יום שני, 7 באוקטובר 2024

רשת בורגר סטיישן משיקה תפריט לחג סוכות

חג סוכות מתקרב בצעדי ענק (לא יודעת עד כמה אפשר לקרוא לזה חג עם המצב הרוח הלאומי והאישי...), השנה לא בטוחה שנבנה סוכה כי רצוי ומוטב להיות קרובים כמה שיותר למרחב המוגן ולמרות כל זאת שוב מתכננים לארח את בני המשפחה והילדים ועדין לא סגורה על המנות שבתפריט ארוחת החג,  שיתאימו גם לגדולים וגם לקטנים ושאני אטרח סביב הכנתם כמה שפחות.

אז לאחר התייעצויות ומחשבות, (הזוגי ואני) נמצא פתרון נהדר לארוחת חג שתהייה מיוחדת וייחודית, שונה וקלילה, ובטוחה שכולם ישמחו והתלהבו לאכול - רשת בורגר סטיישן, רשת המבורגרים פרימיום כשרה, מרימה את תרומתה הצנועה לחיזוק המורל הלאומי בחג ומציעה תפריט טעים במיוחד לחג הסוכות. ההמבורגרים של בורגר סטיישן עשויים מבשר בקר משובח שנטחן מדי יום בכל סניף. 

רשת בורגר סטיישן משיקה תפריט לסוכות
צלם איתן וקסמן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
בעלי הרשת, שלומי גדות ואנדריי בוברוב, תיכננו ויצרו תפריט מעורר תיאבון, מיוחד לחג הסוכות, שבו יצירות קולינריות יוצאות דופן.

"רצינו להציע, באמצעות התפריט המיוחד שלנו לחג," אמר שלומי גדות, מבעלי הרשת, "קצת הרגשה טובה לעם ישראל, שעובר מלחמה קשה ומתישה. ועם מבחר כזה של מנות - אין לי ספק שהישיבה בסוכה תהפוך להרבה יותר נעימה, ובמיוחד טעימה."

מנת ליסבון של רשת בורגר סטיישן
צלם איתן וקסמן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום

מנת ניו יורק ציפס של רשת בורגר סטיישן
צלם איתן וקסמן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
התפריט החדש לחג סוכות כולל:
  • מנת ניו יורק צ'יפס - מנת צ'יפס ושתי פרוסות גבינה טבעונית עם תוספת אסדאדו מפורק 130 גרם - מחיר 55 ₪
  • מנת מיני צ'וריסוס - 4 נקניקיות , 2 מוגש על מצע כרוב אדום ולבן טריים ורטבים לבחירה 35 ש"ח
  • ואילו מנת ליסבון מציעה אסאדו מעושן, גבינה טבעונית רוקט , בצל מקורמל , ורוטב שום מחיר - 68 ₪
  • ולחובבי הצ'ימיצ'ורי מוצעת מנת קזבלן, הכוללת מיני נקניקיות צ'וריסוס , חסה, חמוצים, בצל כבוש, איולי הבית, צימצ'רוי - מחיר 68 ש"ח
תפריט הספיישלים הזה מוגש לצד תפריט ההמבורגרים המפורסם שלה, הכולל המבורגר קלאסי, המבורגר ספייסי חריף, צ'יזבורגר כשר, המבורגר "סמאש סטיישן" (שתי קציצות על הפלאנצ'ה, גבינה טבעונית עם בצל סגול צרוב ,רוקט ריבת בצל חמוצים ועגבניה) ואף המבורגר טבעוני "ביונד בורגר".

בתפריט גם מגשי אירוח, מנות קטנות, המבורגרים, טורטיות וכריכים 

מיני צ'וריסוס של רשת בורגר סטיישן
צלם איתן וקסמן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
את כל המבחר הטעים הזה אפשר לאכול במיוחד בסוכה בבית.
 
את הזמנות אפשר לבצע דרך אתר הרשת, https://burgerstation.co.il/
בטלפון – 9381*, 
או באמצעות וולט ותן ביס. 
וגם ב 14 סניפי הרשת ברחבי הארץרמת-גן, נתניה, הרצליה, כפר-סבא, רעננה, הוד-השרון, תל-אביב, מודיעין, רחובות. בת-ים, חולון, נס-ציונה, ראשון-לציון, פתח-תקווה

קרדיט לצילומים: איתן וקסמן התמונות מאושרות לפרסום ללא תשלום

יום שבת, 5 באוקטובר 2024

קולקציית הקפסולה שעיצבה אילנית לוי לבית האופנה GOLBARY

לאור ההצלחה המסחררת והמפתיעה של קולקציית הקפסולה הראשונה, באפריל 2024, שהשיקה מנחת הטלוויזיה ודוגמנית העל, אילנית לוי עבור בית האופנה GOLBARY, קולקצייה שהפכה להיות משהו שנשים רבות בישראל מחכות לו...  תושק השבוע קולקציית קפסולה חדשה, אקלקטית ,במהדורה מוגבלת, בכל סניפי גולברי ברחבי הארץ, ובאתר האון ליין.

הקולקצייה החדשה מאופיינת באווירת ובהשראת הסתיו הפריזאי. היא מיועדת לבניית אאוטפיטים מלאי שיק לעונת סתיו/חורף החדשה, ובה ניתן למצוא את החותם האישי של לוי, המשלבת את חייה כאשת קריירה מצליחה, דוגמנית, אם ורעייה דואגת ואוהבת שנמצאת לצד משפחתה, בכל שלב.

גולברי חורף 2024 חצאית גינס 249.90 צילום שי יחזקאל 

גולברי ג'ינס 299.90 צילום שי יחזקאל 
בין הפריטים הבולטים בקולקצייה החדשה ניתן למצוא פריטים טרנדים לכל שעות היום, לדוגמא: אוברול שחור מדוייק, חולצות אריג עם פסים, חליפה בגווני קאמל, ז'קטים בגזרות מחוייטות, וסטים בגזרת אוברייז, חולצת סטן עם פרינטים וחצאית תואמת, ז'קט טרנץ' קצר, מכנסיים מחוייטים ועוד.

בקולקצייה החדשה עושה לוי שימוש נרחב בפריטי ג'ינס שמאוד מאפיינים אותה אישית, כגון: ז'קט ג'ינס אוברסייז בשילוב חפתים, חולצת ג'ינס עם כפתורי יהלום וכיווצים בשרוול, ג'ינסים בגזרת פלייר שהפך ללהיט בכל במות האופנה בעולם, ג'ינסים בגזרה ישרה, חצאית ג'ינס בשילוב כיסים ועוד..

גולברי וסט 379.90 צילום שי יחזקאל 
גולברי ג'קט 399.90  גינס 299 שח צילום שי יחזקאל 

לינק לקולקצייה החדשה של אילנית לוי: https://www.youtube.com/watch?v=hqxu-uqde4s


אילנית לוי על הקולקציה החדשה בעיצובה: "אני כל כך שמחה לתת ביטוי אומנתי לנושא שאני מאד אוהבת ומקורבת. בית האופנה גולברי משמש לי בית כבר שנים רבות ובאחת הישיבות שישבנו יחד עם הנהלת החברה והעלו בפניי את הרעיון לראשונה זרחתי, ושהבנתי שהקולקציה נחטפה זה רק נתן לי דרייב להעביר הלאה את החזון האופנתי שלי, זה משהו שבאמת לא חלמתי עליו".

עוד מסרה: "לעיתים יום עבודה שלי מתחיל מהבוקר, משם אני רצה לקחת את הילדה לגינה, ולא תמיד יוצא לי לחזור הביתה. היה חשוב לי להביא ללקוחות, קולקציה יפה ופונקציונלית שיכולה להתאים לכולן".

גולברי אוברול 499.90 צילום  שי יחזקאל 
גולברי ג'ינס 299.90 צילום שי יחזקאל 
גולברי שמלה 399.90 צילום שי יחזקאל 
מחירי הקולקצייה החדשה בעיצובה של אילנית לוי:
אוברולים החל מ: 499.90 ₪
שמלות החל מ: 399.90 ₪
ז'קטים החל מ: 299.90 ₪
חולצות החל מ: 99.90 ₪
מכנסים מחוייטים החל מ: 299.90 ₪
מכנסי ג'ינס החל מ: 199.90 ₪
ווסטים החל מ: 379.90 ₪

ניתן להשיג בכל סניפי גולברי ובאתר האון ליין https://www.golbary.co.il/

קרדיט לצילומים ולסרטון:  שי יחזקאלי - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

GreenOnyx משיקה לראשונה לקהל הרחב את Wanna Greens הקוויאר של הטבע

מהפכת החקלאות והתזונה כבר כאן - כולם יודעים שירקות ירוקים וטרייים טובים לבריאות, עכשיו יש לנו את Wanna Greens  וואנה גרינס הקוויאר של הטבע, שיספק את כמות הירקות הירוקים היומית המומלצת בקלות וללא מאמץ!!!

וואנה גרינס - מזון פורץ דרך של חדשנות ובריאות בעולם הקולינרי - זה בעצם סוג של סופר פוד עם ריכוז גבוה של פיטונוטריינטיס שמחזקים את המערכת החיסונית שלנו. הוספת הוואנה גרינס למנות  שלנו באופן קבוע משפרים את הרגלי התזונה  בלי להתפשר על הטעם.  הוואנה גרינס הוא הירק הקטן והמזין ביותר בעולם. קל מאוד לצרוך אותו. בזכות טעמו הוא משתלב באופן מושלם בכל מנה שאוהבים. 

אפשר וניתן לשלב את הוואנה גרינס עם כל מאכל שאוהבים - פיצה, פסטה, גלידה, חביתה, גבינה ועוד, או לאכול ישר מהקופסא בכפית.

WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה  
GreenOnyx משיקה לראשונה לקהל הרחב את Wanna Greens. טכנולוגיית Quantum-Farm המהפכנית מביאה את הירק הקטן ביותר בעולם למדפים בשיתוף פעולה עם רותי ברודו וקבוצת R2M.

GreenOnyx חברת האגרי-טק הישראלית המובילה, גאה להכריז על השקת Wanna Greens - הירק הירוק הקטן ביותר בעולם, המבוסס על צמח הוולפיה. מוצר חדשני העומד לחולל מהפכה בתעשיית המזון הטרי ובהרגלי התזונה של הצרכנים. 

במסגרת שיתוף פעולה פורץ דרך עם השפית המוערכת רותי ברודו וקבוצת R2M, ה-wanna greens יהיו זמינים לרכישה במעדניות הקבוצה ויסמנו את תחילתו של עידן חדש בצריכת ירקות טריים. המוצר ימכר באריזה של 50 גרם במחיר של 12 ₪.

WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה  
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה   
מהפכת ה- Quantum-Farmחקלאות בהשראת הטבע
Wanna Greensהוא תוצר של טכנולוגיית ה- Quantum-Farmהמהפכנית שפותחה על ידי ד"ר ציפי שהם, ביולוגית, שותפה מייסדת ומנכ"לית החברה. ה- Quantum-Farmהיא חווה פנים-מבנית, אנכית ומודולרית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות של אוטומציה ובינה מלאכותית. היא מחקה את הצמיחה הקוונטית שניתן לזהות בטבע, מאפשרת גידול בר-קיימא ומהווה מהפכה אמיתית בתחום החקלאות. 

שיטת הגידול הייחודית מאפשרת ייצור יעיל, נקי וסטרילי של Wanna Greens תוך שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים ומזעור השימוש במשאבים. החקלאות הקוונטית מפחיתה את עלויות האנרגיה פי שלושה, עלויות העבודה פי שלושה וחצי, צורך בשטח פי שלושה ומקצצת במחצית את עלויות הציוד.

WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה   
Wanna Greens מציע יתרונות עצומים בחבילה קטנה. הוא מכיל ערך תזונתי גבוה במיוחד, עם יותר ברזל מתרד, יותר אבץ מברוקולי וקייל, ויותר אשלגן מכל ירק אחר. הירק נוח ופשוט לצריכה, מספר כפות שלו, זה כל מה שהגוף שלך צריך. הוא נשאר טרי במקרר למשך שבועות, ובזכות גידולו בסביבה סטרילית, אין צורך לשטוף אותו לפני האכילה. טעמו העדין מאפשר לו להשתלב בקלות בכל ארוחה, בין אם מתוקה או מלוחה. בנוסף, Wanna Greens מאושר כמוצר Non-GMO, לאחר שעבר את ההסמכה המחמירה של פרויקט The Non-GMO.

שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם קבוצת R2M והשפית המובילה רותי ברודו
במסגרת ההשקה, GreenOnyx מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם השפית המובילה רותי ברודו וקבוצתR2M , יהיה זמין באתר הדליקטסן של רותי ברודו, בסניפים נבחרים, וברשת קבוצת R2M.

עם השקה זו, GreenOnyx ושותפיה מסמנים את תחילתו של עידן חדש בתחום התזונה והחקלאות, מציעים לצרכנים דרך חדשנית, נוחה ובריאה לשלב ירקות טריים בתפריט היומי שלהם. Wanna Greens צפוי לשנות את פני תעשיית המזון הטרי ולהוביל את המהפכה הבאה בתחום הטכנולוגיות החקלאיות.

WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה  
WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה 
אורי וטרמן, חבר חדש במועצת המנהלים של GreenOnyx
לצד ההתחדשות והתקדמות צרכנית וטכנולוגית, אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל היוצא, מצטרף לדירקטריון GreenOnyx. וטרמן (50), בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קבוצת שופרסל ולפני כן כמנכ"ל רשת Be שם הוביל וטרמן את השקת הרשת ומיצובה כשחקן משמעותי בשוק הפארם בישראל.

בעלי המניות העיקריים בגרינאוניקס הם המייסדים ד"ר ציפי שהם, המשמשת מנכ"לית החברה, ובן זוגה בני שהם, שמחזיקים יחד בהון המניות העיקרי של החברה (בדילול מלא), וחברת וילאר אינטרנשיונל, שבשליטת שלמה טיסר. בעל מניות מעניין נוסף הוא אהרון פוגל וגם מכהן כיו"ר הדירקטוריון שלה.

מחזיקי מניות הנוספים: פרופ' רות ארנון, מפתחת תרופת הקופקסון של טבע; מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט; ד"ר גדעון שטיין, המדען הראשי בחברת מובילאיי; פרופ' שמעון אולמן, שהיה ממייסדי חברת אורבוטק; קלמן שחם — אחד מצמד המייסדים והבעלים של בית ההשקעות אלטשולר שחם; וגם קיבוץ מגל.

WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה   

WANNA GREENS greenOnyx - צילום אסף קרלה   
אודות גרין אוניקס:
גרינאוניקס נוסדה ב־2013 בידי ד"ר ציפי שהם, חוקרת סרטן בגופי מחקר מובילים ובהם מכון ויצמן, שהחליטה לפתח - בעקבות העלייה במודעות וההכרה בירקות־על ירוקים טריים - את הפיתוח המרכזי של החברה. מדובר בטכנולוגיה לגידול ומסחור של ירקות־על טריים ממשפחת עדשית המים (Duckweed). הזנים שהחברה מתמקדת בהם מוכרים בארץ כצמחי בר בשם כדרורית המים, בתאילנד הכינוי המסורתי לצמח הוא קאי נאם (Khai Nam), והשם המסחרי למוצר החברה הוא Wanna Greens.

מערכות הגידול, שהחברה פיתחה עד כה, מאפשרות לגדל את הצמחים בשיטה הידרופונית, סטרילית ואוטומטית, כך שהתוצר מוכן לאכילה בכפית. לגרינאוניקס יש כרגע אוסף של 20 זני ירקות ממשפחת כדרורית המים, שפיתחה לצורך הגידול במערכות שלה. הצמח גדל בטבע על פני המים בבריכות, נהרות ומקורות מים מתוקים. בתנאי גידול אופטימליים הוא מתרבה ומכפיל את הביומסה שלו בתוך 48 שעות. 

דר ציפי שהם ורותי ברודו - צילום רפי דלויה
בדרום־מזרח אסיה נהוג לאסוף אותו ולהוסיף אותו כירק למאכלים שונים כגון מרקים, סלטים, חביתות וכתוספת על לחמים או דגים. בין היתרונות של הצמח אפשר למנות את התכולה הגבוהה של ברזל, אבץ ואשלגן לעומת ירקות ירוקים אחרים.

קרדיט לצילומים: אסף קרלה/ ג'וני ראש/רפי דלויה - התמונות משוחררות מזכויות יוצרים לשימוש חופשי בכל מדיה מערכתית ללא תמורה

חול המועד סוכות במוזיאון הילדים הישראלי - פעילויות לכל המשפחה

חול המועד סוכות ממש כבר כאן מעבר לפינה, אם לא נסעתם לחופשה מחוץ לבית, או טסתם לחו"ל ומחפשים מה לעשות עם הילדים שלא ישתעממו, רוצה הפעם להמליץ לכם על פעילויות לכל המשפחה בחול המועד סוכות במוזיאון הילדים הישראלי , במקום מגוון רחב ועשיר של אטרקציות חגיגיות לילדים ולמבוגרים, מסלולים והרפתקאות שונות - מסע של גילוי עצמי וערכים

הפעילויות יתקיימו בין התאריכים 13-24 באוקטובר

מדובר בחוויה קסומה בחול המועד סוכות במוזיאון הילדים הישראלי, כל מסלול מציע חוויה חינוכית ייחודית המעצימה את המבקרים ומעשירה את עולמם הפנימי. המוזיאון מהווה מקום שבו דמיון פוגש מציאות, וכל ביקור הוא הזדמנות לצמיחה אישית.

במהלך הביקור, המבקרים יצאו למסע רגשי מרתק שמפתח את האינטליגנציה הרגשית דרך פעילויות אינטראקטיביות מרתקות. התמודדות עם אתגרי חיים בגובה העיניים באופן חווייתי ומהנה.

בכל פינה במוזיאון, ילדים ומבוגרים כאחד הופכים לחלק בלתי נפרד מהסיפור. המבקרים יוכלו להרגיש, להתרגש ולגלות צדדים חדשים באישיותם. כל פעילות מותאמת לקהל המבקרים ומעניקה חוויה ייחודית ומרתקת, המדגישה ערכים חשובים של אינטליגנציה רגשית, התמודדות עם אתגרים, ופתיחות לשונה.

לכבוד חול המועד סוכות, כלל מבקרי המוזיאון יוכלו להשתתף בפעילות חידת ברייל מרתקת המאפשרת הזדמנות לחוות עולם חדש של תקשורת ולהרחיב את האופקים בדרך מהנה ומאתגרת.

בין הפעילויות:

"טיול עם ינשול"
פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. ה"ינשול" (חצי ינשוף חצי חתול) הקטן אך בקע מן הביצה וכבר רוצה לפגוש חברים חדשים המתגוררים ביער הקסום. אבל הוא מתבייש. אז מה עושים כשמתביישים? בפעילות לילדים - טיול עם ינשול, יוצאים הילדים עם הינשול למסע ביער הקסום, מסע לחיפוש אחר חברים חדשים. בדרך פוגשים הילדים מלבד בחברים, גם במגוון מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים להם (ולהורים המלוים) חוויות משעשעות ומפתיעות.

"בעקבות הפרפרים"
פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. בפעילות הילדים לומדים להכיר את חיות היער מזווית קצת שונה - דרך מחזור החיים שלהם. בפעילות הילדים בעקבות הפרפרים הילדים מתלווים לצמד זחלי פרפרים המתפתחים והופכים בעצמם לפרפרים ויוצאים איתם למסע ברחבי היער.

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון. הביטלס- מושי גיטליס
"הביטלס – מסע הקסם המסתורי"
פעילות למשפחות וילדים מגיל 5 ומעלה. מסע הקסם של הביטלס, הוא מסע מופלא ויוצא דופן אחר הלהקה ששינתה את העולם ואת פני מוסיקת הפופ העולמית. הצטרפו אלינו למסע בו תגלו מקרוב את סיפורה של הלהקה המצליחה והאהובה ביותר בעולם, את כוחה של המוזיקה והשפעתה התרבותית וגם תתנסו במגוון פעילויות שונות המחכות לכם לאורך המסלול: אולפן הקלטות, עריכת ווידאו קליפ אוניברסלי, גלריה המוקדשת ללהקה ועוד.

מוזיאון הילדים הישראלי. איפה מיש. באדיבות המוזיאון
"איפה מיש"
פעילות לילדים בגילאי 2.5 עד 5. אטרקציה מיוחדת לילדים, זוהי הצגה פעילה בה הילדים הופכים לחלק מההצגה. מיש היא בובת החיבוק הישנה של דני. אבא של דני קורא לה "מיש הקשיש" החבר הוותיק של דני עוד מהיום שנולד. ביום בו קיבל דני בובת קופיף חדשה הוא לרגע שכח חברות ישנה. מיש הנעלב יוצא למסע בתוך ארגז הצעצועים ודני וכל המשתתפים בעקבותיו.

היער הקסום- מוזיאון הילדים הישראלי חולון צילום יחצ 
"היער הקסום"
פעילות לילדים בגילאי 6 עד 8. פעילות יוצאת דופן ומהנה במיוחד להורים ולילדים. זהו מסע עלילתי העוסק בגילוי עולם הרגשות שלנו. הילדים מגלים תיבה מסתורית, מתוך סקרנות וללא כוונה הם משחררים מתוכה שידון תעלול, המכריז בחדווה שכעת שהוא חופשי לעשות ככל העולה על רוחו. הילדים מנסים להשיב את המצב לקדמותו ולתפוס את השדון. במהלך המרדף הם חווים הרפתקה משעשעת. הם מגיעים לעננים ולהר השלג ושם בעזרת הקוסם הלבן נפתרת הבעיה.

"המסע לתיקון ממלכת הזמן"
פעילות לילדים בגילאי 4 עד 6. המסע לתיקון ממלכת הזמן הוא מסע אגדי בלשי מרתק, העוקב אחר השתנות העולם הסובב אותנו כתוצאה ממחזוריות החיים.

בתחילת הדרך פוגשים הילדים את זיג וזג צמד זחלים. השניים שרויים במצוקה לאחר שהם מגלים את מהות השינוי שחל בהם, לאחר שהפכו מזחלים לגלמים.

זיג וזג שאינם מודעים למחזוריות החיים, פונים לעזרתו של מר ינשול אשר מגולל בפניהם אגדה קסומה על ממלכת הזמן.

במהלך הפעילויות לילדים המשתתפים עוקבים אחר השתנות העולם הסובב אותנו כתוצאה ממחזוריות החיים תוך כדי דיון בסוגיות של גדילה והשתנות.

הזמנה לשקט- מוזיאון הילדים
"הזמנה לשקט"
הזמנה לשקט הינה תערוכה מבית היוצר של "דיאלוג בחשיכה" והיא למעשה מסע תקשורתי אל מחוזות של שקט והכל בהנחיית מדריכים חירשים. סיור למבוגרים וילדים מעל גיל 9 בלבד
בתערוכה זו לא שומעים דבר אך מדברים בלי סוף, שומעים באמצעות העיניים ומדברים באמצעות הידיים. זוהי הזמנה למסע בערוץ תקשורת חלופי אך זמין (של תנועות ידיים ושפת גוף), בהנחיית מדריך חרש, אשר שפת הסימנים היא ערוץ התקשורת העיקרי ולפעמים גם היחיד בחייו.

"דיאלוג בחשיכה"
"דיאלוג בחשיכה" הוא סיור למבוגרים וילדים מעל גיל 9 בלבד, המתקיים בחושך מוחלט ומודרך ע"י מדריכים עיוורים. בתערוכה בלתי שגרתית זו לא רואים בעצם דבר, אך מגלים עולם ומלואו, ואולי בעיקר את עצמנו.

במהלך הסיור מדריכים עיוורים מובילים את המבקרים דרך חללים חשוכים ונוטלים חלק פעיל במשימה העיקרית: לפקוח את עיני המבקרים בחושך, במטרה להוכיח כי עולמם אינו דל ומוגבל יותר - הוא רק שונה. "דיאלוג בחשכה" מבוסס על יצירתיות חברתית, הוא משמש במה למגעים אנושיים הדדים בעלי משמעות. הסיור בתערוכה הוא חוויה ייחודית, שבמרכזה שיעור חברתי חשוב - כיצד מוגבלות יכולה להפוך לכוח.

דיאלוג עם הזמן- איתי סיקולסקי 2
"דיאלוג עם הזמן"
דיאלוג עם הזמן הינו פרויקט מבית היוצר של "דיאלוג בחשכה" ו-"הזמנה לשקט". הביקור בתערוכה הינו מסע בין תחנות אינטראקטיביות, מהנות ומרגשות, בהדרכתו של מדריך זקן (מעל גיל 70). כל תחנה, בדרך של שעשוע ומשחק מוסיפה נדבך נוסף לאלמנט הזמן והשיח של כולנו עימו. בסוף המסע מתכנסת הקבוצה לשיחה עם המדריך המסכמת את החוויה כולה.

מסע זה רצוף במצבים מרגשים, משעשעים ומהנים. מסוג החוויות, שיוצאים מהן אחרים ממה שנכנסים: אחרים בדיאלוג עם עצמכם, שונים בדיאלוג עם הסביבה ועם היקרים לכם. כל ילד מעל גיל 10 , כל מי שהיה פעם ילד, כל מי שיהיו פעם סבא או סבתא, כל מי שתהה פעם מתי באמת יהיה כבר גדול. חייב את הביקור הזה לעצמו. כי מה שרואים משם לא רואים מכאן.

הסיור למבוגרים וילדים מעל גיל 10 בלבד.

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון שואף להעניק לילדים ברחבי הארץ חוויית ביקור מרגשת, מלמדת, מחנכת ומעמיקה. המוזיאון מציע מגוון פעילויות אשר המכנה המשותף להן הוא העיסוק החוויתי בתחום האינטליגנציה הרגשית, החינוך לסובלנות וקבלת השונה והאחר. 

הפעילויות השונות מתאפיינות בהדרכה בקבוצות קטנות תוך מתן דגש לערך המוסף ולערכים הנלווים לפעילות. המוזיאון הוא אחד המושקעים בארץ מבחינת עיצוב ושמו יצא למרחוק גם ברחבי בעולם. בשנת 2015 היה המוזיאון מועמד ע"י ארגון מוזיאוני הילדים בעולם "HANDS ON" כמוזיאון הילדים הטוב בעולם.

יש לרכוש כרטיסים ולתאם את הביקור במוזיאון הילדים הישראלי
באתר המוזיאון:  
https://www.childrensmuseum.org.il/

מחיר כרטיס:   
72 ש"ח. ישנם הנחות במגוון ארגונים ומועדוני לקוחות.

קרדיט צילום – איתי סיקולסקי/ מושי גיטליס/ מוזיאון הילדים/ יח"צ - התמונות משוחררות מזכויות יוצרים לשימוש חופשי ללא תמורה.

רשת בורגר סטיישן משיקה תפריט לחג סוכות

חג סוכות מתקרב בצעדי ענק (לא יודעת עד כמה אפשר לקרוא לזה חג עם המצב הרוח הלאומי והאישי...), השנה לא בטוחה שנבנה סוכה כי רצוי ומוטב להיות קרו...