטראקטיבית למשתמש ומופעלת במגע בעזרת מסך המוטמע בשטח העבודה במטבח. גוף המערכת דק ומותקן בדיסקרטיות בתוך גוף הארון כך שניתן לראות את תצוגת המסך בלבד. המערכת ללא שוליים ובקו אחיד וחלק עם משטח העבודה כחלק אינטגרלי ממנו ואינה קוטעת את רצף משטח העבודה. המערכת אטומה לנוזלים ובעלת זכוכית מחוסמת, עמידה לחום, anti-glair, extra clear.
המערכת קיימת במספר מידות: "32" , "43" , "55". רזולוצית מסך K.4

למערכת פאנל חיצוני המותקן בחזית הארון וכולל: ON/OFF, speakers, Mic, HDMI, USB, Button, 
Barcode Sensor.


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ


המטבח החכם של אביבי מטבחים - לראשונה בישראל SMART KITCHEN
צילום: יחצ

המערכת נותנת מענה להרגיל השימוש של העובדים במטבח וכוללת בין היתר:

- מערכת ניהול שיחה המאפשרת שיחות כדיבורית וסנכרון למכשירי הסלולר.
- ברקוד מובנה המאפשר סקירת מוצרים ושליטה על ניהול מלאי וניהול קניות מיידי.
- מערכת שקילה מובנית בכל שטח פני התצוגה
- שליטה על מערכות שמע ואודיו במטבח
- גלישה באינטרנט
- שימוש במשחקים
- תוכנת מתכונים אינטראקטיבית המדריכה והמלווה באופן חוויתי בהליך הבישול
- סנכרון עם מערכות בית חכם שונות
- אפשרות לפיתוחים רבים עתידיים

את המערכת ניתן לראות בחלק מסניפי הרשת, מוטמעת ופועלת במטבחי התצוגה



מטבחי  אביבי בחנות בראשון לציון בקניון שבעת הכוכבים. צילום: נדיה היבא


מטבחי  אביבי בחנות בראשון לציון בקניון שבעת הכוכבים. צילום: נדיה היבא


מטבחי  אביבי בחנות בראשון לציון בקניון שבעת הכוכבים. צילום: נדיה היבא

במשך יותר מארבעה עשורים שותפה חברת "אביבי מטבחים" ביחד עם לקוחותיה בהטבעת חותם אישי על לב לבו של הבית, המקום בו תחושות ורגשות מקבלים את הטעם והריח המיוחדים להם, המקום בו מתעצבות חוויות ונרקמים זיכרונות – המטבח.

קו העיצוב משלב בין הטרנדים האחרונים והעכשוויים ביותר בעולם העיצוב לבין פרקטיות, נוחות ויעילות. המפעלים מצוידים במיטב המיכון הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם והמאפשר להגיע לרמות הגימור הגבוהות ביותר. תוך הקפדה על תהליכי ייצור ירוקים בטכנולוגיה מתקדמת, שיטות ותקנים אירופאים, שימוש בחומרי גלם ופרזול איכותיים ביותר ושמירה קפדנית על הסביבה.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה  גם צילומים באישור שימוש היחצ

יום שבת, 23 ביוני 2018

מרס ישראל יוצאת בחגיגת סניקרס SNICKERS למשחקי הכדורגל ובוחרת חגיגת גול יצירתית

"אתה לא עצמך שאתה רעב"!!!

מרס ישראל יוצאת בפעילויות למותג הדגל האהוב שלה - סניקרס לקראת קיץ 2018. 
הפעילות פונה לקהל חובבי הכדורגל ותציע להם לשתף מחוויית ההצלחה והשמחה בצפייה במשחק כדורגל.


צילום: יחצ


במסגרת זו, חגיגה ב SNICKERS תבדוק איך אתם חוגגים גול באופן היצירתי ביותר. 
קונים חטיף סניקרס המשתתף במבצע ומצלמים את חגיגת הגול היצירתית ביותר שלכם, מעלים למיניסייט ייעודי ויכולים לזכות במסך סמסונג K4 איכותי.

משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו השנה למקד את הפעילות השיווקית בעולמות תוכן המשלבים את משחקי המונדיאל, המציעים פנייה חוויתית לקהלי היעד ומתבססים על ערכי המותגים והרוח הספורטיבית שלהם. האתגרים משלבים יצירתיות, סגנון אישי, יכולות ספורטיביות וכישורים חברתיים שהם מערכי המותגים המשתתפים.


סניקרס קיץ 2018. צילום: נדיה היבא


הפעילות תלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO שיעלה ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה ובסדרה של מבצעים לרגל משחקי הכדורגל בקיץ.

לאתר השתתפות בפעילות  http://www.snickersgoal.co.il/

סניקרס קיץ 2018. צילום: יחצ


קומפוזיציה סניקרס
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. 

בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. 
חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.


כרמית תעשיות משיקה מרשמלו בטעמים מיץ ענבים, מיץ פטל ומשקה בטעם תה קר אפרסק

חברת כרמית תעשיות, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון. משיקה לעונת הקיץ החמה– מרשמלו במהדורה מוגבלת בטעמי משקאות קלים לקיץ – מיץ ענבים, מיץ פטל ומשקה בטעם תה קר אפרסק.

חברת כרמית היצרנית הראשונה והמובילה של המרשמלו בארץ. משיקה מהדורה מוגבלת של טעמי משקאות קיץ – מארז המרשמלו מגיע בצבעי המשקה. מרשמלו אפרסק מארז בצבע כתום, מרשמלו ענבים מארז בצבע סגול ומרשמלו פטל מארז בצבע ורוד.

חברת כרמית - מרשמלו מיץ ענבים ומרשמלו מיץ פטל.  מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
צילום: נדיה היבא


לכרמית מגוון רחב של מרשמלו אשר מגיע בצורות ומשקלים שונים: מרשמלו ורוד לבן, מרשמלו טוויסטר, מרשמלו בטעם בננה, מסטיק, תותים וקצפת ועוד….

מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
המרשמלו ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא ביצים ובעל 0% שומן.
המרשמלו בהכשר מהודר של בד"צ העדה החרדית וישווק בכל רשתות המזון המובילות.

חברת כרמית - מרשמלו מרשמלו מיץ פטל.  מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
צילום: נדיה היבא

חברת כרמית - מרשמלו מיץ ענבים .  מחיר לצרכן: 5.90 ש"ח ל-150 גרם.
צילום: נדיה היבא

פרטים נוספים באתר חברת כרמית תעשיות:      http://www.carmit.co.il/
עמוד הפייסבוק כרמית תעשיות:   https://www.facebook.com/carmit.il/

ערכה וצילמה: נדיה היבא



"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...